Nouja ik zeg al-pacino
Posts by YVMdesign
-
-
Haha dat vind ik nou ook.
Ben nog steeds eenzelfde game aan het ontwikkelen, met TPL & MySQLi en gebruik het rangen systeem van vendetta (L)
-
Lancer bedoel je met power enzo, die mega hoge geldbedragen?
Als je een source zou gaan unbuggen zou ik de al-pacino kiezen of vendetta. Ik neem een voorbeeld aan Omerta (barafranca).
Gr
-
dat is ook waar.
ik verander het al!(h)
-
ik stuur je even een PM!
-
Dankjewel ik gebruik TemplatePower.
Ik ga me site denk ik in TemplatePower ga maken! -
Hallo mensen,
Ik ben sinds gister TemplatePower aan het leren.
Dit is me eerste script die volledig werkt.
login.php;
PHP
Toon Meer<?php /** * @copyright xxxx.nl/.com * @author Youri van Mill */ include($_SERVER['DOCUMENT_ROOT']. "/includes/config.php"); include_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT']. "/includes/classes/template_parser/template_parser.php"); $tpl_file = $_SERVER['DOCUMENT_ROOT']. "/includes/templates/login.tpl"; $tpl = new TemplatePower($tpl_file); $tpl->prepare(); $tpl->assign(array(title => "xxx", header => "<a href=\"login.php\">Login</a> of <a href=\"register.php\">registreer</a> nu!", copyright => "Copyright © xxx web game, all rights served")); $tpl->assign(array(index => "<a href=\"index.php\">Index</a>", login => "<a href=\"login.php\">Inloggen</a>", register => "<a href=\"register.php\">Registreer</a>", forgot => "<a href=\"forgot.php\">Wachtwoord vergeten</a>")); if(isset($_POST['submit'])) { $dbres = mysql_query("SELECT * FROM Members WHERE email = '" .$_POST['email']. "'"); if(empty($_POST['email']) or empty($_POST['password'])) { $error = "Vul alles in."; } elseif (mysql_num_rows($dbres) == 0) { $error = "Deze email bestaat niet."; } elseif($result['password'] != md5($_POST['password'])) { $error = "Je wachtwoord komt niet overeen met de ingevoerde email."; } if($error) { $tpl->newBlock("show_error"); $tpl->assign("error", $error); } else { $result = mysql_fetch_assoc($dbres); $_SESSION['nickname'] = $result['nickname']; header("refresh: 0; url=/index.php"); } } else { $tpl->newBlock("form"); } $tpl->printToScreen(); ?>
login.tpl;
PHP
Toon Meer<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1" /> <link rel="stylesheet" href="/design/layout/css/style.css" type="text/css" /> <title>{title}</title> </head> <body> <!-- \container --> <div id="container"> <!-- \header --> <div id="header"> <p>{header}</p> <!-- \.header --> <div class="header"> </div> <!-- /.header --> </div> <!-- /header --> <!-- \container_content --> <div id="contentContainer"> <!-- \content_menu --> <div id="content_menu"> <p>{index} - {login} - {register} - {forgot}</p> </div> <!-- /content_menu --> <!-- \content --> <div id="content"> <table width="45%"> <!-- START BLOCK : form --> <form action="" method="post"> <tr> <td>Email:</td> <td><input type="text" name="email" /></td> </tr> <tr> <td>Wachtwoord:</td> <td><input type="password" name="password" /></td> </tr> <tr> <td colspan="2"><input type="submit" name="submit" value="Log in" /></td> </tr> </form> <!-- END BLOCK : form --> <!-- START BLOCK : show_error --> <tr> <td colspan="2">{error}</td> </tr> <!-- END BLOCK : show_error --> </table> </div> <!-- /content --> <!-- \copyright --> <div id="copyright"> <p>{copyright}</p> </div> <!-- /copyright --> </div> <!-- /container_content --> </div> <!-- /container --> </body> </html>
Zeg maar wat je er van vind, verbeter me gerust.
Gr,
Youri -
Word er niks wijzer van zitten maar paar bestandjes in? Alleen tpl bestanden verder niks? 8-|
Iemand anders?
-
Nee dat lukt niet dan krijg je niks te zien.
Had ik erbij moeten zetten dat dat niet lukte.
Iemand?
-
Ik heb een simpele template parsen gezocht op internet en deze gevonden;
template_class.php;
PHP
Toon Meerclass template { var $templatecontent; var $templatefile; function parser($file) { $this->templatefile = $file; $this->templatecontent = file_get_contents($this->templatefile) or die("error"); } function assign($block, $content) { $block = '[' . $block . ']'; $this->templatecontent = str_replace($block, $content, $this->templatecontent); } function output() { echo $this->templatecontent; } }
Me index
index.php;PHPinclude_once("class/template_class.php"); $tpl = new template(); $tpl->parser("template/index.tpl"); $tpl->assign("title", "xxxx"); $tpl->assign("content", "welcome"); $tpl->output();
De index.tpl
index.tpl;Kan ik nou php in de index.tpl zetten, als het niet zou kunnen waar & hoe dan?
Gr.
Youri -
Oke dan niks.
-
-
ik zal het proberen, bedankt WoutR.
Ik laat jullie iets weten of het gelukt is of nietben niet zo goed in wiskunde daarom 8-)
-
Je moet beginnen met 0% rangvordering, niet met meer.
Dus xp op één zetten heeft geen nut.Ik werk met het rangen systeem van vendetta mensen.
-
Het stukje komt uit de vendetta source, daarme berekent ie de procenten voor de misdaad.
Als je niks aan je account hebt gedaan is XP in de database 0.
Dus je rangvordering 0%. Als XP 0 is moet ie delen door 0, dat kan dus niet.Zoals ik al zei hoe verander ik het dat ie geen Division by zero meer aangeeft als XP 0 is.
-
-
Hm
warning division zero?
dat moet je weten als php programeur dat dat de error is voor delen voor 0 (c)
-
Script/programmeertaal: php&mysql
Probleem (duidelijke uitleg vereist):
Delen door nul is niet mogelijk, maar als $information['xp'] nul is dan krijg ik een errorCode:
PHP$kind = round(100 / (200 / $information['xp'])); if ($kind > 50) { $kind = 50; } $kkind = rand(1,(100 / $kind));
Overige informatie:
Alvast bedankt voor uw hulp en tijd.
-
Dankje tcbhome.
Had hem al eerder gevonden, zat opeens te denken aan banditi.
Alsnog bedankt
:slotje:
-
Als je een drugs poging hebt gedaan, en het is gelukt. Dan moet je een uur wachten.
Ik laat de wachttijd zo zien;Ik wil daar een countdown van maken, dat je dit ziet;
bijv; 34 minuten en 10 seconden
Ik heb helemaal geen verstand van js.
Gr
Youri