Posts by Georgo
-
-
Nice, tnx lancer en perrytje
Erg Blij met de reacties van jullie, eventueel ideeen zijn ook heel erg welkom,En de logo is nieuwer dan ik de vorige keer heb laten zien:)
MVG Georgo
-
Heey cpers!
Ik heb een layout gemaakt voor me website CS.nl
De site had ik al bijna 2 jaar, maar had er nooit wat mee gedaan, en wil er nu eindelijk mee beginnen.Dit is een beetje het idee:
Beginpagina
Aanmeldpagina:
Nieuws:
Koop topic:
En tutorials:
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, er kunnen wat schoonheidsfoutjes in zitten, maar daar moet je niet echt op letten,
Ook staat me nieuwere logo in de header,
Ik zoek ook nog nieuwe ideeen, dus die zijn van harte welkom;)
Graag een cijfer en eventueel een opmerking:)
MVG Georgo
-
Citaat van sloosmedia
En Gaat later alles via Internet.Internet wordt steeds moderner en is onmisbaar.
!
Dat is 1 ding zeker,
Net zoals de windows 7 phone, die is nu helemaal van het internet.
Als je daar geen internet op hebt, heb je alleen bellen en smssen over:pVerder word internet een stuk sneller straks, dan heb je binnnen 2 sec 30 gigabyte gedownload:p
MVG Georgo
-
-
Ik wist nie dat die bestond eerlijk gezegt, ik wist wel dat er een concept van was, dat ik ooit ergens gezien had,
Ik dacht namelijk dat ze nog problemen hadden met de ledjes, omdat je die niet kon verbuigen om dit mogelijk te maken, maar mijn fout dan;)
Maar ze zijn nog niet echt op de markt, dus das wel jammer, want ik kan ze nog nergens vinden op internet, dus ik neem aan da dit een prototype is.
Verder lijkt het me wel vet als een tafel met touchscreenbeamer komt
Als dat nou is even doorbreekt, kan je die onder je tafel van glas doen, en dan is je tafel je pc;)
MVG Georgo
-
-
dit gaat zeker nog komen, de design die ik heb gemaakt, niet presies zo, maar wel met die vorm ong.
http://www.shocksounds.nl/3D/C…torCS320MTVoorkant222.png
MVG Georgo
-
Ik zag het net op het nieuws, niet normaal
R.i.p Antonie Kamerling
-
Ik weet het tegenwoordig niet meer of het van een tut is of van een template, maar vind het jammer dat mensen zo proberen geld te verdienen....
Shame on you!
-
Vraagje maffiabase,
Hoe oud ben je nu? want als je net 18 ben of nog onder de 21 dan betaal je al aardig veel aan verzekering en wegen belasting, ligt er ook aan wat voor auto je neemt maar dat verschilt weinig als je nog jong ben.
Verder als je bijvoorbeeld je auto veel gebruikt, ( elke dag ofzo ) dan ga je 200 euro per maand niet redden.
Ik weet niet of je hier ook mee rekening gehouden hebt?
MVG Georgo
-
-goede punten: de oranje kleur is mooi
-slechte punten: de rest, dit ziet er namelijk heel simpel uit, en de kleuren combinatie vind ik niet echt denderend
-Cijfer: 4
-e.v.t. Waarde: 0 euro, dit lijkt namelijk op een template;)Ik zou meer stoeien met effecten, en proberen je kleuren combinatie aan te passen.
Verder zou ik het ook iets minder simpel maken, maar de menu's meer dynamiser, dan is dat al een stuk beter, en maak de menu een andere kleur.
MVG Georgo
-
[offtopic]Waarom heb je dan een HTC gekocht?[/offtopic]
Maar ontopic:
Er zijn mogelijkheden, weet niet zeker of je dat zelf kan doen,
Maar kijk op de site van HTC eventueel, op het forum hebben ze meestal veel tweaks om dat te doen,
Maar mij is niet bekent dat je android op htc kan installeren.
MVG Georgo
-
Ik zal is kijken wat ik kan doen;)
Nog meer ideeen?MVG Georgo
-
Ik wil inderdaad wel zoiets doen ja, Probleem alleen is dat ik nog een opleiding heb lopen in de bouw waar ik nog maar weinig voor hoef te doen, maar omdat ik geen werk heb, kan ik het niet afmaken,
Verder, ik heb nog een nieuwe versie gemaakt van de CS logo, moet hem alleen nog even uploaden, dat doe ik morgen even denk ik,
MVG Georgo
-
Dat vind ik wel een leuk idee, ga ik doen!;)
Eventueel ook met meubels erbij,
Dit zou wel even duren voor dat ik het klaar heb dan;)
MVG Georgo
-
hehe, het is uiteindelijk wel de bedoeling om er ook wat mee te verdienen, maar daar moet ik nog even wat beter voor zijn.
Maar ik wil het uiteindelijk wel doen,
bedankt voor de reacties, tukkie, oceans en jgdonleach
Nog meer mensen?
En zijn er eventueel nog ideeen, wat ik echt een keer gemaakt moet hebben?
( Gezichten lukken me nog voor geen meter! ) Dus die liever niet;)
MVG Georgo
-
Met de monitor ( Creativeware CS320MT ) ben ik ong 12 uur mee bezig geweest
Met de rest ook ong, behalve de shotgun die was binnen 8 uur klaar.
-
-
Ik zou zelf voor de iphone kiezen, veel reviews gezien van de htc en het blijkt na mate je het meer gebruikt, hoe langzamer hij wordt,
Dit gebeurd bij alle mobieltjes misschien wel, maar met de iphone heb ik er nooit problemen mee gehad
Met de iphone 4 hoor je vaak dat die antenne niet helemaal jovol is, maar daar heb je heel weinig last van, en zowie zo heb je veel meer opties met de appstore dan met de androidstore.
Dus ik zou kiezen voor een iphone.
MVG Georgo