Het is erg leuk dat je dit aanbied maar ik denk niet dat er op dit forum mensen zijn die er zo'n groot bedrag voor neertellen.
Posts by Nillas
-
-
We zoeken trouwens nog iemand die hem wilt slicen
-
Wat heb je eigenlijk tot nu toe veranderd?
-
Precies.
-
Hey!
Ik ben op zoek naar de meest uitgebreide crime. Dus met mini games etc. niet om te kopen maar 1tje die al online staat. Ik had er eerst 1 maar die ben ik kwijt. Hebben jullie enig idee?Mvg,
Nillas -
Mooie layout!
Veel succes. -
-
Thanx! Zal er aan denken.
-
Hey! Ik heb deze layout gemaakt om de mensen waarvoor ik nog dingen moet maken alvast even te laten zien wat ik kan. De 'we' in het andere topic is een vriend van mij die nu een opleiding bij mij doet om een beetje in het webmaster wereldje te komen xD. Nouja kunnen jullie dan gelijk maar even deze layout raten?
http://i50.tinypic.com/wb9s07.jpgMet vriendelijke groet
Nillas -
Ik heb nu Proefwerkweek en het iets moeilijker dan ik dacht dus de layouts zullen waarschijnlijk volgende week ergens aan het einde af zijn. Excuses hiervoor!!
-
Jep het is helemaal gratis!
A.u.b. http://www.spybotupdates.com/files/spybotsd162.exe -
Maakt u ook logo's?
-
Agree met Pim, misschien een WK achtegrond.
-
Ligt eraan wat voor site je wilt
Stuur maar in! -
cwcw: Geaccepteerd! Je layout zal deze week af zijn!
WorldofWars: Geaccepteerd! Je layout zal deze week af zijn!
verkuylenr: Geaccepteerd! Je layout zal deze week af zijn!Dit zijn ze. Sorry voor de andere mensen. Deze heb ik uitgekozen.
-
Ja ik weet het. Maar ik wist het nog niet toen ik dit topic opende. Zal het er gelijk even bijzetten.
-
bboy: Geaccepteerd! Je layout zal deze week af zijn.
spy: Niet geaccepteerd. We willen geen Crime games. -
Tukkie: Pending. Ik zal het even overleggen
TCBhome: Niet geaccepteerd. We willen liever geen crime-games.
Ssjhorry: Niet geaccepteerd. Je bent verbannen en je jat een idee.
Stan: Geacepteerd! De layout zal deze week af zijn![b] -
SvenB; Geaccepteerd! Je layout zal deze week af zijn!
-
Excuses voor mijn vorige topic waarin ik dit ook al aanbod, maar ik heb nu volledig de tijd en er zullen er sowieso een paar al vanavond af zijn. Het bestand zal wel in .psd geleverd worden.
Graag je zo opgeven:Nog 0 plekken over!
Geen Crimegames!!Met vriendelijke groet
Nillas