Posts by Nillas
-
-
Dus er is geen admin panel in het script? En het betalen doet het ook niet? Wat kan je dan wel?
-
-
Doe het dan maar dicht. Dit kan je toch niet maken?!
-
Ongeveer 250 euro.
-
Je kan de code doorstrepen
-
Voordelen zijn de leuke apps en de hoeveelheid mogelijkheden. Nadelen zijn het snelle kapot gaan en niet kunnen bellen.
Als ik jouw was zou ik gewoon een iphone 3G halen. Daar krijg je het meest voor de laagste prijs.
-
-
-
Gefeliciteerd tree en ik hoop dat er het succesvol verloopt.
Dit kan op slot denk ik? -
Nolf: Nou het zou wel zo aardig en passend zijn als je het hier gewoon zou zeggen. Daar zijn we hier immers voor. En ik snap dat maar als hij iets van iemand wilt kopen dan geeft hij dat denk ik zelf wel aan. En sorry als mijn reactie een beetje bot overkwam maar ik heb hier ook vaak genoeg rare types gezien die van alles probeerde aan te smeren. Maar nogmaals mijn excuses
-
-
Ik zou Adobe Premiere Pro downloaden. Dat vind ik wel de beste.
-
-
A.Bijlsma: Ik zie het wel gewoon hoor...
-
[offtopic]@stan 1500ste bericht :P[/offtopic]
Nolf: Waarom moet je gelijk iets bij hem aansmeren? Luister niet naar dit soort geldwolfjes! Kijk naar de post van stan en mijn eerdere post. Ik denk dat je daar het verst mee komt. Gewoon een leuke layout kopen en een beetje klooien met een PHP boek voor je neus.
-
[offtopic]Maak gebruik van de edit functie![/offtopic]
@BrokenTrack: Niet iedereen kan dat, als iemand eerst wilt beginnen met een oude source om te bouwen begrijp ik dat volkomen.
burberryboy69: Als ik jouw was zou ik gewoon de Rode Criminals pakken en je gaan focussen op het beveiligen etc. Gewoon helemaal ombouwen. Leer je het meeste van!
-
Het staat eigenlijk voor "Non-breaking space". Het is dus eigenlijk gewoon een spatie in HTML code.
-
Je kan ergens gratis beginnen.
Hier: http://bit.ly/13bsS5 -