Posts by YVMdesign

Hallo cpers,

Ik heb een forum aan het maken, je kan een lijst selecteren met een catogorie.
    Maar als ik die lijst selecteer, krijg ik een error.

Als ik index.php?type=rip doe dan krijg ik deze error.

PHP
    Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: Access denied for user 'apache'@'localhost' (using password: NO) in /home/xxx/domains/xxx/public_html/forum/index.php on line 12

Warning: mysql_real_escape_string() [function.mysql-real-escape-string]: A link to the server could not be established in /home/xxx/domains/xxx/public_html/forum/index.php on line 12

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/xxx/domains/xxx/public_html/forum/class/db.class.php on line 21
    Er zijn geen topics in deze categorie.

Hallo,

Ik begin aan mijn maffia spel, maar wil natuurlijk wel alles goed beveiligen.

Is het slim om de $_GET zo te doen?

PHP
    if (isset($_GET['removeid'])) {
        $id = mysql_real_escape_string($_GET['removeid']);
    }

En om addslashes te gerbuiken als je het bericht verstuurd?

PHP
    $msg = addslashes($_POST['msg']);

Hebben jullie mischien nog andere tips, laat ze gerust weten.

Met vriendelijke groet,
    Youri van Mill

Als het aantal cijfers 10 is.

Moet je alles bij elkaar optellen en door 10 delen, het lijkt me dat je dat wel snapt.

Variable $total staat er niet bij omdat je alle cijfers uit de database moet halen weet alleen niet hoe.

PHP
    $sql        = mysql_query("SELECT * FROM `cijfers` WHERE `naam`='{$get_userdata['username']}'");
    $count      = mysql_num_rows($sql);

$result = round($total / $count);

Ow nou zie ik het.
    Omg ik ben echt blind, mischien even naar de opticien gaan.

Nou alsnog bedankt iedereen, ik dacht dat er iets met mijn sessie was.