Posts by Nillas
-
-
Zoek naar het windows mobiliteits centrum, dan bij beeldscherm "aansluiten" klikken en als het goed is zie je dan die opties.
-
Kan je alsjeblieft wat meer uitleg geven? Hier kunnen we toch niks mee, als je wilt dat we je helpen dan moet je toch echt met iets beter komen... Wat werkt er niet? Waar is je script?
-
Je koopt een source, zet hem online en je laat hem raten? Beetje raar...
-
-
[offtopic] Jorzwa Osbanditi is niet bugloos...[/offtopic]
Maar je kan natuurlijk altijd PWYL of de G4G source of iets dergelijks kopen. Nu weet ik natuurlijk niet je budget... -
Misschien handig om de subpagina's ook te tonen?
-
Wat moet er precies gebeuren?
-
-
heb je de margins op auto gezet? Want je moet niet klakkeloos mijn code overnemen he. je moet de margins right en left op auto zetten dan die code invoeren bij de desbetreffende div en hem natuurlijk afsluiten.
-
Hmm.. Ligt eraan, weten de leden van de verkoop?
Zijn ze legaal verkregen?
Komen de leden daadwerkelijk naar je game?
Als het antwoord voor bovenstaande vragen 'ja' is, dan denk ik dat je toch wel een hoop geld ervoor kan vragen. Ik schat rond de 200 euro. -
-
No problem! :slotje:
-
Haha, hoe heet je op LoL? Dan voeg ik je even toe.
-
Ja,
1. Ga naar PHPmyadmin
2. Zoek je users tabel op
3. Bij het wachtwoord typ je gewoon welk wachtwoord je wilt hebben
4. Vervolgens druk je links van de textbox op de dropdown en selecteer je MD5.
5. Sla je wijzigingen op en je kan met het ingetypte wachtwoord inloggen. -
Hmm... Vind ik eerlijk gezegd niet echt een leuk spel. Ik hou het momenteel nog gewoon op Combat Arms en LoL
-
Nou, ik neem aan dat de desbetreffende opdracht gever wel een budget heeft toch? Dan hou je een battle of je spreekt iemand aan hier. Je hebt al een goed design voor 50-100 euro.
-
Maak een shietschijf game voor banditi ofzo. Tegenwoordig zijn alle crimes zo saai, als je nou een crime met veel interactieve elementen maakt, dan denk ik dat er veel potentie inzit.
-
Doe is rustig man, iedereen probeert je te helpen hoor!
Dus bottom-line: Hij wilt dat de md5 wachtwoorden die in de database staan omzetten naar het normale wachtwoord.
-
Haha, ja het ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit. Je ziet dat WoW wel wat gebruiks vriendelijker is in mijn ogen. Maar dit ziet er erg leuk uit.