Posts by jansteen

Nee alles is goed en alles werkte. ben al een hele tijd ermee bezig geweest. En ineens dat ik weer verder wil gaan en het forum wil bekijken geeft die de foutmelding aan.

[offtopic]Ik hoop niet dat ik alles opnieuw moet installeren aangezien de configuratie ervan al moeilijk genoeg was[/offtopic]

Ik heb steeds een fout, en ik krijg het niet meer weg. Ik heb verder nergens aan de bestanden gerommeld en heb de installatie gewoon goed gedaan van PHPBB 3.0.5 NL

Maar krijg steeds een inhoudscoderingfout.

Voorbeeld: link

ik host hem trouwens momenteel nu gratis. Maar denk niet dat de fout daar aan ligt aangezien die het eerst wel deed.

Die hoes zoals je hem ziet is die. Die knoppen kunnen dus niet open.. wat je wel kan doen is heel mooi de knopjes met een scherp stanley-mesje uitsnijden maar dan zou het niet mooi worden. Maar is tegelijkertijd ook weer een bescherming voor je knoppen aangezien die na veel gebruik ook zijn kleur evrliest ;)

Citaat van wit007

jansteen: Hij is ook geript, het is de PSD file, die zij zelf vrij hebben gegeven, want ik heb hem van die site ook gedownload. er is dus geen sprake van illegaal downloaden. En anders, als ik hem ergens anders had gedownload, is dat ook niet illegaal, waarom zou dat zo zijn? denk daar maar eens goed over na. en hopelijk krijg je een banpuntje, want ik heb gevraagd om GEEN offtopic reacties!

Ik kan anders nergens een downloadlink vinden.

Deze is eigenlijk best wel gewoon geript!

Afbeelding
    Tutorial

Edit: 1 ding vraag ik mij wel af, hoe kan jij hem zo rippen de PSD file...? Want de PSd file is nooit vrijgegeven en daarnaast klopt alles gewoon tot in de puntjes (Behalve de banner dan). En alles is netjes en mooi gemaakt... Een design kan niet zo dubbel precies gemaakt worden. Dus eigenlijk heb je de PSD estand illegaal gedownload.

verbannen leden is makkelijk.
    gewoon uit de tabel verbannen de leden ophalen..
    Tabak, zit volgens mij in banditi enz.
    Familie hebben ze hier, heb ik gezien was door iemand zelf gemaakt.
    wachttijden zit in banditi.

is dit een eigen mening of wat, ik ben op zoek naar antwoorden of ik gerechtelijk goed zit of dat ik er wat kan tegen doen enz.

als je een beetje nadenkt moet je overal en altijd akkoord gaan met de voorwaarden doe je dat niet krijg je niks. Maar er staan bestanden nu op die ik terug wil. Ze zijn dan toch genoodzaakt deze terug te geven.

en nu wil ik graag helpend antwoord

wat maakt het uit wat erop stond het gaat erom dat de bestanden die erop staan belangrijk zijn en dat ik die terug wil.

nou de server is afgesloten vanwege omdat er verkeerde dingen opstonden. Dus ze hebben hem afgesloten maar nu wil ik een backup ervan maar die geven ze niet omdat de server op Suspended staat.

Maar wat kan ik nu doen?

ik heb gekeken voor je maar je kan gewoon met wallie betalen. Je moet even alle stappen doorlopen en dan zie je vanzelf wallie ertussen staan.

haal, ik wist niet zeker of ik dit hier moest plaatsen.

ik heb een tijdje geleden een servertje gehad bij leaseweb, maar die is nu afgesloten. Maar ik wil een backup, en die willen ze mij niet geven omdat de server op "Suspended" staat.

wat kan ik hier tegen doen?

Dankjewel!

Groet,
    Jan