Dat lijkt me ook het beste, ik denk dat het zeker wat kan worden met een nieuwe layout. Alleen is het niet moeilijk om alles uit die frames te halen?
Posts by Nillas
-
-
Precies. Dat zou wel erg leuk zijn, iedereen zou hier dan iets aan meegeven.
-
@Lars: Wat bedoel je precies met crimebuilder?
En ik zou Vendetta doen om te beginnen. Anders als je een nieuwe maakt zou ik hem modulair opbouwen zodat iedereen hier er wat voor kan doen. -
Persoonlijk lijkt het me ook handig om niet in de beschrijving van de pagina, maar gewoon een blokkering doen. Ik er de VIP opties. Je zet het erbij in de beschrijving van de optie, maar het lijkt me beter dat je ze gewoon blokkeert voor normale leden.
-
YinYangYo Het zou kunnen dat ik je verkeerd begrepen heb. Wat zoek je precies? De minichat van Mijnmaffia is denk ik vanaf 0 gescript. Ik denk dat je dan gewoon 1 op Google moet zoeken en die vervolgens in je game bouwen.
-
-
-
-
-
Ik zie dat Willem ook weer moderator is!:D
-
Dat denk ik zeker wel! Dus je maakt een mooi zakcentje en doet veel ervaring op.
-
Ja, dit zul je denk ik echt zelf moeten gaan realiseren. Ik denk niet dat je hier zo een game gratis gaat vinden.
-
Dat ben ik ook zeker van plan. Ik ben begonnen aan een economie game. Binnenkort zal je een vordering topic hier zien. :slotje:
-
http://www.istockphoto.com/search/text/mafia/source/basic/?
Ik hoop dat je er iets aan hebt. Je kunt natuurlijk ook altijd tutorials volgen of aan iemand hier op CP vragen.
-
Ik spreek je even aan op MSN.
Andere mensen nog suggesties?
-
Een spel gebaseerd op economie?
-
Beste CP'ers,
Ik wil graag gaan beginnen aan een nieuw project. Alleen nu is mijn vraag, wat willen jullie nou nog zien als spel op het internet. Ik zat zelf te denken aan een spel gebaseerd op economie. Met aandelen, bedrijven etc. met fictieve markten.
Met vriendelijke groet
Nils H. -
-
Bedoel je dat je dan als politie echt andere opties hebt? Want je hebt wel sources waar je als Politie, Gangster of Wetenschapper kan spelen. Alleen zit er dan niet echt verschil in de gameplay.
-
Krijg je de layouts erbij?