OT: Ik zou in plaats van attack en defense ook speed en stamina ofzo doen. Misschien ook leuk om er javascript mini-games in te doen.
Posts by Nillas
-
-
-
Hoe dan als ik vragen mag? Vind het ook wel handig.
-
Hey!
Ik had een goed idee omdat iedereen zo opzoek is naar goede tutorials dat we misschien met ze alle een site maken(wordpress) met goede tutorials die misschien een stuk overzichtelijker is dan de artikelen is nu. Dan heb je ook geen vragen meer zoals: "Hoe moet ik PHP doen?" "Hoe werkt een database?".Met vriendelijke groet
Nillas:cheer: -
Je kan dan toch gewoon gegevens uit de database halen?
-
-
-
-
-
-
Je moet de text op "smooth" zetten.
-
-
Ziet er goed uit! Heb je een source omgebouwd of heb je hem vanaf 0 gescript?
-
@Xreativ: Ik kan wel Flash maar dan alleen het animatie gedeelte, ik kan niet developen zoals bijvoorbeeld websites.
@stan: Ik heb nog geen layout.
vergeten: Wat voor info zou je nog willen hebben dan?
(Ik heb nu alleen nog maar een inlogsysteem waarmee ik nog niet klaar ben. Het werkt al maar moet het alleen nog beter beveiligen.) -
-
Hey!
Heeft iemand van jullie wel is met CSS Blueprint gewerkt? Ik weet niet of het fijn is om mee te werken dus ik vraag even een paar meningen.greetz
Nillas:cheer: -
[offtopic]Ik geloof niet dat je ooit een goede designer bent geweest. Als je dat wel was geweest had je een hele andere indeling gemaakt en andere kleuren gekozen. Dus je kan ook zeggen dat je gewoon net begonnen bent. [/offtopic]
Ik zou als ik jouw was gewoon veel tutorials over kleur, indeling en designen zelf gaan volgen. (Google is your friend!)
-
Ook een gevorderde Flash developer kan ik goed gebruiken.
-
-
Wat doet er precies niet dan? Geeft hij errors aan?
[offtopic]Hoe moeilijk is het om een vraag gewoon goed uit te leggen?[/offtopic]