Posts by Nillas

@Sylar: Hmm... Je layout is opzich wel leuk alleen keep it down met de effecten en icoontjes. Een beetje is leuk maar teveel is amateuristisch.

Hallootjes,

Ik heb een beetje op het internet zitten kijken, en ik kwam met het idee om een Webhosting op te zetten. Alleen nu is mijn vraag, wat heb ik hiervoor nodig, en wat moet ik hiervoor doen? Er is een ruim budget aanwezig dus dat maakt niet uit.

Nils

dyankie: Die witte balk zou ik als ik jouw was niet #fffff maken maar een net iets donkerder kleur geven. Nu doet het namelijk pijn aan m'n ogen. (Niet van lelijkheid je layout is hartstikke mooi!) Maar het oogt dan ook iets rustiger.

godborn: Wanneer is de release van "Microbel" dan?
    @lars: +1. Mollie is veel overzichtelijker, veel makkelijker te configureren dan TargetPay. Ik heb ze (gelukkig) nooit hoeven bellen. Maar ik geloof dan maar op je woord :P

Beste Cp'ers,

Hierbij wil ik advertentie plekken verhuren op mijn site: onlineradiostations.nl/.eu

Op deze websites kun je allerlei radio stations beluisteren. De advertentie plekken zijn bedoeld voor alle branches behalve 18+. Op de NL site is bedoeld voor Nederlandstalige advertenties en de EU site is voor internationale advertenties.

Doelgroep: Iedereen

Statistieken: http://i53.tinypic.com/33u7v5g.jpg
    ^ Deze is alleen van de NL site, van de EU site zijn de statistieken momenteel niet beschikbaar. Maar ze liggen rond het zelfde.

Plaats 1: Onderaan de Homepagina.
    Hiervoor heb je 2 keuzes:
    Normaal: 9,99 euro per maand
    VIP (als enige): 50 euro per maand

Plaats 2: Als achtergrond van de site.
    Normaal: Startbod: 70 euro
    Opbieden: 10 euro
    Buy-Now: 170 euro

Betalingsmogelijkheden:
    Paypal | Overschrijving

Met vriendelijke groet
    Nils Henderik

habib10: Je weet niet waar je aan begint! Het kost zo veel geld, het is zoveel werk. Ik waarschuw je alleen, ik zou nog even wat meer onderzoek doen voordat je daadwerkelijk begint.

Hierin ga ik mee met W0utR.Er zijn namelijk al zoveel sites die gebaseerd zijn op Apple, die bronnen en zelfs journalisten hebben. Het wordt een hele klus om tegen dit soort sites op te gaan boksen.
    [offtopic] W0utR: Altijd leuk om te zien dat je af en toe opduikt om iemand de grond in te boren. :P[/offtopic]

Beste Cp'ers,

Ik heb een probleem met het paginasysteem van Nick,
    hij opent de pagina's op een of andere manier niet..

Hier mijn stukje code:

Weet iemand wat ik fout doe?

Met vriendelijke groet
    Nils H.