Posts by Georgo

Heey, CPers!

Van lang weg zijn geweest ben ik weer een beetje terug.

Ook ben ik veel bezig geweest met 3D design, en graag wil ik jullie laten zien wat ik nu een beetje gemaakt hebt in die tussentijd.

Let op! Alle images zijn 1680 x 1050, dus het kan even duren voordat de link geladen is.

[offtopic]Verzonnen merk: Creativeware CS320MT

MT = MultiTouch[/offtopic]
    Een ontwerp van een monitor die ik graag zou willen zien later: (Voorkant)

http://www.shocksounds.nl/3D/C…torCS320MTVoorkant222.png

De monitor is een meter lang en 40 cm hoog,
    Zoals je ziet is hij niet plat maar krom, dit is om het zicht op de monitor te verbeteren,

Achterkant:

http://www.shocksounds.nl/3D/C…rCS320MTAchterkant222.png

Me acer monitor:

http://www.shocksounds.nl/3D/Monitor2.png

Een 3D Design die ik van mijn eigen acer monitor heb gemaakt

Me nieuwe Creativeshock logo:

http://www.shocksounds.nl/3D/CSPLogogroot.png

Ik stop met shocksounds.nl en ga verder met Creativeshock.nl, deze wil ik volgend jaar af hebben en hier komen alle 3d designs van mij op te staan

en een wallpaper voor de liefhebbers: ( 1680 x 1050):

http://www.shocksounds.nl/3D/CSPWallpaper.png

Shotgun

http://www.shocksounds.nl/3D/Shotgunnn.png

Me gehele pc

http://www.shocksounds.nl/3D/Mijnpc2.png

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, dit zijn maar een paar van de 40 3D designs die ik afgelopen 9 maanden heb gemaakt, deze vind ik zelf het beste.

Graag hoor ik ook wat jullie er eventueel niet leuk aan zullen vinden, of wat ik eventueel nog zou kunnen maken, want ik ben een beetje idee loos geworden:p

MVG G. van den Bosch
    [offtopic]3D Designer[/offtopic]

Wat ik vooral klote vind is,

Dat leden het verpesten voor andere leden,

Er zijn namelijk duidelijk regels gesteld, en daar hoor je je aan te houden,

Er zijn vaak dingen geweest dat leden klachten hadden over dat sommige van de crew dit niet deden, Jammer dan.

Jij komt op de website, om geholpen te worden, en eventueel andere mensen te helpen, daar is de community voor.

Als je lekker kinderachtig wil doen, doe je dat in de speeltuin, of op spamheaven, daar kan je zoveel spammen als je wil..

Deze community gaat over criminals site's, sources ets.

Help hier aanmee, of mensen helpen je ermee, daar gaat dit over,

Maak je misbruik van regels, komen daar consekwenties van.

Zo gaat het systeem hier, en bevalt het je niet, hoor je hier niet te zijn..

Hou je aan de regels, dan blijft het leuk hier, verpest je het, wordtje gestraft, klaar.

Dus houd het leuk.

MVG Georgo

Citaat van Willem

'Goeie keuze

Ik weet niet wat er vandaag heeft plaatsgevonden maar ik vind het een zeer goeie keuze.

Iemand die de CC source vrijgaf, terwijl hij illigaal is, en daar kwam ook nog gescheld en spam bij, allemaal in 1 topic;)

Hehe, Eindelijk, je wordt er gek van hoevaak dit wordt aangevraagt.

En de topic van vandaag sloeg alles, ging helemaal nergens over;)

Tevens was het nog kinderachtig ook,

Zelfs de ban punten die degene nu hebben gekregen in de topic, vind ik nog weinig,

Schelden, spammen, illigale software vrijgeven, vind ik wel een aantal ban puntjes waard

Goeie keuze;)

Hmz, das wel raar ja, maar zou onlogies zijn, dat er een virus opzit, mits je natuurlijk de vorige versie niet goed verwijderd hebt.

[offtopic]Installeer op nieuw en installeer er (k)Ubuntu op ;-)[/offtopic]

Waar de fuck slaat dat nou op ferhatje?

Er is windows geinstalleerd en die blijft geinstalleerd,

Anders, moet je je schrijf formateren, en opnieuw installeeren

Want kan zijn, als er een vorige versie op heeft gestaan, dat daar te virus op hebt gestaan..

Anders moet je inderdaad evenkijken bij het opstarten, omdat op f1 of f11 te drukken, om te kijken of er iets niet in je bios goed is.

Suc6;)

Hmz, das heel raar,

En heb je die windows xp net geinstalleerd?

Geeft hij eventueel een melding

Doet hij dit pas, of is dit al lang zo?

ga naar je gebruikers instellingen, en veranderd daar je standby duur,

Eventueel zet je hem helemaal uit, dat hij niet na een bepaalde moment op standby gaat.

MVG Georgo

Oke, nou kan ik weer praten met je,

Ik heb namelijk ook een andere forum waar ik op zit

ModDB, Daar zet ik me werkjes op, en die worden ook gewaardeerd, tuurlijk is er kritiek, daar zit ik niet mee, maar je onderbouwde je reactie zo achterlijk:p

Daar kan ik net even niet tegen..

Had gezegt van....

Waarom zou je nu een bedrijf beginnen, terwijl je nog maar net 3 weken bezig ben?

Komt even anders over dan

Je bent een week bezig met 3D en je noemt jezelf al een "3D designer" en je wilt een eigen bedrijf beginnen.

... waar gaat het toch naartoe met de jeugd ...

Snapje?

Daarom dat ik even tekeer ging,

Tuurlijk heb je gelijk over het feit, dat ik net bezig ben, maar ik wil namelijk, wat jullie weer niet weten, samen met een aantal engelse mensen een bedrijf beginnen, die mensen zorgen voor een mod, ik met 2 andere mensen voor de design ervan...

Ik zorg voor de bedrijfsnaam + kosten ets. ets, klaar.

Daarom dat ik een bedrijfsnaam nodig heb, hoeft niet persee. ik kan ook zo zeggen om creative arts te gebruiken, of creativeshock ( Die ik al 4 jaar gebruik )

Tuurlijk dat iedereen hier zegt van wow, mooi, omdat ze er niets van afweten, Maar zeg eerlijk, me laatste design is best mooi, ik ben er blij mee iniedergeval..

Enige wat ik echt moet leren is UVWrapping..

Dus graag zou ik dat dan van jou willen horen, als jij er meer van afweet:)

MVG Georgo

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.04.10 23:03:28:
    Nu ik wapens heb gehad, wil ik beginnen met voertuigen maken, of charactars, enig idee, wat ik zou kunnen maken?

Kan van robot tot mens worden, van alien tot ... iets?

Aarde tot venus...

Brommobiel, tot racecar... ( Oke dat liever niet, is nog te moeilijk denk )

Kies maar uit, ik ga het ( Proberen ) Te maken.

MVG Georgo

?Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.

Jonge.. jonge ... jonge

Lees de regels god damnit!

dbays, als je niets van sql en php af weet, dan moet je eerst nog even opzoeken op google hoe je dit doet, of koop een boek.

Je zet in je database een categorie nieuws,

Daarin zet je

Id
    gebruiker/auteur
    datum
    geplaatst door
    categorie

in die richting

dan zet je in je index, Include [ nieuws.php ] ofzo

Het is niet professioneel wat ik uitleg, maar zo kom je beetje op het idee, ik weet ook niet veel van php af, maar zo kan je het denk ik wel mooi maken

Zoek maar op google uit, hoe je dit presies moet maken.

[offtopic]Ik weet niet presies wat je bedoelt,

Of je nou bedoelt in een bestaande source hoe je nieuws kan toevoegen, of dat je die tabel moet maken...[/offtopic]

Ow enne

[offtopic]
    Neem nou alsjeblieft geen practijken aan van sommige leden.. ik zeg geen namen

Maar open niet elke keer een topic voor iets, wat je ook makkelijk op google kan vinden, ik zie namelijk dat je nu al 2 topics geopend hebt in 1 dag, voor 2 super makkelijke dingen.

Als je geen php of sql kent, of wat dan ook,

Leer dan eerst wat tutorials, of kooop PHP for dummies

Meer dan dit zeg ik niet;)[/offtopic]

Nope, ligt aan flatcast

Is, k*t, geen goeie shoutcast, thats it!

Hoemeer gebruikers het gebruiken, hoe slechter het wordt, en dit doe ik niet om het uittekotsen, maar dat is de waarheid.

Done it, bin there, always problems...

So find a other one!

[offtopic]En je kan eigenwijs gaan doen, maar ik zit al 5 jaar in het vak, ik weet waar ik het over heb in dat gebied, Flatcast sucks..

Zoek op google naar een ander, maar gratis shoutcast sucks..

Klote verbinding, heb je niets aan, als je wat live wil presenteren, dan moet je een shoutcast kopen.

Heel makkelijk, je hebt een shoutcast voor 10 euro per maand.

Lijkt veel, maar dat is niet zo, probeer het nou maar..

Is net alsof je een free source op je website hebt, veel bugs en geen klote aan, alleen dat kan je verbeteren, en bij een site zoals flatcast, met een gratis host, om je live een kans te geven, kan je niet verbeteren, dat kunnen hun alleen, maar het is al een paar keer gevraagt aan ze, maar ze doen er niet aan;)[/offtopic]

Via VDJ kan je ook live streamen, maar dat moet je even zoeken op google, dan kunnen er mensen via ip naar je radio luisteren,

Is wel moeilijk om het voorelkaar te krijgen, maar is beter dan flatcast. ([offtopic]Altijd die flatcast WTF:p[/offtopic])

Citaat van Pim

Moet je rechten hebben ;) Ook al gebruik je 5 seconden uit een nummer in een mix van 3 uur ben je strafbaar..

Ja en nee..

Dit mag je nog wel doen, omdat anders zouden er nooit mixen zijn uitgebracht..

Ik denk dat ik is even ga zoeken, naar wat de echte regels zijn.

Dan hebben we het zwart op wit bewijzen van spreken

Citaat van Patrick

in je config.php:

PHP
    date_default_timezone_set( 'Europe/Amsterdam' );

Hey? de tijd is opeens verandert zonder iets in de root te veranderen ;)

Ja! Dat is inderdaad wat beter:p

Gelukkig hebben we hier nog scripters die wel weten waar ze het over hebben XD

[offtopic]Wel knap als je een nieuwe topic post om 18:15, en dat de tijd dan op 15:09 moet staan..[/offtopic]

Maar inderdaad, dat kan aan je host liggen, maar ook in php.ini:)

Ik kan creativeshock eventueel gebruiken voor het domein, maar kvk zou misschien wel een probleem worden, ik zal dit even uitzoeken, want dan is het natuurlijk helemaal makkelijk, en dan moet ik inderdaad een andere naam zoeken:)

Bedankt dein;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.04.10 17:51:29:
    Geen resultaten bij de opgegeven zoekcriteria

Naam bestaat niet in kvk als ik het zo zie, dus er is nog wel hoop voor.

En is de domein naam van creativearts op alle domeinen bezet?

(.nl .com .net .eu .weet ik ut? )

Edit:

Pff... alleen nog .nu, geen leuke domein...

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.04.10 18:21:28:
    Tijd voor een nieuwe naam dus...

Wat wordt het? Weet jij het?

Laat het me horen!, en misschien kan ik dan wel voor jou een leuk 3D designtje maken!, als het niet te moeilijk is..

[offtopic]Let op! ModDB help ook mee, aan een nieuwe naam zoeken voor me bedrijf.

Het kan dus ook zijn dat iemand daar wat voor me heeft, en dan stopt het zoeken voor een nieuwe naam hier dus ook:)

Dus kans dat niemand het kan winnen is wel 50%[/offtopic]