Posts by patrick1992

Beste Cp'er/topic lezer,

Ik ben op zoek naar een script voor een crime spel.
    Het script werkt als volgt.

Ik plaats elke dag een code op een pagina of in een optie.
    Dan heb je een appart script, en daar kan die code ingevoert worden, als de speler dit doet krijgen ze iets ( kan ik zelf instellen )
    Alleen de code kan maar ''1'' keer gebruikt worden, dus wie hem als eerst vind/leest en invult krijg de prijs.

Ik ben er bereid voor om te betalen ( 10 euro )
    Betalingen doe ik via mobiel.

Ik hoop dat iemand dit voor mij kan en wilt maken

Alvast bedankt

Totaal: 1/10 7
    Tips: Mischien kan je dat bloed, echter laten lijken, nu is het gewoon rood rood, mischien andere kleur, donkerde rood
    Opmerkingen/Feedback: geen
    E.v.t waarde: 25,-

Hallo,
    Voor de mensen die een sloome pc hebben, heb ik er een mooi progamma voor.
    http://www.piriform.com/ccleaner/download
    Haal dit 1 keer per week over je pc heen.

Willem@
    Voorjouw heb ik ook nog een progamma,
    http://game-booster.softonic.nl/ dit progamma schakelt progamma's uit die niet van belang zijn of te wel hij schakelt minder belangrijke opties uit.
    Maar hij schakelt niet de virus scanners, ect ect uit. nee als je pc op gamebooster hebt staan is het nog steeds veilig genoeg om te internetten.

Ik hoop dat ik een goede bijdrage hebt gelevert.
    Heb je nog vragen ? stel ze gerust

Mening:
    Hallo,
    Ik vind dit erg gespeelt waarom?:
    Het volgende, hij gebruikt erg nette worden zoals debetrefende agent,dienstnummer, ect, wij in het dalijks leven gebruiken deze worden niet. dit gebruiken alleen Boa's of Goa's.
    Ook wij als normale burgers houden ons zig niet bezig met die nette worden, ook niet als je staandegehouden word.
    Ook spreekt hij veel van aangehouden ect.
    Ik zal dit uit de wereld helpen:)
    Staandenhouden:
    Staandehouden is, bijvoorbeeld het is donker ( 11 uur savonds ) en jij rijd op je fiets zonder licht. de politie houd jouw staande en geeft jouw een bekeuring van wege het feit wat jij overtreden hebt.
    Aanhouden:
    Aanhouden is, bijvoorbeeld jij word eerst staande gehouden door de politie, je krijgt een bekeuring maar je bent het hier niet mee eens, je word brutaal,scheld de politie uit.
    Op dat moment zegt de politie bij deze ben je aangehouden OP dat moment word je van je vrijheid berooft, en word je overgebracht naar het politieburo Dat is aanhouden.
    Ervaring:
    Ik heb zelf stage gelopen waar mee wij veel met politie's of Boa's/Goa's werkte.
    Heb zelf ook een Boa's curcus gekregen en gevolgt. vandaar dat ik dit allemaal wel weet.

Wil je nog wat weten over Boa's/Goa's ? Stuur me gewoon een bericht en ik zal je uitleg geven :)

Oja ik zal even kort uitleggen wat Boa's en Goa's zijn.
    Boa's zijn ( Buitegewoonopsporingsambtenaar) Bijvoorbeeld. RET,Politie,Toezicht en Veiligheid.
    Goa's zijn ( Gemeentelijk opsporingsambtenaren )
    Die werken bij de gemeente toezicht en handhaving/orde en veiligheid.

Ik hou niet van Banditi ;) ik laat het liever maken VOOR geld

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.09.10 01:07:41:
    Op dit topic kan een slote.

SC-Scripting maakt het al ;)

NEE niet voor 45 euro ;)

Dit is een huidig script voor onse race missie's
    Maar ik wil dit bijvoorbeeld in 3 colomen hebben

Aangezien niemand zo script voor me wilt maken ;)

Beste Webmaster/Scripter,

Ik ben opzoek naar een Missie script.
    Niet een klikmissie script maar een Personelijk Missie script.
    Het moet er als volgt uit zien:.
    Je hebt 3 Groote Kolomen ( Links Midden Rechts )
    Dit zijn vakken.
    Links is Brons Midden is Zilver Rechts is Goud.
    Bijvoorbeeld
    Eerste regel.
    Brons Zilver Goud
    Behaal 150 mil power Behaal 500 mil power Haal 1 miljard power. Dus je moet eerst 150 mil power hebben voordat je de volgende missie ( 500 mil power ) mag doen.
    als er maar 1 regel staat dan is het voor mij goed dan kan ik de rest zelf toevoegen kwa missie's

Per missie moet je ook prijzen kunnen behalen ( Brons ..... Prijs Zilver ........ Prijs Goud..... Prijs.)

Uiteraard moet die script geheel bugloos zijn,
    En ik ben bereid om hier voor te betalen ;)
    Betalingen via Mobiel

Ik vraag dit aan jullie omdat ik dit al zelf vaak hebt geprobeert alleen lukt me niet :(

Cijfer: 4/10
    Prijswaarde: 3.50,-
    Tips: Geen
    Zou ik hem kopen: Ja/Nee Jah en Nee ( site zelf niet Race Script wel, hellaas doet meneer dat niet )
    Wat zou ik er nog in willen hebben:
    Geen commentaar
    Opmerking:
    Ik kom er achter dat dit verdomt veel lijkt op een Crimesource Versie 1.3 kijk de meeste opties maar ;)
    Bugs:
    Streetrace is bugged

Lol ik kom toch nog een fout tegen ;)

Vliegtuig met 1 piloten en 2 stewardessen is op weg naar Hassi Messasoud.
    Het vliegtuig heeft 139,6 bezoekers aan boord.
    Er is ?12.780.451,80 winst gemaakt op deze vlucht.
    Je hebt 320 ervaringspunten ontvangen en het vliegtuig heeft 1% slijtage gekregen..
    Het vliegtuig zal op zaterdag 3 juli 2010 om 23:24 weer terug zijn op vliegveld Amsterdam (Ams).

Het vliegtuig heeft 139,6 bezoekers aan boord. Sins waneer snijden wij mensen in stukken ? :S

Mischien nog een leuk idee,
    Dat je niet alleen VANAF schiphol kan vliege maar ook VANAF Rotterdam Airport.
    Mischien meer opties met credits uitgeven.

Ook even een vraagje als je Premuim acount koopt wat krijg je nog meer dan alleen hangars handelen ?