Heb ze ontvangen:) realy nice things,
I like it:)
Heb ze ontvangen:) realy nice things,
I like it:)
Klopt:), logo ziet er niet uit vind ik btw, of het nu voor 1 april is of niet, ben wel wat beters gewend:p
Heey cpers!
Na een tijd twijvelen, wil ik het werk van layouts maken even stil zetten,
Maar ik wil daar juist iets voor beters doen.
Ik ben begonnen met 3D designs maken,
Je kent het wel 3D Max, veel leren, en mooie creaties maken,
Zijn er hier toevallig mensen die hier mee ervaring hebben?
--------------
V: Wat wil ik hier uiteindelijk mee bereiken?
A: Ik wil gave creaties kunnen maken, mooi in 3D,
Bvb een mooie wapen maken, of juist iets heel simpels, Ik wil proberen om juist iets te maken wat er gaaf uitziet,
V: Waarom wil je het doen?
A: Ik wil meehelpen met mods maken van sommige developers, Ik heb een website gevonden, waarmee ik wat tuts kan volgen, en mensen die me ermee kunnen helpen, Uiteindelijke reden is, dat ik iets voor een game wil maken of een film
------------------
Ik hoop dat er hier ook één tussen zit, die toevallig hiermee ook bezig is..
Misschien kunnen wij dan eventueel samen werken, en er wat van maken:)
Ik heb een lange weg te gaan, ik weet ook zeker dat ik binnen een jaar ook niet klaar ben, heb zeker nog 4 tot 8 jaar te gaan, maar ik ben klaar voor de uitdaging!
Ik hoor graag eventuele tips of opmerkingen wat jij hiervan vind!
MVG Georgo
Helaas zitten er nog wel behoorlijk veel fouten in, zoals die mix ..
Er staat laden.. maar het doet niets:)
Heey cpers!
Vorige keer had ik een artikel over youtube geschreven, dat youtube er uitlag.
------------
Kort andwoord: Blunder van china
------------
Maar daar gaat het niet om,
Youtube heeft nu een paar voorse updates gemaakt op de website,
Zo kan je nu met een dropdown menu zien, welke video's de gebruiker van het filmpje geplaatst heeft.
Ook hebben ze de functie, video's automaties afspelen toegevoegt,
Dit bestond al wel een beetje, maar in een rare combinatie, Nu hebben ze dit even aangepast met een knop, onder het filmpje.
Ook hebben ze de inleiding verplaatst,
Je kan nu onder het filmpje zien, wat het is:)
Voor meer informatie, Youtube heeft een inleiding op de website staat:)
MVG Georgo
Screen van youtube
[offtopic]Alleen jammer dat er nog wel veel fouten in zitten..[/offtopic]
Tuurlijk gaat cp het niet opensource maken, dan krijgen ze te veel concurenten, met de source die ze zelf aan het uitbouwen zijn,
----------------------
Ik zei toch ook dat het een 1 april grap was:p
Alleen had het misschien wel waar kunnen zijn, om wat scripters erbij te nemen, omdat ze deze keer iets meer functies willen toevoegen, en willen verbeteren:p
Mja, zal wel niet:)
Duh... 1 april, Beetje kloten met een source, eropzetten dat het CP v5 heet, en jullie trappen er allemaal in?
Tuurlijk gaat cp het niet opensource maken, dan krijgen ze te veel concurenten, met de source die ze zelf aan het uitbouwen zijn,
Het enige wat misschien wel waar is, is dat ze vragen om hulp van andere scripters om de source uittebouwen, en dit op deze manier te laten weten..
Zit ik een beetje goed of niet?
MVG Georgo
ZO heb je gespaard?:p
Voor 1500 heb je al een goeie hoor:)
Ja, het zelfde heb ik ook gehad, en met me pass veranderen lukte het ook, maar waarschijnlijk dat er bij dat linkje een bestandje zat?
En die onopgemerkt op je pc loopt te dwarrelen
Dus dan kan je je pass veranderen, maar dan blijft hij via dat bestandje links doorsturen:)
Citaat van MokerrWachtwoord veranderen werkt helaas ook niet.
Misschien als je wat beter leest, heeft hij dit al gedaan,
Voortaan wat beter lezen:)
-----------------------------------
Het kan inderdaad zijn, dat er ergens in je register een link staat die automaties links stuurt naar personen, probeer gewoon alles te verwijderen van msn, dus daar bedoel ik mee alles,
Niet alleen naar program files/program/delete program,
Maar kijk ook in je user map, daar willen nog gingen blijven staan van msn,
En haal inderdaad ook even de Ccleaner erdoor heen, dat helpt ook vaak;)
MVG Georgo
Kijk, hier heb ik wat aan;)
Nice content maikel:)
Ik zal hier zeker wat mee doen, en zal de layout wat vrolijker maken,
Over de kleuren wist ik nog niet zeker welke ik zou gebruiken, maar heb nu wel wat ideetjes in me hoofd,
Persoonlijk ga ik denk ik voor oranje & rood, Groen heb ik al voor me shocksounds layout gebruikt, en ik wil het niet te eentonig houden..
Ook zal ik de effecten wat minderen, ik dacht dat ik daar nu wel een everwicht van had gevonden,
Schaduw zal ik iets minder opvallend maken,
Meer kleur toevoegen aan layout
Meer content waarden.
Tnx mate;)
MVG Georgo
Ik ben helaas niet de man met het scripten, Ik doe alleen aan design, en probeer een beetje wat knip en plak werk te doen met PHP:p,
Hiervoor moet je echt iemand anders hebben:)
MVG Georgo
Google is your friend,
Ik heb het wel ooit is ergens gezien, maar durf je niet te vertellen waar, want het is al heel lang geleden...
Suc6 met zoeken:)
MVG Georgo
Dan moet degene uitkijken dat hij niet gepakt wordt als hij geen licentie heeft,
Want je kan er namelijk een vorse boete voor krijgen, als je nummers zomaar via de radio draait,
Ik heb hier namelijk een beetje naar gezocht, en zit nu 6 jaar in dat vak, en het kan per nummer oplopen naar de 1500 euro boete, en dat is nog soft, want het kan ook zijn, dat een artiest je te pakken krijgt en een rechtzaak over je begint..
Misschien ben je in het begin niet zo populair met die radio, maar ze letter er heel veel op,
Ik heb toen nog geluk gehad, toen ik me eigen radio had op de website, en dat ik remixen draaide, anders had ik ook een boete van 5000 euro in me broekzak gehad:)
Dus wat heb je nodig om 1 nummer te draaien?
- Een licentie ( Dat je de plaat mag draaien )
Ik hoop dat je er een beetje mee over weg komt
Wat ook wel handig is om te weten, is het een volledige remix, dan mag je het wel weer draaien, maar dan mag er maar maximaal 15 sec van de orginele plaat tussen de mix zitten,
Hier bedoel ik dus mee, je hebt een nummer, die is gemixt,
85 % van de remix, moet echt gemixt zijn, 15 % mag orgineel blijven..
Dan zou je wel een radio kunnen draaien:)
Hoop dat je genoeg hebt aan de informatie:)
MVG Georgo
Ik geef je alvast 1 tip mee, je mag niet zomaar mp3tjes online zetten, daar moet je een licentie voor vragen, het zelfde geld voor de radio, je mag je muziek niet zomaar via de radio afspelen, dit is piraterij:)
mvg georgo
Oke, ik zal kijken wat ik er nog aan kan doen:)
Nog andere surgesties?
MVG Georgo
Achtergrond wat lichter, Alleen weet niet helemaal, of hij daardoor mooier van geworden is?
En een login menutje erbij:)
MVG Georgo
Ik heb een klein updateje:)
UPDATE ( Kleine aanpassingen
Aanmeld scherm ( Moet nog wat uitgebreider