Heeft NielsB toch gegeven?
Posts by Nillas
-
-
[offtopic]@Project B: Je hoeft niet gelijk uit te vallen![/offtopic]
Leuk dat je dit doet! Ik zou even het advies van Superior opvolgen want volgens mij klopt het wel. Als hij af is kan je dan een demo plaatsen?
-
JeroenH:
Versterker
Lichten hebben we van alles maar geen grote lampen, wel stroboscopen etc. klein assortiment. De boxen zijn van JBSystems en Auna. We zijn ook bezig met een budget te komen om een Pioneer DJM-800 aan te schaffen. -
Ik draai in Noord-Holland, Zuid-Holland, Overijsel, Noord-Brabant en omgevingen. Als het erg belangrijk is en als de rijkosten worden verzorgd ook Belgie.
-
Ik zal binnenkort een foto ervan maken. Verdere vragen zijn welkom!:cheer:
-
Lancer: Yep! Maar dat is enkel mijn beatmaking
Maikel: Ik heb een 1000W Versterker 2 boxen op statief van JBSystems en Auna Boxen
Verder 2 CD spelers van JBSystemsEn een redelijk uitgebreid mengpaneel. -
Ik ben erg geintereseerd in dit project. Stuur even een PM met daarin je MSN dat praat wat makkelijker
-
Dat ligt eraan of er nog spullen mee moeten worden genomen of dat die er al zijn. Ligt ook aan de plaats en de gelegenheid. Als je de specifiekere informatie via een PM zou willen versturen zou dat erg fijn zijn. Waarschijnlijk tussen de 100 en 300 euro.
-
Sorry, dit probleem is verholpen. Ze doen het nu.
-
Ik heb wel een aantal beats die ik kan laten horen. Ik ben ze nu aan het uploaden.
-
Hey!
Hierbij wil ik me aanbieden als DJ voor feesten met rond de 300 mensen. Ik heb mijn eigen installatie, boxen en muziek. Het enige waar ik naar op zoek ben is een plek om te kunnen draaien. Ik draai vooral; Techno, House, Minimal Sound, Hip-Hop en RnB. Het is natuurlijk altijd mogelijk om iets anders te draaien. Overigens maak ik ook beats in alle muziekstijlen. Zodra mijn site online is zal ik de link hier plaatsen. Reageer voor vragen en boekingen alstublieft in dit topic.Met vriendelijke groet
Nils H. -
Erg nice! Links boven is alleen een beetje leeg.
P.S.:Is er nog plaats in het team?
-
-
Ik kan anders ook scripten
Edit:
-
Ik wil ook wel meehelpen, ik heb ook een layout, stuur even een pm met je msn dan praten we daar verder.
-
-
Ik kan dit wel doen via Jquery, maar ik kan hem niet inbouwen in je game.
Stuur even een pm -
Javascript, Jquery
-
Wil je een ledensysteem of alleen een login voor admins?
-