Posts by Nillas
-
-
-
-
-
Er zijn volgens mij al genoeg topics met deze vraag?8-|
-
Ok thx hier kan ik wat mee! Nog andere comments?
-
Daar heb ik weinig aan, ik heb een goede PHP scripter nodig.
-
Er moet een layout gedesigned worden en de huidige scripts moeten worden verbeterd.
-
Nog andere mensen interesse?
-
Citaat
Scripten is mijn hobby dus dit is ook vrijwillig werk.
Graag eerst het topic goed lezen en dan pas reageren.
-
Hey! Misschien hadden jullie het al in het check forum gezien, maar ik ben bezig met een site genaamd Uploaden.co.cc Ik wil nu graag een nieuwe layout en nog iemand die me helpt met scripten. Scripten is mijn hobby dus dit is ook vrijwillig werk.
Als je interesse hebt stuur een PM
Voor vragen kan je hier terecht.Toestemming gekregen van Joshua.
Greetz,
Nillas:cheer: -
Hey! Ik had een site gemaakt en nu wil ik even weten wat jullie ervan vinden.
PHP
Toon Meerwat vinden jullie van- De Layout: Het Systeem: Indeling: Zou je- Dit domeinnaam willen kopen: Dit systeem willen kopen: Hoeveel- Zou je voor deze site geven: Zou je voor dit domeinnaam geven: Dan nog- Overige opmerkingen: Eindcijfer:
Thx! Greetz Nillas
:cheer::cheer: -
-
Ik zou je text op softer zetten, in de header. Want nu is hij erg pixelachtig.
-
Hey! Ik heb een nieuwe site gemaakt,
een webmastercommunity. Nu zou ik graag weten wat jullie ervan vinden.geef aub feedback op de layout, indeling etc.
Greetz Nils:cheer:
P.S.: Sorry dat ik hem in het verkeerde forum heb geopend.
-
-
-
Het topic is weer geopend en heb nog steeds een PHP scripter nodig, want het is te veel voor in mijn eentje.
-
Hey!
Ik ben bezig met een voor als nog geheim project, en nu ben ik op zoek naar een ervaren php scripter.
Vergoeding wordt prive over gepraat.
Er zijn maar 2 eisen waar je aan moet voldoen:
*Gelijk kunnen beginnen
*Goede beheersing van PHPDenk jij dat je geschikt bent hiervoor stuur dan even een pb. Voor ander vragen kan je hier een reactie plaatsen!
Met vriendelijke groet,
Nillas:cheer: -
Count me in!