Slicing + Basing? Zoja, stuur mij dan even een pm met je msn
Posts by Nillas
-
-
-
PHP
Toon Meer<html><head><body><form action="deel2.php" method="post"> Naam: <input type="text" name="naam" value="<?php $naam = $_POST['naam']; ?>"> Leeftijd: <input type="text" name="leeftijd" size="3"> Woonplaats: <input type="text" name="woonplaats"> <input type="submit" value="Submit!"></form> </body> </head> </html>
Dus zo?
-
Ok, dus ik ben begonnen om PHP op te pakken vanaf de start, en ik stuit meteen al op een probleem:
Het formulier echo'd de variabelen niet
Form.php
PHP
Toon Meer<html><head><body><form action="deel2.php" method="post"> Naam: <input type="text" name="naam"> Leeftijd: <input type="text" name="leeftijd" size="3"> Woonplaats: <input type="text" name="woonplaats"> <input type="submit" value="Submit!"></form> </body> </head> </html>
Deel2.php
PHP<? echo "hallo $naam welkom op deze site"; echo "jouw leeftijd is $leeftijd"; echo "en je woont in $woonplaats"; ?>
Iemand enig idee?
-
@Killingdevil Dus je raad aan om gewoon php-snippets te gebruiken en aan te passen?
-
Hey! Ik was op zoek naar een source die qua PHP en SQL makkelijk in elkaar zit zodat ik daaruit kan leren. Welke moet ik dan nemen?
Alvast bedankt!
Mvg,
Nillas:cheer: -
-
2kill of alpacino.
Zou ik ook mogen meewerken? Is goed voor mijn ervaring. -
Ow sorry, ik keek weer even niet goed
Excuses. Ik denk er nog even over na of ik hem wil hebben
-
Site doet het niet...
-
Huh dus je hebt al scripters?
-
Citaat
Stuur mij even een pm als je je wilt aanmelden. Vermeld in je PM ook even je MSN.
-
Het is Preview, ik zou toch echt nog even oefenen voordat je je creaties gaat verkopen.
-
Ik ben bezig met een iphone site te maken met het laatste nieuws over de Iphone. Hiervoor heb ik een aantal journalisten op vrijwillige basis nodig.
Eisen:
*ABN kunnen schrijven
*Fris en enthousiast kunnen schrijven
*Minimaal 1 artikel per maand schrijvenDe inkomsten zullen uiteraard worden verdeeld. Stuur mij even een pm als je je wilt aanmelden. Vermeld in je PM ook even je MSN.
Voor verdere vragen kan je in dit topic terecht.
-
-
Wanneer wil je beginnen?
-
Ik wil ook wel scripten.
-
Ik heb wel interesse, pm me even met meer info.
-
-
.png ervan maken. Maar ik snap je niet helemaal.