[offtopic] monoglobe Let even op je interpunctie ;)En sorry voor je vriend[/offtopic]
Ja klinkt wel leuk, zal er is naar kijken. Kennen jullie Americas Army? Schijnt wel een erg goed spel te zijn.
[offtopic] monoglobe Let even op je interpunctie ;)En sorry voor je vriend[/offtopic]
Ja klinkt wel leuk, zal er is naar kijken. Kennen jullie Americas Army? Schijnt wel een erg goed spel te zijn.
Misschien handig om je script even te posten dan
Hoeveel bezoekers? Inkomsten? Graag wat meer info a.u.b.
Heb net Guildwars gedownload en tot nog toe bevalt het me wel, alleen wat kan je als je die uitbreidingen koopt/download?
Dat heb ik ook een hele tijd gedaan, maar op gegeven moment vind ik het en beetje saai worden.
En als WoW gratis zou zijn, is het dan nog steeds beter?
League of Legends vind ik zelf wel een aardig spel. Maar ik heb nog geen spel gevonden waarvan ik zeg: WOW! dat ga ik helemaal grijs spelen.
Beste Cp'ers,
Ik ben even aan het zoeken geweest naar een leuke MMORPG, wel een paar goede ertussen gevonden. Wat vinden jullie nou de leukste MMORPG?
MVG Nillas
Lijkt me erg leuk om zoiets weer op te pakken. Maar dan moet de TS/Projectleider wel met een goed plan komen en een goede rolverdeling.
MJorritsma.nl. Ik weet alleen zijn prijs niet, maar echt topwerken gezien!
Niet slecht,
Begin met je "niet kopiëren" weg te halen. Er zal echt niemand zijn die het zal rippen. Het concept is niet slecht maar als je professioneel wilt overkomen zou ik ook die grote "Welkom" weghalen.
Heb je deze met een tutorial of zelf gemaakt? Indien je hem zelf hebt gemaakt; volg nog wat tutorials en oefen veel!
Wat versta je onder een schappelijk prijsje?
Ik heb wel wat voor je liggen. Hoe betaal je?
Je kan ook ergens anders een telefoon op de kop tikken en je HTC touch verkopen.
Dit is wel erg jammer inderdaad... R.I.P.
Stuur even een pb met met meer informatie.
ik heb nog:
schoenenweb.com
golden-criminals.nl
twominutes.nl
Post dan even je code...
Wat is precies het probleem? Is wel handig om dat even te vermelden.
Nee, internetradio gaat via een stream. Als je dit wilt leren moet je even op google zoeken. Maar wil je zelf een internet radio of wil je een site met verschillende radio stations? Want uit ervaring weet ik dat een eigen radio hebben erg moeilijk is en erg veel geld kost ook (denk aan Buma en Stemra).