Het hoort inderdaad een simpele lay-out te zijn voor dit soort websites, maar je kan het zeker nog wel verder uitwerken.
Posts by Nillas
-
-
Volgens mij zo. Kan zijn dat ik het niet goed heb gedaan, maar ik denk dat je het idee wel snapt.
-
CCleaner is zeker een aanrader. Daarmee kan je ook programma's die ongewenst openen bij het opstarten van je PC
-
Rhode Extended Bold?
Kijk anders even op Whatthefont. -
Grafish ontwerp: 9/10
Overzicht : 9/10Verbeteringen: Ik zou misschien nog iets naast de zoekbalk maken, anders is het zo leeg. Misschien een extra user menu ofzo?
Extra:
Erg nice gedaan man! Ga zo door! -
Ik zou misschien de content iets breder doen en de menu's iets verder van de content af doen. Dan word het iets minder druk denk ik.
-
Ziet er al stukken beter uit!
-
Het is zeker een strak begin! Ben benieuwd naar de rest.
[offtopic] Helaas word hij zo verwijderd omdat je geen halve layouts mag posten :([/offtopic]
-
Heb iemand gevonden. Kan een slotje op!:slotje:
-
Zit er goed uit man, alleen zou ik is proberen om een strakke, niet zo drukke layout te maken.
-
Het zou je maar gebeuren
-
83 is niet zo heel erg oud vind ik. Kunnen wel 10 jaar bij, but that's life. Voor mij zal AH altijd blijven doorleven :cheer:
-
Haha bedankt allemaal ga er even naar kijken.
-
@ Kurene : Tuurlijk, van alles bestaat al wat. Maar miniconomy is niet heel erg groot. Dus er is niet veel en/of grote concurrentie. Misschien 1 of 2 andere sites. Dus ik denk dat het wel wat gaat worden.
@ De rest : Bedankt allemaal voor jullie reacties!
-
Haha eigendunk.
-
Beste CP'ers,
Ik ben op zoek naar een assistent scripter voor EconomicWorld. Dit is een text based game gebaseerd op economie. Het is de bedoeling dat je bedrijven start, aandelen koopt/verkoopt, in onroerendgoed handelt etc.
Nu is mijn vraag of er onder ons een scripter is die wel van uitdagingen houd en enthousiast is om aan een nieuw project te beginnen. Dit is een vrijwillige taak, mits er inkomen zijn natuurlijk.
Dus denk jij dat je hier wel zin in hebt? Dan ontvang ik graag een PB met hierin je contact informatie.Kennis van: PHP, (X)HTML, CSS en SQL is vereist.
Met vriendelijke groet
Nils H.
Toestemming van Joshua -
Ja daar zat ik ook al naar te kijken. Even kijken of ik ergens andere kan vinden.
-
@ Cas : Het was meer een vraag of hij zijn mening wilde onderbouwen
@ Joshua : Thanks, ik zal er even naar kijken!
-
Hmm.. Ben ik het niet helemaal mee eens. Wat zou er dan volgens jouw bij moeten zodat het meer een economie game wordt?
-
Beste CP'ers,
Zoals jullie misschien al weten ben ik met een text based game begonnen die gebaseerd is op economie.
Hiervoor heb ik een layout laten maken en ik wilde even weten wat jullie ervan vonden.Layout: Klik
Met vriendelijke groet
Nils H.