Posts by AeroXbird

Echt een strakke layout ik zou alleen bij de menus misschien een » of iets ervoor zetten zodat het een beetje opvalt
    mijn rating: 8|10
    Antwoord op jouw vraag: misschien ligt eraan of deze community actief is en de mensen er veel ervaring hebben.

mvg, AeroXbird :cheer:

NielsB je bent geweldig, nadat ik jouw fix erin had gezet en wat kleine aanpassing had gemaakt in de tekst en opnieuw geregistreerd was werkte het helemaal perfect!
    maar nu heb ik weer het probleem dat ik weer met dezelfde naam kan registreren, en als ik de query verander kan er maar 1 iemand registreren

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.12.09 16:58:43:
    Hierbij mijn nieuwe register waarbij ik met dezelfde username kan registreren.

Ik heb zo'n beetje gedaan wat je zij maar ik heb nou die dbres bij register.php veranderd in dit:

PHP
    $dbres = mysql_query("SELECT * FROM `players` WHERE `login`");

maar nou kan ik gewoon weer gezellig met precies dezelfde naam registreren

ik HAD een real escape maar die heb ik eruit gehaald en weer getest, en weer niks...
    mijn register.php

Dat met die md5 klopt ik heb die sha1 code weg gehaald ook bij de login!

hmm dit is heel raar, de sha1 code is totaal anders als dat er in de database is opgeslagen maar ik ben 100% zeker dat het de goede pass is

dus je bedoelt dat ik die stripslash en real escape eruit moet halen?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.12.09 21:42:51:
    kheb die lijnen van de stripslashen en real escapen eruit gehaald en de sha1 lijn laten staan maar nog steeds niks :S

Misschien een tip voor de volgende keer: download malwarebytes anti-malware 't is echt een top programmaatje het removed echt de hardnekkigste virussen, worms, malware etc.
    dus misschien kan je de volgende keer dit programmaatje even 10 minuutjes laten scannen en dan is je pc als het goed is gewoon weer cleanl.

Hallo criminalspoint,
    ik ben de laatste tijd bezig met 'n cms'je die samen werkt met een gameserver (MTA) maar nu heb ik een probleem met de check na de login >>

nou is het probleem dat hij wrong username or password output terwijl de informatie gewoon hardstikke goed is.
    ik hoop dat jullie me kunnen helpen :}

tuurlijk heb ik dat gedaan, ik heb gewoon de sql.sql geopend en als sql uitgevoerd in pma

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.12.09 09:57:18:
    Ik heb ook alle mogelijke database verbindingen bekeken en aangepast naar mijn locale mysql database

nope, zodra ik ingelogt ben redirect hij weer outgame en krijg ik weer "Geen verbinding...Geen verbinding...Geen verbinding..." als ik weer probeer in te loggen
    :S

hierbij gewoon allebei =D
    LOGIN.PHP!

LOGGEDIN.PHP!

ik hoop dat jullie het kunnen oplossen :)

ook al niet,
    ik ben ook even opnieuw begonnen maar bij die code krijg ik helemaal geen users terug:

woow, gelijk raak

PHP
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'FROM `users` WHERE `login` ORDER BY `id` ASC LIMIT 0,30' at line 1

dat is bij de 2de query achter de else
    ik ben niet zo'n mysql expert en ik heb al wat geprobeerd maar dat werkte allemaal niet