Er zijn inderdaad een aantal plugins die dat verzorgen, alleen kwam dat niet helemaal goed uit qua structuur etc. Mits, ik de hele plugin niet uit elkaar sloopte.
Posts by thjeu
-
-
Michael, je bent geweldig! Ik zal zelf even de code tweaken zodat hij ook automatisch de categorieën pakt!
-
Super, dank je wel M. Beers!
-
Hey allemaal,
Ik ben momenteel bezig om een menu te maken die alle categorieën, subcategorieën en posts van een custom post type inlaad. Het moet er als volgt uit komen te zien:
HOOFDCATEGORIE
--SUBCATEGORIE
----POSTSHOOFDCATEGORIE
--SUBCATEGORIE
----POSTSHOOFDCATEGORIE
--SUBCATEGORIE
----POSTSEr zullen alleen artikelen geplaatst worden in de subcategorie, echter moet vooralsnog de hoofdcategorie wel getoond worden. Nu heb ik de volgende code uitgedacht :
PHP
Toon Meer<!-- WONINGBOUW --> <?php $parent_cat = 8; $taxonomy = 'category'; $cat_children = get_term_children( $parent_cat, $taxonomy ); if ($cat_children) { echo '<ul>'; echo '<li><p>Woningbouw</p>'; foreach($cat_children as $category) { $args=array( 'cat' => $category, 'post_type' => 'project', 'post_status' => 'publish', 'posts_per_page' => -1, 'caller_get_posts'=> 1 ); $my_query = null; $my_query = new WP_Query($args); if( $my_query->have_posts() ) { $child_cat = get_category($category); if ($child_cat) { echo '<ul>'; echo '<li><p>' . $child_cat->name . '</p>'; } while ($my_query->have_posts()) : $my_query->the_post(); ?> <ul> <li><p><a href="<?php the_permalink() ?>"><?php the_title(); ?></a></p></li> </ul> <?php endwhile; } // if echo '</li>'; echo '</ul>'; } // foreach echo '</ul>'; } // cat_child wp_reset_query(); // Restore global ?>
Nu laad hij alleen de volgende structuur zien :
HOOFDCATEGORIE 1
SUBCATEGORIE 1
--POST 1HOOFDCATEGORIE 1
--SUBCATEGORIE 1
----POST 1SUBCATEGORIE 1
Verder laad hij nu ook niet automatisch de posts in, maar heb ik deze vooraf ingesteld. Dit is natuurlijk ook niet de bedoeling, maar ik wil eigenlijk eerst de structuur goed hebben.
Nu ben ik al een paar dagen flink aan het sleutelen aan dezelfde code en zie ik daarom door de bomen het bos niet meer... Maar heeft misschien iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? Het gaat om een zakelijk project, link gelieve via PM vragen.
-
Maar 1 uur of 1 minuut is nog wel een dergelijk verschil. Ik ben het met je er over eens dat zelf schrijven beter is. Maar in een branche waar tijd geld is, is dit voor mij de ideale oplossing. Nogmaals, ieder zijn eigen keuze!
-
Oké prima!
Al maak ik tegenwoordig zelf veel gebruik van die plugin, scheelt je een boel werk!
-
Misschien dat dit wat voor je is?
http://wordpress.org/plugins/types/
Maakt het maken van custom post types, custom user fields etc. super makkelijk!
-
Hey Tim,
Ik zou nog iets meer spelen met het lettertype. Ik vind dit wat oud en saai overkomen.
Ik zit momenteel op mijn mobiel, dus een uitgebreide feedback is niet zo makkelijk.
-
SEO heeft natuurlijk heel veel aspecten. Maar naar mijn mening is het plaatsen van content altijd nog het belangrijkste. Zorg er dus eerst voor dat je voor dat je voor de bezoeker relevante informatie plaatst. Doe dit met regelmaat en google komt vanzelf kijken.
-
Momenteel werk ik voor een communicatie bedrijf, zonder dat ik daar een opleiding voor heb gedaan. Echter, zal ik volgend schooljaar de opleiding Communicatie, Media en Design gaan volgen om toch ook de fijne kneepjes van het vak te leren. Al denk ik dat ik meer zal leren van de praktijk (werk), dan dat ik op school zal leren. Maar helaas is een papiertje in Nederland heel belangrijk...
-
Opgelost! Kan een slotje op.
-
Hallo allemaal,
Ik ben dringend 15$ paypal tegoed nodig. Aangezien http://www.money2.nl een storing aangeeft, kan ik dus helaas niet via deze weg werken. Vandaar mijn vraag of iemand mij uit de brand wil helpen.
Voor de 15$ ben ik best bereid om daar 15€ bankoverschrijving tegenover te zetten.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Groet,
Thjeu -
Welkom op ictscripters! Ik ben ook erg benieuwd naar je portfolio!
-
Menno, misschien is het handig om eerst zelf wat dingen op te zoeken ipv alles te vragen. Het is voor mij al duidelijk dat je totaal nog niet genoeg ervaring hebt in html als in css om een compleet responsive design te maken. Probeer eerst de standaard dingen en ga dan dieper.
Desalniettemin, mocht je het echt willen proberen... Kijk dan eens naar twitter bootstrap of naar het foundation framework van zurb
-
Met verdienmodel bedoel ik eigenlijk meer het bedrijfsmodel. Maar daarvoor moet je de bijgaande link maar even doornemen
-
Wat werkt er dan niet? Hoe heb je de permalinks ingesteld?
Misschien dat als je ze op /%postname% zet, dit wel werkt?
EDIT:
Misschien heb je hier wat aan:
I can't manage translations in Nav Menus.
That's because language selector metabox is hidden, if you are in admin nav menus screen, press the button Screen options (on top and right) and after, check the option Languages. It will appear a Language meta box on top of the left sidebar. -
-
Ik zou als ik jou was, mocht je daadwerkelijk tot aan silicon valley komen, niet in zee gaan met jonge programmeurs. Ook zou ik dit niet in je plan verwerken.
Wanneer je echt met grote jongens / investeerders o.i.d. gaat praten, zitten zij hoogstwaarschijnlijk niet te wachten op een broekie met een leuk verhaaltje. Zij willen daadwerkelijk duidelijke stappen zien met betrekking tot de ontwikkeling, maar ook met betrekking tot het verdienmodel. Het verdienmodel is het belangrijkste hierin!
Ik heb zelf veel ervaring op dit gebied en ben zelf ook wel eens in contact geweest met grote investeerders. Hierdoor weet ik dat het verdienmodel de sleutel tot succes is. Niet alleen voor de investeerders, maar ook voor jezelf. Met het verdienmodel heb je namelijk altijd een doel voor ogen en hierop kun je verder bouwen.
Mijn tip: Zorg voor een waterdicht verdienmodel!
Succes ermee!
PS: Met een verdienmodel bedoel ik natuurlijk niet een paar zinnen van: "Als we 1000 leden hebben, zal 1% gaan betalen". Je zult dit tot in elke detail moeten uitschrijven, met daarin ook schattingen van je omzet, schattingen van je kosten en je uiteindelijke winst. Hier heb je misschien ook nog wat aan: http://zakelijk.infonu.nl/onde…is-een-verdienmodel.html1
-
Arial gebruiken is absoluut geen must! Ik zelf gebruik bijna nooit arial in mijn designs, omdat ik dat te standaard vind overkomen.
Wat ik wel mis in je design is het juiste kleurgebruik. Omdat je gebruik maakt van 'zwart' en grijs, geeft dit nogal een kille uitstraling. Dit zorgt er weer voor dat het wat saai oogt. Een tip die ik je kan geven is eerst goed leren om te gaan met kleurenschema's. Een handige tool daarbij zijn de online kleurenschema's. Bijvoorbeeld: http://www.colorschemer.com/schemes/search.php Hier kun je aangeven welke kleur je wilt gebruiken (wel in het engels) en vervolgens zoekt de website de juiste kleuren erbij.
-