Posts by Nillas
-
-
Ik dacht aan Smarty, CI of YIii
-
Beste CP'ers,
Ik ben van plan om een opensource forum script te gaan ontwikkelen, nu heb ik alleen een mede-scripter nodig die mij kan helpen en samen met mij kan programmeren.
Ik ben van plan om het te gaan ontwikkelen in een Framework, alleen weet ik nog niet welke. Deze zullen we samen uit gaan zoeken.
Dus voel jij je aangegrepen door dit project? Meld het even in dit topic of stuur een PM.
Met vriendelijke groet
Nils HenderikJoshua: toestemming gegeven.
-
Ik heb ook wel interesse, ook zou ik graag voorbeelden ontvangen.
-
Ik wil nog wel meehelpen als fokker
-
Rechten op de plaatjes?
-
Bedankt allemaal, heb een USB van 16 GB bij de buren geleend en is nu helemaal opgelost! Nogmaals bedankt! :):slotje:
-
Beste CP'ers,
Ik heb een .iso bestand die ik op een CD wil zetten zodat ik hem vervolgens kan booten. Nu is mijn USB én mijn CD te klein, is er een mogelijkheid dat ik de .iso kan splitten naar 2 cd's? Zoals je weleens ziet bij een installatie van een game..
Alvast Bedankt!
-
Ik ben 16 en ik werk ook in de horeca. Is wel heel hard werken.
-
Je vorige layout was stukken mooier naar mijn mening. Komt een beetje onprofessioneel over.
-
Misschien handig om te vermelden hoe? Dan weten mensen in het vervolg ook wat ze moeten doen...
-
Ik ga mee met de rest. Oefen wat meer voordat je ze gaat verkopen. Veel mensen maken deze fout door heel snel layouts te gaan verkopen maar als het zo gemakkelijk zou gaan dan zou iedereen het natuurlijk doen. Helaas is het niet zo simpel en vergt het heel wat oefening en geduld voordat je op een niveau komt waarop je commercieel kan gaan designen. En ik denk dat MJorritsma wel degelijk beter kan designen.
-
-
Ga is naar good-tutorials.com daar heb je hele goede
-
Hmm.. Zet je lettertype gewoon op 11/12 en headers op 13/14. En vind een goed kleurenschema want dit is niks...
-
Veilige modus ook al geprobeerd and no luck...
Laats bekende configuratie werkt ook niet -
Beste CP'ers,
Ik heb een HP Pavilion Entertainment PC.
Deze werkte gewoon goed maar de laatste dagen vertoonde hij wat kuren (o.a. Uitvallen, Vastlopen etc.). Nu is het zelfs zo dat hij niet verder komt dan het Windows 7 logo. Via de Windows 7 CD kan hij hem ook niet booten en ook niet in opstart herstel modus. Wie kan mij helpen? -
Is dit waar je 10 uur in hebt gestoken? En bij mij verkleurt de layout niet eens...
-
Nog steeds geen pm...
-
tukkie
Stuur even een pm met je MSN, dan praten we daar even verder.