Binnenkort is de site af.. Dan zal daar ook muziek te downloaden zijn.
Posts by Nillas
-
-
Ziet er goed uit Xenti en Maikel!
-
Wat heb je nog nodig?
-
Ligt eraan wat voor layout iemand te bieden heeft..
Maar het gaat voornamelijk om het scriptwerk hier. -
-
-
Willem: Redelijk wat ja. Maar ik help natuurlijk ook
-
-
Ok thx! Nog andere mensen?
-
Jij komt hier net kijken en dan kom je met zo'n beschuldiging.. En als ik jouw topics lees: "Doen je nog niet scripten" "Net zo website begin als criminalspoint" Dan denk ik dat je toch eerst is naar jezelf moet gaan kijken voordat je commentaar hebt op een ander.
Patrick ~ Ook al heb je gedeeltelijk gelijk ook jij kan de repport knop gebruiken
-
Hey! Ik ben op zoek naar een Scripter en een Designer voor een TVgids site. Het project wordt gefinancierd door K.Rens. Het gaat hier om de site tvgids.dimoweb.com. Als de website eenmal af is zal er een domeinnaam komen. De bedoeling is dat het uiteindelijk eruit zal komen te zien als Tvgids.nl vragen in dit topic, soliciteren via PM. Het zal op vrijwillige basis zijn totdat er inkomsten zijn.
Toestemming Killingdevil
Met vriendelijke groet
Nillas -
Wat heb je nog nodig?
-
Ok bedankt voor de tip. Ik maak nog altijd beats en kan ook nog op feestjes draaien, toevallig naar een van deze twee op zoek? Zeg het hier dan even
-
baldex: Is dat van jouw dan?
-
-
-
Jammer dat je een webshop source koopt en dan online zet. Kan je toch moeilijk verwachten dat wij een gekochte source gaan raten?-
-
Misschien met Wordpress? http://wordpress.org/extend/plugins/wp-portfolio/
Ik heb iets voor je gevonden denk ik
-
Gangstawar: Wat voor portfolio moet het zijn? foto, web?
-
Bump op aanvraag van TS(c)