Ik wil eventueel wel wat designen, ik wil graag kleuren voorbeeld welke kleuren je wilt En eventueel wat plaatjes enz.
Posts by jansteen
-
-
Waar kan je die halen en hoe?
-
Dit staat er:
PHP// application/xhtml+xml not used because of IE header('Content-type: text/html; charset=UTF-8'); header('Cache-Control: private, no-cache="set-cookie"'); header('Expires: 0'); header('Pragma: no-cache');
Dit is regel 3824 tot 3829.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.10.09 22:49:39:
*BUMP*Kan iemand mij a.u.b nog even helpen:$
-
-
Citaat van KyleM
Google?
Of wat het beste gewoon is koop gewoon een host bij versio.nl ofzo.
Goede hosting en chmodden kan dan gewoon met Filezilla en die doet het na mijn weten altijdMvg,
KyleMJa maar dat is het probleem, ik wil eerst alles goed hebben en kijken of het iets is wat ik online wil hebben. Daarna wil ik pas een hosting pakket gaan kopen.
nog andere die me kunnen helpen?
-
Superior.
Als het goed is zit er bij de download van Criminolz een readme file. Als het goed is staat heir in welke mappen je dient te chmodden.
-
Citaat van KyleM
Als je een backup maakt moet je het volgens mij weer opnieuw chmodden?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.10.09 14:41:30:
Want dit zegt tie ook: Cannot modify header informationIk heb het geprobeerd te chmodden op me XAMPP server maar hij geeft deze melding:
Status: Rechten verzetten van '/cache' naar '777'
Commando: SITE CHMOD 777 cache
Antwoord: 504 Command not implemented for that parameterDit heb ik iedere keer en met alles. Ik zou dus absoluut niet weten hoe ik de CHMODD werkend krijg:$
-
Ik had het eerst ergens anders geinstalleerd op een webhost heb ook alles daar chmodd enz. Maar toen heb ik het daar weg gehaald omdat die host evrvelend was. En heb alles gebackupped en naar een eigen servertje gezet. Ook de SQL enz. en nu krijg ik dat ineens...
-
heey,
sorry voor de titel wist niet helemala hoe ik het moest noemen.
Ik heb namelijk een probleem, ik wil een nieuw forum gaan starten en ben dus nu alles naar wens aan het aanpassen. Maar sinds ik op een zelfgemaakt XAMPP servertje draai heb ik de volgende foutmeldingen, en staat de footer van het forum volledig verkeerd.
Hopelijk zou iemand mij kunnen helpen.
Foutmelding:
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3827: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3828: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /language/nl/common.php:1)als common.php gepost moet worden zeg het dan maar even. En meld even een site waar dat kan. Want het is een heel lang script.
en de footer, ziet er ook raar uit: (Live preview)
dankjewel:D
Groetjes,
Jan -
Crimepatrol
ik gaf al aan dat ik het zou willen doen voor je indien er echt NIEMAND geïnteresseerd is. Zoals ik zie is wolf geïnteresseerd, alleen duurt het volgens mij te lang voor jou dat je alsnog een PB stuurt. Wolf krijgt eerste de kans;)
-
Gangstwar
Ik zou als ik jou was even contact opnemen met Gamecoll zelf, normaal is het mogelijk domeinen te koppelen aan andere accounts. Deze kan je dan weer redirecten naar de map waarin je jou 2e of 3e website hebt staan.
Ik zal anders vanmiddag wel even kijken of ik iets op de website kan vinden, als je me die even per PB kan sturen
-
Ik raad je aan om Adobe Photoshop opnieuw te installeren. Dit kan te maken hebben met een verkeerde crack of een overload dat houdt in dat er bestanden van photoshop niet goed geinstalleerd zijn waardoor er een oneindige loop ontstaat waardoor hij vastloopt
-
Citaat van Gunpower
In zijn titel staat alleen maar free baser,
verder zegt hij nergens dat het gratis moet!
Als hij dit had verduidelijkt hadden er al 4 offtopic berichten minder gestaan!+o(Laatste offtopic bericht!!:
De titel is de kop van elke topic, als je goed nadenkt zegt de titel alles over dat topic. of het nou de titel "Fout" is of de title "Computer gecrashed". Het is het onderwerp waar dat topic over gaat. Indien dus crimepatrol aangeeft "Free basen" dan betekend dat hij een gratis baser zoekt voor zijn layout. Beetje logisch nadenken jongens/(Meiden)
-
Als je even goed had gekeken, bij meer... van de topics kon je zien dat er wel honderden aanvragen waren naar de osbanditi source en dus ook honderden nieuwe download links.
Hier: Download Osbanditi 1.5
Edit:
Ik voeg hem ff opnieuw toe aan de downloads
-
heey,
ik zie nu dat er heel veel gesloten topics zijn en die blijven allemaal staan. Ziet er een beetje raar en vervelend uit.
Is het niet een idee om de gesloten topics/topics die gesloten worden gelijk uit het menu te laten verdwijnen. En dan op een aparte pagina de laatste 20 of weet ik veel hoeveel gesloten topics te tonen, zodat ze in ieder geval nog wel etrug kunnen kijken.
Groetjes,
JanStelling van:
rickvbeek
Online Stuur privébericht
ik zou zeggen laat ze kiezen.
maak gewoon optie in instellingen dat ze kunnen gesloten topic's weergeven en uiteraard ook andersom.Ik sta hier 100% achter!
-
Citaat van Joshua
Jan ik ben toch echt geen betaalde aasgier, in zo'n layout zit wel 2 uur tijd als je het een beetje goed en strak wilt doen.
Off-topic: Ja maar alsnog, je ziet de titel "Free baser". Dan kan je er vanuit gaan dat meneer geen geld erin wilt steken stuur dan je bericht per prive en niet in het topic, staat een beetje raar hea!. Maar ik ga verder niet in discussie.
-
Citaat van Joshua
15 euro xhtml valid & css valid bij intresse stuur maar een pm.
Off-topic: Hij vraagt om een gratis baser geen betaalde aasgier...
On-topic: Ik zal je misschien helpen als je echt niemand hebt gevonden, ik wil leren slicen dus dan zal ik even kijken of het mij lukt
Het is niet de bedoeling dat je nu gelijk komt van ja doe maar, nee eerst wachten of er echt niet iemand anders is die je kan helpen!
-
Citaat van Frenzo
Is dit een aanrader om te kopen , want anders haal ik hem
Ligt er maar net aan hoe jij het ziet, als jij dit een mooie telefoon vind moet je hem halen. Ik zou zeggen zoek zelf ene beetje rond naar revieuws en wat er allemaal mee kan enz. En als het in je oren lekker klinkt kan je hem altijd halen toch:D?
Hier heb je informatie + beschrijving + Revieuws:
http://www.samsungstar.nl/ -
criminolz.nl is legaal. Criminolz.com bestaat binnenkort ook nhiet meer, en die kan dan ook gewoon weer geregistreerd worden;)
-
ik zie dat niet, ik krijg alleen steeds een inhoudcoderingfout naja, dan weet ik dat nu dankjewel:D
:slotje: