Posts by Nillas

Beste CP'ers,

Ik ga een portfolio opzetten, alleen nou vraag ik me af wat het beste om te doen is; Een cms systeem erachter maken of gewoon html/css, zijn hier al goede systemen voor of voorbeelden? Kan je ze dan even posten a.u.b. Heb op google ook al rond gezocht maar niet echt iets gevonden.

Met vriendelijke groet
    Nillas

Oh oh oh, wat zijn jullie weer kinderachtig. Ik zal het wel weer even uitleggen. De cartuning layout is geheel door mij gemaakt. Ik heb alleen als Screenshot image de perfect-tuning gebruikt. Deze zullen dan ook niet worden mee geleverd. En wat betreft de Webwinkel layout, Mijn klant heeft mij expliciet gevraagd of ik rekening kon houden met de indeling van zijn webwinkel systeem. Deze gaf Joey al aan. Ik heb de icoontjes veranderd en ik heb geheel naar de wens van de klant gewerkt. Dus kan er nu alsjeblieft normaal gereageerd worden? En als jullie echt wat te klagen hebben en/of opmerkingen gaan die via PB.

Beste Cp'ers,

Ik ben bezig mijn PHP skills op te krikken door het scripten van een gastenboek. Ik ben nog een beginner en dit leek me wel goed om na lange tijd weer eens mee te beginnen. Ik wil graag dat de inputs worden gecheckt op bepaalde tekens zodat er geen totale onzin kan worden ingevoerd. Bijvoorbeeld wil ik bij E-mail checken of er wel een '@' wordt gebruikt. Hier is de code:

Alvast bedankt
    Met vriendelijke groeten
    Nillas