ja, download de trial van Tune-Up Utilities en dan naar Windows Styler. Dan kan je je eigen plaatjes invoegen
Posts by Nillas
-
-
Hey! Ik ben bezig met een Webmastercommunity, maar heb gezien dat dit te veel is voor in mijn eentje dus heb ik besloten een team op te zetten. Waarschijnlijk wil ik hier ook een opensource van maken.
Ik heb nodig:
*1 Scripter
*1 DesignerIk Script als hobby en doe dit ook vrijwillig, dus voorlopig zal het ook een onbetaalde klus zijn.
MvG,
Nillas
:cheer: -
good-tutorials.com is een goede
-
Hey!
Ik heb een goede community layout nodig, het liefst nog een beetje als Webmaster-Community. Hij mag een prijs hebben, maar als het kan gratis. Het hoeft verder geen hele mooie layout te zijn.:cheer:
Alvast bedankt,
Nillas -
Zou ik aub de URL mogen hebben?
-
-
Ja, zover ik weet wel.
-
Dan zou ik zeggen: Begin het eerst te leren en maak je eigen source. Dat werkt altijd het best.
PS: Ik heb wel een Engelse voor je
-
Dan pas je die toch even aan
Als je zo'n groot project wil beginnen, dan neem ik aan dat je daar toch wel verstand van moet hebben.
-
Nieuwe Portfolio Layout gemaakt. Misschien ga ik wel weg geven ik weet het nog niet.
Maar zeg a.u.b. even wat je ervan vindt.
:cheer: -
-
Vindt hem wel nice, maar de icoontjes aan de linkerkant staan niet hetzelfde als rechts, en de content mag wel iets groter
Verder: KIU! -
Ben nu weer bezig met iets.. Wat ik eerst had.. Het is moeilijk
Maar Ik heb alleen een layout nodig!
-
Ik snap je niet
-
Ik heb nu PCexperience gepakt, maar heeft iemand misschien een idee hoe ik hem aan kan passen of een beetje uniek kan maken?
Klikje -
Heb een V2 Gemaakt maar die vind ik ook niet echt geslaagd.^o)
-
-
Hier wat tips:
*Maak je header een andere kleur
*Voeg wat meer blokken toe aan de zijkanten.
*Verder agree with hierboven.Volg een paar tutorials en begin opnieuw zou ik zeggen.
-
-
Ben er mee bezig