Lancer: Dat zei ik ook al, maar in de ingame zijn er meer menu items.
Posts by Nillas
-
-
-
-
Hmmm.. Ik vond je vorige layout mooier, als ik me het goed herinner dan
Het komt inderdaad een beetje simpel over.
-
Als je nou gewoon 30 investeerd in een mijnmaffia game door er opties voor te kopen en te promoten kom je al een heel eind. En hou alsjeblieft op over dat autisme want dat slaat nergens op en heeft hier niks mee te maken. Iedereen probeert je hier te helpen en dan vraag je of het topic word gesloten omdat er domme reacties zijn, kom op zeg!
-
golden-criminals.com heb ik nog ergens gehost. Moet even zoeken waar.
-
SkyNet: +1!
@Habib: Dit kan echt niet! Ik vind ook dat je een paar banpunten verdiend! -
Je wilt een goede site met veel inkomsten kopen voor 30 euro? Dan wil ik dat ook wel!
-
tree: Robin is op zoek naar een outgame
-
Het is toch ergens wel raar dat we voor jou een game moeten gaan bedenken en vervolgens strijk jij met de eer en mogelijk de inkomsten?
-
Is deze helemaal veilig?
-
Robin, Jammer dat je je functie hebt neergelegd. Ik hoop dat je een goede keuze hebt gemaakt!
-
Stuur mij maar een PM met meer info. Ik zal wel even kijken voor je!
-
@h4x0r666 Je hebt het heel erg druk dus moeten wij maar je game voor je gaan maken. Kom op zeg! Dan stel je je project maar even uit!
-
Misschien dat ik ook wel meedoe!
-
Hmm.. kijk even op http://colorschemedesigner.com/ daar zijn meestal wel goede kleurenschema's te vinden.
-
Ziet er weer prachtig uit! Keep it up!
-
Zet hem anders even bij de Scripts.
-
[offtopic]Schrijf je teksten gewoon zelf![/offtopic]
Hmm... Voor je eerste dag denk ik wel hoor. Je moet alleen zorgen dat je veel artikelen hebt en regelmatig update.
-
Voeg wat content toe en upload hem gewoon als JPEG naar bijvoorbeeld TinyPic. Nu zien we je rulers nog!