Misschien aan de rechterkant een paar witregels tussen de kopjes
Posts by Nillas
-
-
Neej ik heb alles op mediafire gezet, en de algemene voorwaarden komen nog, ik ben ook bezig met een nieuw systeem:
gratisscripts.freehostia.com/beta
Dat is echt nog basis,
en Cashmoneyz stuur me even een Pb met je kennissen erin + MSN
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 07.01.10 20:15:05:
Overigens ben ik van plan om bij elke source extra scripts te geven, demo en een review. -
Het concept en de scripting ziet er best goed uit, hij is alleen niet zo overzichtelijk. En de header vindt ik ook beter kunnen. Maar als je dit uitwerkt kan er zeker iets moois uitkomen!:cheer:
-
gratisscripts.co.cc, is een projectje waar ik aan werk tegenwoordig, ik ben nu klaar met de basis,
nu nog de layout en de overige uitbreidingen. Het moet uiteindelijk een soort van minder uitgebreide CP worden. Maar meer een tutorial site enzo.Ik hoop dat jullie het iets vinden.
-
Dank jeee(a)
-
Maar dat is juist het probleem ik zie het niet staan..... en in de PHPmyAdmin staat het ook niet....
-
inc.register.php
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['submit']) && $_POST['submit'] == "Registreer") { $fout = array(); $match = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE login = '" . $_POST['login'] . "'"); $dubbel = mysql_query("SELECT id FROM users WHERE ip = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'"); if (preg_match ("/[&<>%\+\$\*\,\. ]/i", $_POST['login'])) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam mag geen speciale tekens bevatten"; } if(strlen($_POST['login']) > 15) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te lang: max. 15 tekens"; } if(strlen($_POST['login']) < 3) { $fout[] = "- Je gebruikersnaam is te kort: min. 3 tekens"; } if(strlen($_POST['pass']) < 6) { $fout[] = "- Je wachtwoord moet uit minstens 6 tekens bestaan"; } if(strlen($_POST['pass']) > 18) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet meer dan 18 tekens bevatten"; } if($_POST['pass'] != $_POST['pass_repeat']) { $fout[] = "- De wachtwoorden komen niet overeen"; } if($_POST['pass'] == $_POST['login']) { $fout[] = "- Je wachtwoord mag niet hetzelfde zijn als je gebruikersnaam"; } if(!preg_match("/.+@[a-zA-Z0-9_-]+\..+/", $_POST['email'])) { $fout[] = "- Er is geen geldig e-mail adres ingevuld"; } if(mysql_num_rows($match) > 0) { $fout[] = "- Er bestaat al iemand met deze inlognaam"; } if(mysql_num_rows($dubbel) > 0) { $fout[] = "- Je mag maar 1 account per ip registreren!"; } if(!isset($_POST['agree'])) { $fout[] = "- Je moet akkoord gaan met de regels en voorwaarden"; } if(empty($fout[0])) { $activatiecode = rand(1000000000, 9999999999); $bericht = "Hallo " . $_POST['login'] . "! Bedankt voor het registreren op " . gamenaam . "! We hebben jouw registratie succesvol verwerkt, en je kunt bijna inloggen. Het enige dat je nog hoeft te doen is op de onderstaande link klikken: http://" . url . "/index.php?p=activate&user=" . $_POST['login'] . "&code=" . $activatiecode . " Nadat je dit gedaan hebt, kun je inloggen op http://" . url . " met de volgende gegevens: Gebruikersnaam: " . $_POST['login'] . " Wachtwoord: " . $_POST['pass'] . " Veel plezier namens de crew!"; mysql_query("INSERT INTO users (login, pass, email, activatiecode, stad) VALUES('" . $_POST['login'] . "', '" . $_POST['pass'] . "', '" . $_POST['email'] . "', '" . $activatiecode . "', '" . rand(0, count($steden) - 1) . "')") or die(mysql_error()); if(isset($_GET['i'])) { if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM users WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'")) > 0) { mysql_query("UPDATE users SET power = power + '5000', kogels = kogels + '20', bank = bank + '20000', callcredits = callcredits + '3' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("UPDATE users SET refferals = refferals + '1' WHERE id = '" . $_GET['i'] . "'"); mysql_query("INSERT INTO berichten (onderwerp, bericht, afzender, geaddresseerde, datum, outbox) VALUES('Refferal aangemeld', 'Beste crimineel,\r\n\r\nEr heeft zojuist een refferal aangemeld: " . $_POST['login'] . ". Je hebt je beloning zojuist ontvangen!\r\nMet vriendelijke groet,\r\nAnoniem.', 'Anoniem', '" . $_GET['i'] . "', '" . get_global_date("Y-m-d H:i:s") . "', 'False')"); } } mail($_POST['email'], "Registratie op " . gamenaam, $bericht, "From: " . gamenaam . " automailer <" . noreply_mail . ">"); $goed = "<div class=\"dark\"><font color=\"green\" style=\"font: bold\">Je account is succesvol aangemaakt! Je kan nu gelijk inloggen!</font></div><br />"; unset($fout); } else { foreach($fout as $tekst) { @$foutje .= "<br />\n\r" . $tekst; } $fout = "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font: bold\">De volgende dingen gingen verkeerd:</font>" . $foutje . "</div><br />"; } } ?>
Register.phpPHP
Toon Meer<?php require("includes/systemen/outgame/inc.register.php"); echo' <div id="content_top"> </div> <div id="content"> <h1 class="titel">Registreren</h1> ' . @$fout . @$goed . ' Nog geen account? No problemo! Registreer je hier en maak <b>gratis</b> deel uit van het tofste maffiaspel van ' . date("Y") . '!<br /> <font color="red"><small>Het maken van dubbel accounts is verboden!</small></font><br /><br /> <form method="post"> <table cellspacing="4" cellpadding="0"> <tr> <td>Gebruikersnaam:</td> <td><input type="text" class="input" name="login"></td> </tr> <tr> <td>Wachtwoord:</td> <td><input type="password" class="input" name="pass"></td> </tr> <tr> <td>Wachtwoord (Herhaal):</td> <td><input type="password" class="input" name="pass_repeat"></td> </tr> <tr> <td>E-mail adres:</td> <td><input type="text" class="input" name="email"></td> </tr> <tr> <td><input type="checkbox" name="agree" style="float: right"></td> <td>Ik ga akkoord met de <a href="index.php?p=rules" target="_blank">voorwaarden en regels</a> van Criminolz</td> </tr> <tr> <td> </td> <td><input type="submit" class="submit" name="submit" value="Registreer"></td> </tr> </table> </div> <div id="content_bottom"> </div>';
-
Ja ik heb nu Criminolz, Maar ik zie nu niet hoe ik de activatie eruit haal? Weet iemand dat toevallig?
-
Ja maar ik ken ze allemaal niet goed, Dus ik kan ze wel allemaal downloaden en dan uploaden maar dan ben ik ook een paar dagen bezig
Ik kan PHP wel hoor
-
Ja precies :p
-
Heey! Ik had even een snel vraagje, voor een speciaal project heb ik een basis crime source nodig die ik dan helemaal ombouw. Deze eisen moet het hebben:
*Simpel (Dus niet uitgebreid)
*Goed werkend (Zo min mogelijk bugs)Weet iemand een source die hierop lijkt?
Alvast Bedankt! -
Ik script zelf voor mijn hobby,
Dus nee ik ga zelf geen geld ervoor geven.*Edit: Stel de Werknemers leveren goed werk en de inkomsten zijn laag ben ik wel bereid om zelf geld in de pot te doen.
-
Vergoedingen worden verzorgd nadat er inkomsten geweest zijn. Waarschijnlijk zal dit 25% worden.
Jawel ik zal ook PHP AJAX, HTML, CSS en MySQL gaan scripten, maar het is gewoon te veel voor in mijn eentje.
-
Hey! Ik ben bezig met een crime source te maken by myself! Maar ik heb al weer gemerkt dat ik te veel hooi op me vork heb genomen, want het is een gigantisch project. Daarom dacht ik dat het handig was om een crew samen te gaan stellen.
Ik heb nodig:*2 Scripters
*1 DesignerMvG Nillas
P.s.: Ik kan helaas nog niet veel vrijgeven over mijn project maar meld het hier in het topic even of je interesse hebt of stuur een Pm!
-
Thanks dat had ik weer even nodig !
-
Hey! Ik ben een eigen crime game source aan het maken, maar nou zat ik met een vraagje, Hoe moet je een progressbar maken in HQ,
Bijvoorbeeld voor je HP ofzo.
Alvast bedankt!