Ik zal vanmiddag weer even uploaden op een andere site, dan zijn die images beter te zien, nu kan je niet goed zien welke effecten erin zitten...
Gr georgo
Ik zal vanmiddag weer even uploaden op een andere site, dan zijn die images beter te zien, nu kan je niet goed zien welke effecten erin zitten...
Gr georgo
Heey cpers!
Vorige keer heb ik jullie een nieuwe layout van CSProductions.nl laten zien, maar daar waren jullie niet helemaal weg van..
Logo zou niet passen enz enz.
Nu heb ik daar verandering in gebracht, en heb de layout meteen een stuk aantrekkelijker gemaakt.
Hier de beginpagina ( Waar je niet ingelogt bent)
Voor de klikkers: http://img717.imageshack.us/img717/3607/beginpagina.png
En hier als je op een profiel kijkt ( wel ingelogt )
Voor de klikkers: http://img834.imageshack.us/img834/2906/profielu.png
Ik ben benieuwd wat jullie er nu wel van vinden,
Het is een nieuwe logo, andere kleur, betere indeling, en wat strakker...
Graag een cijfer en eventueel opmerking
MVG Georgo
[offtopic]De afbeeldingen vallen klein omdat een gratis uploader ze kleiner heeft gemaakt, anders zou de image 1950x1080 zijn, en dat is waarschijnlijk teveel geheugen...[/offtopic]
Wat een afschuwelijke layout, kan je nix mee, zou maar stoppen met designen, is nix aan.. Je krijgt een 0
Zo goed?
Als je meestal een layout laat shecken, dan laat je ook uitgebreid weten wat voor layout het moet zijn, wat je ermee wil doen, wat wil je weten.... noem maar op
Maar als je komt met:
FF niks te doen, en dacht FF wat in elkaar prutsen...
Dat is het niet eens leuk om een reactie te geven...
Schrijf ook gewoon ABN...
Mja, van de rest is het niets waard om nog meer te zeggen...
MVG Georgo
Klopt, Ik maak de logo's zelf en ik dacht dat de logo ook wel zou passen, anders moet ik weer een nieuwe verzinnen, naar dan laat ik die CSP letters wel gewoon zo aanelkaar...
Ik ben deze nog aan het uitbereiden, dus misschien dat het er dan ook beter uit gaat zien...
Ik moet ook weer even inkomen, voor die CS layout en deze heb ik 7 maanden niets meer gedaan met layouts, en ben toen hard bezig geweest met 3D Designs..
Dus misschien wordt het elke keer weer een stukje beter:)
Veranderingen, en ideeen zijn ook van harte welkom:)
MVG Georgo
Heey CPers!
Heb vandaag ook weer een layout af voor CSProductions.nl
Dit wordt een soort portfolio/design request site..
Hier komen alle designs op te staan die ik gemaakt heb voor andere, of voor mezelf, en mensen kunnen straks zelfs een design aanvragen..
Wat vinden jullie ervan?
De klikkers: http://img80.imageshack.us/img80/9282/34534653463463245.png
En ingelogd:
De klikkers: http://img5.imageshack.us/img5/9151/5645792304872309875.png
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dit is voor mij namelijk een hele andere style, als een soort app...
Uit eindelijk is het de bedoeling dat dit in flash uit komt...
Er moet nog het een en andere gebeuren, maar zo zou het er uit moeten komen te zien....
Met vriendelijke groet,
Georgo van den Bosch
Mooi,
Dit heb ik veranderd:
Layout is breder
De balken onder de menu en content headers van groen.oranje naar licht grijs gemaakt
De kleuren minder vel gemaakt.
Text naar arial veranderd.
Knoppen iets minder effecten gegeven...
Bedankt voor de tips van deze veranderingen:)
Heb je nog meer? Dan hoor ik het graag !
MVG Georgo
Ik gaat nu even naar de andere pc, maak ik een screen, en laat ik de versie zien, met de tips die jullie me hebben gegeven...
MVG Georgo
( Geef me min 10 minuten )
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.01.11 18:47:02:
lol, ik krijg me screenshot niet geupload XD, moment nog...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.01.11 18:55:00:
En dan hier de update:
Of voor de klikkers:
http://www.shocksounds.nl/12316.png
Nog een beetje weinig om te zien, maar ziet er al goed uit, blijf zo doorgaan, kleur combi vind ik ook netjes:)
MVG Georgo
Ehwm, moet ik zo even kijken, ben op een andere pc nu...
Maar zal even kijken...
Oke, dat is ook een goed idee, om hem wat breder te maken, zodat het niet allemaal zo opgepropt is, misschien wordt de layout ook wat minder druk dan....
Ik heb wel wat dingentjes al aangepast, dat is die horizontale kleure balken onder de menu headers... die zijn nu licht grijs, zodat de menu en content al minder druk is...
Verder zal ik hem nu dan wat breder maken, dan komen we er wel denk ik...
MVG Georgo
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.01.11 17:15:20:
Verder, ik had een andere lettertype zag ik, en als ik het naar arial verander, dan wordt het een rommeltje denk, alleen als ik het 8pt maak, is het wat mooier...
MVG Georgo
Klopt, ja, ik wist niet zeker of dit er ook mooi in zou passen, maar zal ik kijken als ik alles op arial heb staan of het dan ook al wat strakker is, zou ook is wat proberen, om de layout iets minder druk te krijgen, dan zou het al een stuk beter moeten zijn, dankje wel;)
Dit is ook pas de 2e versie van de CSP layout die ik maak, er zullen spoedig nog andere versies komen:)
MVG Georgo
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.01.11 14:43:30:
Van de rest met de kleuren combi, is die wel goed, of zou ik proberen om het nog een beetje donkerder te maken, zodat het er niet uitspat?
Of zou ik juist meer kleur weg moeten halen?
Wat zou het beste optie zijn?
MVG Georgo
Dit is ook de eerste keer, dat ik meer kleur gebruik ( Nouja, 1 kleur meer ) Anders had ik alleen oranje gebruikt, en dan vinden jullie het weer zo saai:p
Dus dacht ik, nou dan gooi ik er een beetje shocksounds groen bij, past mooi bij elkaar, en heb deze keer niet al te veel effecten gebruikt, omdat het dan nog drukker zou worden:p
Maar bedankt voor je reactie:)
Groeten, Georgo van den Bosch
Heey CPers!
Ik heb weer een nieuwe layout klaar voor creativeshock.nl,
Dit is de donkere layout die ik wil gebruiken ervoor,
Hier een voorbeeld: ( Nieuwere versie van tips )
http://www.shocksounds.nl/12316.png
Hier een voorbeeld: ( Oude versie )
http://img695.imageshack.us/img695/4393/345345345435.png
En deze als je ingelogt zou zijn:
http://img607.imageshack.us/img607/922/beginpaginacsp.png
Wat vinden jullie ervan?
Wat kan er veranderd worden?
Wat vinden jullie van de kleuren combi?
Wat voor Cijfer?
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:)
MVG Georgo
[offtopic]p.s, En ja er kunnen schoonheids foutjes in zitten...[/offtopic]
@ Snor ik heb de 42le4500, dus waarschijnlijk nog een voorloper...
Heb jij een 47"? en serie 5 dan ofzo? ik heb serie 4 (4500)
Maar het bevalt me zeker goed, vooral omdat het led is, heel scherp, en hij laat alles soepel zien, waardoor je geen trillingen hebt enzo
ook met gamen...
Gr Georgo
Citaat van KureneJhaa , maar dit is nog geen antwoord op mijn vraaag ..
Dit snap ik wel.
Maar hoe maak je transparant achtergrond van die screen.
Door dat te maken en als PNG opteslaan zonder achtergrond?
Ik begrijp hem niet...
Je bedoelt de glasslook of de transparante achtergrond?
bij psp, maak ik een een rechthoek, met een kleurtje, dan maak je nog een rechthoek, alleen dan smaller dan de andere rechthoek, die maak je 50% transparant, houd je aan de bovenrand van het andere rechthoekje, doet er wat text op, en klaar...
Gr Georgo
Ik ga ook is kijken of ik een foto kan maken,
Ik heb alleen veel staan, Grote TV ( 42" Led )( LG ) Als beeldscherm, een 22" monitor ( Acer ) ernaast, 5.1 Surround speakers ( Logitech ), Draadloze muis en toetsenboard ( Logitech )
Foto zal ik morgen even uploaden als ik tijd hebt:)
GR Georgo
De kleur is inderdaad wat 1 tonig..
Maar je indeling is wel mooi en de lettertype kan er ook mee door,
wel zou ik iets meer kleur gebruiken in je layout dan alleen wit en blauw,
Je cijfer: 5/10
Gr Georgo
Ik denk dat je nog even moet oefenen, want dit is heel simpel te maken, en is niet echt mooi
wel leuk dat je een beetje schaduw gebruikt hebt, maar de letters moeten iets lager in je content box, en er moet iets meer in komen, want ik zou zo niet op je website willen komen
Als je buttons maakt, hou dan ook wat ruimte over aan de zijkanten van de button, nu lijkt het net als of de text eruit geperst wordt...
Probeer ook iets meer kleur, dat maakt het al een stuk leuker om naar je portfolio te kijken...
Veel suc6 met je design,
Je cijfer: 1/10
Gr Georgo
je kan niet zomaar leopard op een windows pc krijgen, er zit een bepaalte hardware aanvast, er zijn wel hacks voor, deze werken zels niet goed,
Hardware van windows is anders dan die van een mac, sommige prestaties zijn anders bij windows dan bij mac, waardoor werkt het gewoon niet goed, dus ik zou er niets aan doen, en gewoon een mac kopen als je persee leopard x wil hebben.
MVG Georgo