Anders ik wel, misschien ga ik deze zomervakantie met wat vrienden naar NY, misschien kom ik je dan nog wel tegen XD
Posts by Georgo
-
-
Do you got a source name?
We dont know what source it is, so we cant realy help you with this if we dont know it..
Maybe you can discuss this on a english forum for more results,
I hope you find someone that have a awnser for you
Greetings Georgo
-
Cijfer: 9/10
Pluspunten: Alles
Minpunten: Geen
Tips: Niets op aantemerken
Evt. Waarde: 25 euro -
AVG is opzich niet verkeerd, die doet goed zijn werk, en kan je goed hanteren.
Nod 32 nooit gebruiken, die ziet bijna alles als een virus, heel iritant.
Zelf heb ik Avast, is ook niet verkeerd, hier betaal je wel wat voor, maar net als AVG heb je elke 2 dagen een update:)
-
het lijkt me heel gaaf om naar amerika te gaan,
Alleen zal je het daar ook wel moeilijk krijgen, omdat ze hier in nederland een andere systeem hanteren dan in amerika,
Mja dat zal opzich wel meevallen als je er eenmaal 3 jaar bent:)
New york lijkt me de beste optie, en is ook het meest bekendste..
MVG Georgo
-
Ik vind persoonlijk office 2007 tot nu toe de beste,
office 2010 heeft teveel opties zie ik, zo lijkt mij
Je moet weer kijken waar alles zit, is leuk, maar je moet weer wennen aan een andere systeem.
Dit was presies het zelfde met van 2003 naar 2007,
Je moest eerst ook even kijken waar alles zat, straks krijg je presies het zelfde, en dat vind ik jammer.
-
inderdaad, je moet html als je basis zien, deze zie je terug straks als je php gaat doen,
Als je bijvoorbeeld een systeem wil gaan bouwen voor je site, zoals een leden systeem, of pm systeem, dan heb je daar php voor nodig,
eventueel maak je de layout in html, maar het systeem erachter is php,
Dus leer eerst html, dan css dan php
-
vraag 1: kan je dingen laten bewegen?
Ja dat kan, via animatie via 3D maxvraag 2: is dit volledig van een tut of niet?
Beetje 50/50 ik heb via de tut geleerd hoe je de opties kan gebruiken, ik heb zelf geprobeerd om een creatie te makenvraag 3: kan je dit ook met Photoshop?
Ja en nee, beetje 3D kan je zelfs met PowerPoint 2007 doen, met Photoshop weet ik het niet zeker, maar 3D kan je het beste leren met een echte 3D programmatnx voor alle reacties, en inderdaad, deze kAn zo in saw
-
3D max 2010, zelf net 2 dagen mee gekloot:p
mja ik vond het wel leuk toen ik dit eruit kreeg:p
-
Ik weet dat het nog niets is, maar is heel moeilijk om iets in 3d te maken:p
En dit kwam er uit, ik moet wel toegeven dat zijn ogen er bijna uit vliegen:p, dus dat ga ik probneren te veranderen:)
-
Nou dat moet de snor zijn, lippen komen nog,
BTW weer een updateje, deze keer met meer op lijkende ogen:)
-
Ja, dankje:) en ik begrijp dat ik er nog geen high score voor krijg, dit is me eerste probeersel:p en ik dacht, ja, ziet er wel grappig uit, laat ik het is zien aan CP:p
Dankje in iedergeval voor de cijfer;)
-
Heey cpers,
Ik heb jullie eergister laten weten, dat ik overgestapt ben naar 3d designs,
Nu heeft iemand me geholpen met wat tuts, en dit is 1 van de resultaten,
Het is nog eigenlijk helemaal niets, ziet er eigenlijk niet uit, maar wou het toch laten zien:
Freaky hoofd:
Veel kleur is er ook nog niet, maar eerlijk is eerlijk, het is pas net begonnen, en wil zoiets gaan maken, alleen dan mooier:), en dit is dus me eerste probeerstel.Updateje
Wat vinden jullie ervan?
Ik wil het natuurlijk beter maken, maar daar heb ik nu nog niet de skills voor, maar met jullie mening, kan ik veel doen..
MVG Georgo
-
Ik bedoel alleen plaatjes uitknippen he:) en dat wil ik wel gratis voor je doen, maar ik doe niet aan slicen:)
Je mag me er wel geld voor geven als bedankje:p, mja uitknippen is zo gepiept:)
-
Hmz even offtopic hoor,
Maar heb jij zelf die auto geknipt? want anders heb je dat wel leijk gedaan, en zou ik die even iets beter uitknippen:)
Eventueel als je daar hulp voor nodig hebt, ik doe het al een aantal jaar, dus ik weet een beetje waar ik op moet letten:)
Ik zie dat het zelfde met de vrouw is
Ik hoor het wel,
MVG Georgo
-
Citaat van Spinazie
Dan ben jij één van de meest niet-efficiënte zoekers van de wereld. Bing is veel slechter dan Google!Als jullie allemaal zo veel om privacy geven, ga dan naar je ISP en zeg je internet op, want sowieso als je op internet zit, is er geen enkele sprake van privacy. Dat Google daarvan positief gebruikt maakt, laat sommige mensen denken dat ze gegevens misbruiken, maar als dat zo zou zijn, had de overheid al stappen ondernomen tegen Google. Als je denkt dat het een 'kwaadaardig' bedrijf is, maak er dan geen gebruik van. Maak er dan echt geen gebruik van!
Agree, Waarom denk je dat je niet zomaar wachtwoorden via internet moet geven, op pincodes?
Je wordt altijd in de gaten gehouden!
Internet is juist om contact met iedereen te hebben die internet heeft,En als je het niet naar je zin hebt daarmee, moet je geen internet hebben:)
-
1. Jij bent geen moderator
2. Het was nog helemaal niet geklaard
3. Een slotje erop is bedoelt voor een topic starter, als een topic starter klaar is, dan vraagt hij wel een slotje aan,-------
En ja het lijkt er nu ook op alsof ik als moderator speel.
Sry about that..Maarja het moet is een keer gezegt worden..
-
Jongens... kap is met dat slotje,
En dan heb ik het vooral tegen jou ferhatje,
Jij plaatst bijna op elke topic een slotjes emoticon,
Denk dat dit ook maar is in V5 is veranderd moet worden,
Dat alleen topic starters en mods een slotje als emoticon hebben,Want velen maken hier misbruik van:)
MVG Georgo
-
-
Ik vind het wel grappig gedaan, heeft ze wel even tijd gekost om dit zo te maken:p