Mening:
Hallo,
Ik vind dit erg gespeelt waarom?:
Het volgende, hij gebruikt erg nette worden zoals debetrefende agent,dienstnummer, ect, wij in het dalijks leven gebruiken deze worden niet. dit gebruiken alleen Boa's of Goa's.
Ook wij als normale burgers houden ons zig niet bezig met die nette worden, ook niet als je staandegehouden word.
Ook spreekt hij veel van aangehouden ect.
Ik zal dit uit de wereld helpen:)
Staandenhouden:
Staandehouden is, bijvoorbeeld het is donker ( 11 uur savonds ) en jij rijd op je fiets zonder licht. de politie houd jouw staande en geeft jouw een bekeuring van wege het feit wat jij overtreden hebt.
Aanhouden:
Aanhouden is, bijvoorbeeld jij word eerst staande gehouden door de politie, je krijgt een bekeuring maar je bent het hier niet mee eens, je word brutaal,scheld de politie uit.
Op dat moment zegt de politie bij deze ben je aangehouden OP dat moment word je van je vrijheid berooft, en word je overgebracht naar het politieburo Dat is aanhouden.
Ervaring:
Ik heb zelf stage gelopen waar mee wij veel met politie's of Boa's/Goa's werkte.
Heb zelf ook een Boa's curcus gekregen en gevolgt. vandaar dat ik dit allemaal wel weet.
Wil je nog wat weten over Boa's/Goa's ? Stuur me gewoon een bericht en ik zal je uitleg geven 
Oja ik zal even kort uitleggen wat Boa's en Goa's zijn.
Boa's zijn ( Buitegewoonopsporingsambtenaar) Bijvoorbeeld. RET,Politie,Toezicht en Veiligheid.
Goa's zijn ( Gemeentelijk opsporingsambtenaren )
Die werken bij de gemeente toezicht en handhaving/orde en veiligheid.