Posts by thjeu

Hallo Stefan,

Hier zit inderdaad de fout in. Wanneer ik namelijk 1234 invul, krijg ik als waardes: 49,50,51,52 terug. Echter is bij mij nu helemaal de klomp gebroken, want nu begrijp ik niet waar die waardes vandaan komen?

Over de andere opmerkingen:

- Antwoord heeft inderdaad geen toegevoegde waarde, dit is eigenlijk een overblijfsel van andere pogingen die ik heb gedaan. Deze heb ik nu ook verwijderd :)
    - Op school hebben we geleerd dat je begint met een kleine letter en elk ander woord met een hoofdletter. Dus bijv.: classJavaVoorSchool
    - Ik gebruik momenteel Eclipse (moet van school). Daar heb ik echter geen fout melding gekregen.

Hallo allemaal,

Ik moet voor school een klein programmaatje schrijven die alle oneven getallen van de invoer bij elkaar optelt... Alleen kom ik er maar niet uit.

Ik heb zelf de volgende code:

Echter wanneer je nu bijvoorbeeld 1234 invult, komt er als output: antwoord is: 100. Terwijl het antwoord zou moeten zijn 1+3= 4. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Volledig met Quitta eens. Ik vind het aanpassen van bootstrap naar je eigen en er via die manier iets unieks van te maken, een grote puinhoop. Er zitten namelijk vele optie's ingebouwd die ik vaak niet gebruik. Hierdoor wordt het CSS bestand meestal ook een puinhoop.

Naar mijn mening is dan ook het enigste voordeel van bootstrap dat er wat leuke javascript functies in zitten en het grid systeem. Het grid system werkt gewoon goed. Echter, zijn er ook genoeg andere grid systems te vinden, waar geen enkele stijl op zit. Ik bouw dan liever een template met een bestaand grid system waar zo weinig mogelijk aan gestyled is, zodat je toch je eigen draai er aan kan meegeven.

Ik studeer momenteel informatica en daar beginnen we als basis met JAVA. En dan met name gericht op de Android omgeving.

Op school is er gekozen voor java omdat dit een makkelijke basis taal is. Wanneer je dit dus onder de knie hebt, kun je gemakkelijker een andere taal leren.

De mogelijkheden zijn dus eigenlijk maar net hoe je het bekijkt.

Duidelijk antwoord. Verder is een klein bedankje natuurlijk niet nodig voor de leden die er moeite en tijd in steken voor het zoeken naar een antwoord op jouw vraag :)

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien zeg ik iets wat al gezegd is. Maar dit is de meest gebruikelijke oplossing.

Om te kijken of een waarde al bestaat in de database, kun je dit met een count doen. Je telt namelijk of er al een column bestaat in de database met deze waarde. Is deze waarde 1, dan bestaat hij al.

Een voorbeeld voor de code:

Let op: dit is een voorbeeld van hoe het kan werken. Dus dit zul je in je code moeten verwerken en niet zo maar kopiëren

Hallo Victor,

Dat klopt niet helemaal, want 0 moet je wel meerekenen. Je hebt namelijk punt (0,0) ook. Dit staat voor (x,y) het (0,0) punt is het begin punt.

De map moet je dan ook zien als een grafiek waar deze is in opgebouwd, maar dat staat allemaal in het eerder geplaatste artikel :)

Al opgelost!

Hallo allemaal,

Ik heb een script geschreven welke bepaalde data moet opslaan in de database en ook een bestand op de server moet uploaden.

De gegevens die worden opgeslagen zijn: city_name, city_slug en city_plan. Nu slaat hij de eerste twee wel op, maar de laatste maar half. Hij zet namelijk enkel city-plans/ in de table.

Code:

add-city.php

Class:

Waarschijnlijk zie ik door de bomen het bos niet meer... Maar wie weet wat ik fout doe?

EDIT: Ik zag inderdaad door het bomen het bos niet meer! Ik was vergeten deze line toe te voegen aan de <form>

PHP
    enctype="multipart/form-data"

Heb de vga verwijderd, wederom zonder succes.

Ik denk zelf inderdaad ook dat het mijn moederboard is, echter weet ik niet hoe ik mijn processor moet testen... dus kan ik dat nog niet uitsluiten ;).

Als het goed is zit er nog garantie op. Iemand enige goede ervaring met de service van http://www.alternate.nl ?

De hard reset is een van de eerste dingen die ik gedaan heb, echter zonder resultaat.

Heb zojuist ook de ssd losgekoppeld, maar ook geen resultaat.

Verder zit er zowel een on-board als een gewone videokaart in. Het lampje van de normale videokaart brand wel, dus neem ik aan dat hier het probleem niet ligt.

Zelf denk ik helaas dat het inderdaad mijn moederboard of processor is.

Ik heb een bios reset gedaan, echter had dit geen effect.

Verder heb ik ook alle geheugenkaarten gecheckt, zonder effect.

Laptop is van 2012, specs uit mn hoofd: 8gb werkgeheugen, i-7, nvidia gtx550, SSD 256gb, moederboard weet ik zo 1, 2, 3 niet...

Maikel nee totaal geen beeld.

Rick op een ander beeldscherm heeft ook geen nut. Verder blaast alleen de ventilator heel hard (niet normaal) en gaat de hele computer na +- 1 minuut uit. Er branden ook geen lampjes (op de power button, vga switch button en de accu/voedinglampjes na).