@Sylar: Hmm... Je layout is opzich wel leuk alleen keep it down met de effecten en icoontjes. Een beetje is leuk maar teveel is amateuristisch.
Posts by Nillas
-
-
2500 lijkt me ietwat overdreven. Maar mijn budget ligt rond de 2000 dus dat lijkt me ok?
-
Hallootjes,
Ik heb een beetje op het internet zitten kijken, en ik kwam met het idee om een Webhosting op te zetten. Alleen nu is mijn vraag, wat heb ik hiervoor nodig, en wat moet ik hiervoor doen? Er is een ruim budget aanwezig dus dat maakt niet uit.
Nils
-
Hmm.. Ben benieuwd dan
-
dyankie: Die witte balk zou ik als ik jouw was niet #fffff maken maar een net iets donkerder kleur geven. Nu doet het namelijk pijn aan m'n ogen. (Niet van lelijkheid je layout is hartstikke mooi!) Maar het oogt dan ook iets rustiger.
-
godborn: Wanneer is de release van "Microbel" dan?
@lars: +1. Mollie is veel overzichtelijker, veel makkelijker te configureren dan TargetPay. Ik heb ze (gelukkig) nooit hoeven bellen. Maar ik geloof dan maar op je woord -
Beste Cp'ers,
Hierbij wil ik advertentie plekken verhuren op mijn site: onlineradiostations.nl/.eu
Op deze websites kun je allerlei radio stations beluisteren. De advertentie plekken zijn bedoeld voor alle branches behalve 18+. Op de NL site is bedoeld voor Nederlandstalige advertenties en de EU site is voor internationale advertenties.
Doelgroep: Iedereen
Statistieken: http://i53.tinypic.com/33u7v5g.jpg
^ Deze is alleen van de NL site, van de EU site zijn de statistieken momenteel niet beschikbaar. Maar ze liggen rond het zelfde.Plaats 1: Onderaan de Homepagina.
Hiervoor heb je 2 keuzes:
Normaal: 9,99 euro per maand
VIP (als enige): 50 euro per maandPlaats 2: Als achtergrond van de site.
Normaal: Startbod: 70 euro
Opbieden: 10 euro
Buy-Now: 170 euroBetalingsmogelijkheden:
Paypal | OverschrijvingMet vriendelijke groet
Nils Henderik -
Lijkt me dat jullie dit via PB verder afhandelen.
On topic: Kijk hier eens heb je echt bijna alles: planetrenders.net -
http://www.pagelines.com/demos/iblogpro/
Is wel nice.
En dan nog dit:
http://visionwidget.com/inspir…ree-wordpress-themes.html
Moet je maar even kijken, zitten best mooie dingen tussen. -
habib10: Haha nee, JIJ moet nog wat meer onderzoek doen
-
habib10: Je weet niet waar je aan begint! Het kost zo veel geld, het is zoveel werk. Ik waarschuw je alleen, ik zou nog even wat meer onderzoek doen voordat je daadwerkelijk begint.
-
Hierin ga ik mee met W0utR.Er zijn namelijk al zoveel sites die gebaseerd zijn op Apple, die bronnen en zelfs journalisten hebben. Het wordt een hele klus om tegen dit soort sites op te gaan boksen.
[offtopic] W0utR: Altijd leuk om te zien dat je af en toe opduikt om iemand de grond in te boren. :P[/offtopic] -
Volgens mij is hij al geholepn
[offtopic]Je mag maar 1 link in je signature hebbenJe hebt er een paar teveel xD[/offtopic]
-
@Isilverstar: Ja maar dat is de outgame en daar zijn minder menu items.
-
Dalijk kan je van mij ook een stap verwachten!
-
Het gaat hier om de ingame, waar meer menu items inzitten hea!
-
-
Oh, heb het al gevonden, moest hem op een andere plek neerzetten. :$ Kan op slot :slotje:
-
Beste Cp'ers,
Ik heb een probleem met het paginasysteem van Nick,
hij opent de pagina's op een of andere manier niet..Hier mijn stukje code:
PHP
Toon Meer<div id="left"> <h3>Algemeen</h3> <ul> <li><a href="index.php">Home</a></li> <li><a href="index.php?pagina=login">Login</a></li> <li><a href="index.php?pagina=register">Register</a></li> </ul> </div> <div id="middle"> <?php /** * @author Nick Petyt * @copyright 2010 */ $pagina = ( isset($_GET['pagina']) ) ? urlencode($_GET['pagina']) : 'homepage' ; $pagina = ( file_exists($pagina . '.php') ) ? $pagina . '.php' : 'index.php' ; if ( $pagina != 'index.php' ) { include( $pagina ); } //Zet deze code neer waar de content komt te staan... //De paginas kunt u als volgt laden -> index.php?pagina=aanmelden & etc. //Indien je problemen hebt met dit script kunt u altijd een PM. sturen! ?> </div>
Weet iemand wat ik fout doe?
Met vriendelijke groet
Nils H. -
@imsail: Niet genoeg berichten in je postcounter?
@Habib: Dit is en blijft een Webmastecommunity, try and stick to the theme