Klinkt allemaal goed! Is er eigenlijk al iets bekend over de V5?
Posts by Nillas
-
-
Bedoel je een site waar je veel radiozenders kan beluisteren of bedoel je een site voor je eigen radiostation?
-
-
Staat dit al online?
-
Motion Tween Tutorial
Het is wel in het engels... -
Wefact is erg goed voor onder andere hosting bedrijven
-
Omdat het een van de weinige providers is die ook paypal ondersteunt. Want er moet met paypal, ideal en mistercash betaald kunnen worden.
-
Eerste indruk:Geen geheel
Opmerkingen: Maak een indeling/structuur, nu zijn het gewoon allemaal losse deeltjes.
Plus/minpunten: + Kleuren, - Indeling
0/10:4
Waarde: Geen waarde -
Nou, dat is nou het probleem, er is geen API voor te vinden. Of iets in de richting van een API. En natuurlijk heb ik me al suf gezocht op Google.
-
[offtopic] jemajeroen: Ik zou maar eens wat doen aan je Nederlands, het is nogal dramatisch...[/offtopic]
Heb je niet gewoon een budget? Dat werkt veel makkelijker dan een banner. En aangezien crimegames niet heel potentieel meer zijn, vraag ik me af of je dat gaat halen.
-
Ik kwam maar bij 193
-
bump!
-
De ingame is wel netjes!
-
Beste CP'ers,
Heeft iemand misschien enig idee hoe je het betaalsysteem van pay.nl kan integreren op je website?
Alvast Bedankt!Met vriendelijke groet
Nils H. -
Erg goed gedaan!
-
-
Je kan niet zomaar "FF" een layout maken. Je moet van te voren bedenken wat voor kleuren je gaat gebruiken, hoe je ze gaat toepassen, wat de indeling is etc. Dus ik weet niet of je verder wilt gaan met designen, zo niet zou ik je tijd ergens anders in stoppen
-
jordy S.: Ik zal even wat duidelijker zijn. Er zijn veel mensen die een portfolio maken en vervolgens denken dat ze klanten binnen krijgen. De eerste indruk is de belangrijkste. Zorg dat je portfolio iets heeft wat andere niet hebben. Wees creatief!
-
Hmm.. Oogt niet echt professioneel, ik zou als ik jou was nog wat meer oefenen voordat je een portfolio maakt. Ook is een Google ad op je portfolio site niet echt nice.
-
Maar ik denk dat het wel eens tijd wordt om een beslissing te nemen want nu heb je al 3x een poll gemaakt van wat het moet worden (xD)
Trouwens, ik wil ook wel helpen stuur anders even een pb met je msn, ik kan ook op het grafische gebied van dienst zijn