Posts by Nillas
-
-
MoBSter: Nee hij bedoelt dat alle domeinen die nog vrij zijn allemaal niet geschikt zijn voor de verkoop. Wat ik betwijfel maar goed, ik ben daar ook geen expert in.
-
Graag ontvang ik antwoord op deze twee vragen:
1. Werk je op een No cure No Pay basis?
2. Hoeveel vraag je voor een layout? -
Beste Cp'ers,
Ik kwam zonet dit tegen op het internet:
Geen internet, ping, applicaties. Een telefoon die alleen bedoeld is voor bellen. Niet eens een digitaal contactenboek, maar een kladblokje en een pennetje die achter de telefoon verschuilen. Ik vind het wel erg tof. Maar wat vinden jullie? Dit of een moderne Smartphone?
-
Je kan natuurlijk altijd eerst een beetje zelf zoeken.
Als je niet erg goed bent in PHP moet je met Yoichi mee gaan.Als je denkt dat je wel wat in je hebt:
-
Allemaal een fijn en mooi 2011!:cheer:
-
De layout van devlover is erg mooi. Maar de layout van Stan straalt meer frisheid uit dus vandaar dat mijn stem naar hem gaat. Maar ik wens iedereen heel veel succes toe en ik vind het leuk dat iedereen zich zo inzet. Ga zo door!
-
Post is je CSS van die pagina.
-
Beste CP'ers,
Ik heb een code gemaakt die een mail verstuurd, hij verstuurd de mail ook alleen is er een klein probleempje. Hier is de code:
PHP$bericht = "Mail verstuurd via ORS Zender Registratie Formulier met IP ".$_SERVER['REMOTE_ADDR'].":\n\n\n" . $_POST['description']; $_POST['stationcat']; $_POST['country']; $headers = "From:" . $_POST['stationname'] . "<".$_POST['e-mail'].">\r\nReply-To:".$_POST['e-mail']; mail("****@gmail.com", $_POST['stationname'], $bericht, $headers); echo "Your messasge has been sended succesfully, we shall answer it as soon as possible.";
Dan bij de variabele "Bericht" zie eronder 3x de $_POST functie staan. Alleen nu zet dit script alleen de eerste POST in de mail. Iemand enig idee hoe ik ze alle 3 in de mail kan zetten?
-
s**.nl was ook iets van 500.000. Dit is vrij normaal als je een goed domein hebt.
-
-
Citaat
Parse error: syntax error, unexpected T_CONSTANT_ENCAPSED_STRING, expecting ',' or ';'
Werk niet...
-
Beste Cp'ers,
Ik ben een probleem tegen gekomen in mijn site. Ik probeer via een javascriptje een link te openen. Normaal geen probleem natuurlijk. Maar toen ik het in de echo zette, werkte het niet. Het is me niet gelukt om het antwoord te vinden, dus vraag ik het maar even hier.
Waarom werkt dit niet:
-
Sowiezo een andere outgame. En gewoon helemaal aanpassen.
-
Je hebt de Ravian source, ik weet niet hoe duur en goed die is. En je hebt de Mobstar source, staat hier bij Downloads als ik me niet vergis. Dat is een erg leuke opknapper.
-
Allemaal hartstikke bedankt voor de hulp.
Het is nu opgelost. Dit is de goede code:PHP<h3>Hits</h3> <?php $query = mysql_query("SELECT id,titel FROM radio WHERE cat = '1'"); while($hits = mysql_fetch_array($query)){ echo '<ul><li><a onclick="luister('.$hits['id'].')">'.$hits['titel'].'</a></ul></li>'; } ?>
:slotje: -
Helaas, ik krijg dezelfde error.
Maar het ligt ook niet aan de query denk ik. Want die query doet het bij de rest wel gewoon. Kijk anders zelf even:
Klik en dan rechts bij 'all stations'.Nillas
-
Dit is wat ik krijg als ik jouw code gebruik.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.12.10 23:39:10:
A.Bijlsma: Nee want dan krijg ik weer een andere error dat het nummer niet goed is. -
Beste CP'ers,
Ik heb wat gegevens opgeroepen uit de database en nu wil ik deze graag aanklikbaar maken. Alleen krijg ik een rare fout, namelijk:
CitaatYou have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use
Dit is de code waar het om gaat:
PHP<h3> Hits </h3> <?php $query = mysql_query("SELECT * FROM radio WHERE cat = 1"); while($hits = mysql_fetch_assoc($query)) { echo "<ul><li><a onclick=\"luister('" . $query['titel'] . "')\">" . $hits['titel'] . "</a></ul></li> <br />"; } ?>
Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Met vriendelijke groet
Nillas -
Voor hoeveel verschillende browsers wil je iets anders dan?