Ik ben momenteel bezig met een travian clone, die is niet zo bugged meer en bijna af
Posts by Extreme
-
-
Even tussendoor he :vesperhosting.eu
This domain is not authorized to be using WHMCS.
Please report the url to the installation to us hereNULLED versie van whmcs draaien he?xD
http://www.whmcs.com/members/verifydomain.php
Fix dat even wil je!
-
Ik speel op een ClanServer, Dit is een leuke server met een leuk aantal geinstalleerde plugins!
Wil je er ook op spelen? of wil je een kijkje nemen?
Server IP: 85.17.170.66
Clan : DubleDutchClan
-
Het enige wat ik je graag wil meegeven,
Zorg voor goede duidelijke uitschrijving links en houd de mails altijd netjes!
Meestal worden deze mailtjes vaak verwijderd wegens spam enzo etc.
Maar succes!
Ziet er goed en duidelijk uit
-
3. XLwebs.nl heeft het recht reclame te tonen op websites die gehost zijn op de gratis pro webhosting, dit geschiedt automatisch zonder inbreuk te maken op uw pagina's.
Ik wil best voor jouw gratis een clan website hosten voor je hoor
-
Tuurlijk niet,
Als jij $activatiecode een random getal meegeeft blijft dat in het geheugen opgeslagen,
Vraag jij later in je code nogmaals $activatiecode aan: dan blijf jij hetzelfde getal terugkrijgen, Dit is gewoon extra geheugengebruik en onnodig..
-
-
-
-
Ben je een bedrijf? Is het een prive opdracht?
Wat voor sites laat je maken? dat soort dingentjes.Dat we wat meer over jouw te weten komen
-
kan je zelf ook wat meer informatie geven over jezelf?
gaat het via een bedrijf, huur je hun in etc???
-
-
ja start->programma's->opstarten/startup
-
Ik denk bepaalde mensen niet nee.
-
Ook zon leuk antwoord, kom laten we het probleem niet oplossen, laten we het probleem uitstellen.
Maikel, dus als jouw pc allemaal prive gegevens van je wegstuurt, en hij wordt geblocked, laat je dat ding gewoon unblocken dat die weer kan duursturen???
Ongelovelijk...
Maak gebruik van netwerkloggers zoals wireshark, Er moet ook een DHCP server aanwezig zijn in het netwerk, daar kan je ook in kijken.
-
Das gewoon een hele grote lijn beschikbaar hebben
krijg jij een DDOS van 10 gigabit, dan kan je op je handen tellen welke mensen je dan willen helpen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.05.11 16:19:43:
@ Koen rens, dat valt wel mee qua load balancing.Je kan een HTTP cluster opzetten,
Deze kan je blijven uitbreiden en via RSYNC of SVN constant laten syncen,Dan heb je 1 MASTER DB server waar je http cluster servers op connecten.
wil je op allebei de servers de DB draaien voor snelheid?
MYSQL MASTER MASTER REPLICATION SETUP + HTTP CLUSTERING
Dat is de perfecte combo -
Echt, Ik wordt zo ontiegelijk gek van deze rot meldingen en mensen die het nog geloven ook.
Ja er zijn virussen die de ZERO (LOAD) sector van je HDD aanpassen.
Wat het virus doet is je boot bestanden aanpassen waardoor je PC niet meer boot.
Wat je doet,
Windows cdtje erin + tijdens instal druk je R van recovery en doe je /fixboot.Wel grappig al 10.000 wordt er geroepen ergste virus allertijden.
Nooit gezien..Computer uitzetten. ook de grootste onzin, gewoon die bijlage niet openen, mail mag je best openen, behalve de BIJLAGE!
VOILA DONE!
JE PC IS NOG TE FIXEN!
-
Dan wil ik hem ook graag een design laten maken
-
devlover verkoop je hem? Zoja, Dan wil ik hem graag van je kopen!
-