Ja producten zijn we nog mee bezig. Op het moment zijn er 130 producten aanwezig.
De layout zal veranderd worden zodra mijn budget iets hoger ligt.
In iedergeval erg bedankt voor je reactie!
Ja producten zijn we nog mee bezig. Op het moment zijn er 130 producten aanwezig.
De layout zal veranderd worden zodra mijn budget iets hoger ligt.
In iedergeval erg bedankt voor je reactie!
Beste CP'ers,
Ik ben al een tijdje bezig met een website genaamd gamesupplies.nl. Het is een webshop voor bijna elke console.
Link: http://tinyurl.com/3ske9ue
Nu is mijn vraag aan jullie;
Wat vinden jullie van de producten die erin staan? Missen jullie nog wat?
Is het een geschikte layout?
Andere vragen of opmerkingen mogen natuurlijk ook!
Met vriendelijke groet
Nils Henderik
3 euro overschrijving?
Heb je een categorie scripts die je zoekt?
3 euro paypal.
Waarvoor ga je de source gebruiken als ik vragen mag?
Welkom Rick. Ik hoop dat je veel aan dit forum hebt.
50 euro voor .psd, 70 incl. slice
Lees het startbericht dan...
Verder is de slice wel echt dramatisch.
Citaat van DonMToon MeerDat je het maar weet:)
Ik script 4 jaar. maar meer gebaseerd in standaart dingen een source kan k makelijk inelkaar maken
En vergeet niet jullie gebruiken allemaal dat Dreamvieuwer etc ofzo
ik gebruik gewoon standaart KLADBLOK-.-:)
Ok, whatsup met de mensen die het soort van stoer vinden om kladblok te gebruiken. Dreamweaver is een prima programma en daarnaast heeft het er helemaal niks mee te maken.
Het is niet zo slim om 4 jaar te programmeren en je alleen te beperken tot PHP. En zie dit niet als een aanval maar als kritiek/advies. Je schiet gelijk in de verdediging, dat is toch nergens voor nodig?
Verder om even ontopic te blijven zou ik dan een goed beveiligd ledensysteem maken. Misschien nog een captcha erin of een paar andere leuke elementen. Maar keep it simple! Ik denk dat veel leden er baat bij hebben om een goed beveiligd ledensysteem te hebben, netjes gescript en eventueel hier en daar wat commentaar.
Ja, maar jij kan ook niet goed designen xD Grapjuh!
@TS
Ik zou inderdaad het advies van hierboven opvolgen. Tutorials volgen, websites proberen na te maken en gewoon veel oefenen.