Citaat van stark021
Als de iPad flash en multi tasking had dan zou ik er wel 1 kopen maar voor dat bedrag kan je net zo goed een notebook kopen.
Dat is juist het leuke met de Ipad,
Je hebt niet een altegrote ding in je handen, Je hebt touch screen, wat bijna alle notebooks niet hebben,
Verder een elegante design ( Beetje vergroting van iphone, mja )
Alleen jammer dat er niet Mac os eropstaat. dat had wel leuker geweest, verder is de touchscreen van appel de beste van alles, dat is getest, en die is bijna heel presies, en dat heb je met de andere touchscreens voor die prijs niet,
Helaas zit er geen camera op, om bijvoorbeeld voor skype of ichat, een videochat te houden.
En wat je met de ipad nog mist is multi tasking, wat gelukkig wel bij iphone os 4.0 gemaakt is, alleen jammer genoeg alleen voor de 3Gs.
Verder zou ik het wel willen hebben, alleen heb daar momenteel het geld niet voor, omdat ik ziektewet geld krijg, en dat is niet veel per week.
Verder vind ik de iPad dus een leuk apparaat, alleen jammer dat samsung en nog wat bedrijfen het meteen na apen, alleen wel weer Windows 7 erop gegooit hebben.
Dus voor mij zou de iPad voor 80% beter zijn dan alle andere, en 20% voor een ander apperaat kiezen, omdat er windows op zou staan.
Het had dus leuker geweest als er mac os op de iPad had gestaan.