Posts by thjeu

Ligt er maar net aan wat je zelf wilt, hoeveel tijd een designer hiervoor nodig heeft en welke designer je inhuurt. Ik kan je er overigens wel mee helpen, stuur me maar een PM

Het uploaden van je images op een subdomein is een ideale oplossing om je laadtijd te verbeteren. Enigste waar je dan wel rekening mee moet houden is dat je in je robots.txt aangeeft dat google ook de images mag doorzoeken, zodat google ook de plaatjes indexeert in google image search.

Ik zou als ik jou was nog iets meer spelen met het menu. Aangezien je alles vrij simpel houdt, hou ik er persoonlijk altijd van om die kleine dingentjes verbluffend te maken. Op dit moment is je menu gewoon wat tekst naast elkaar.
    Ook zou ik het logo horizontaal centraal boven je menu neerzetten, aangezien hij nu totaal afwijkt van je gehele plaatje.

Verder vind ik de subpagina ook niet echt bij de homepagina passen. Zo vind ik het lettertype er totaal niet bij passen en zie ik ook geen duidelijke structuur in de opbouw van je subpagina.
    Het idee is dus goed, maar de layout is nog niet speciaal. En dat is juist wat een layout waardevol maakt.

De waarde van deze layout zal ongeveer 20 euro zijn, vooral omdat het zo simpel is.

PS: Ik probeer je niet af te kraken, maar te helpen! :D

Ik zou dit best voor je kunnen maken. Alleen moet ik wel meer informatie hebben, voordat ik je een prijs indicatie kan geven. Moet er bijvoorbeeld een cms systeem achter etc. Graag een PM met meer informatie. Ik ben bekend met webdesign, scripten, SEO en diverse CMS systemen. Stuur me maar een PM'tje met meer informatie! :)

Citaat van Cas

NEEEE!!! Geen shadows en strokes, hoe vaak moet dit nou nog verteld worden!
    Shadows en strokes werden veel gebruikt in layout met name uit het jaartal 2006. Dit is dus ouderwets, Alexruter als je dit van tutorials vandaan hebt? uit welk jaartal komen die dan?

Tip dus, gebruik zo min mogelijk extra effecten in photoshop

Mag ik vragen waarom niet?
    Met Shadows en stroke's zijn goede effecten te cre?ren die zeker niet ouderwets zijn. Misschien de effecten die toegepast worden in het artikel niet, maar het is niet voor niets ook een beginners tutorial.

Zoiets? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt...

Beste werty,

Ik heb al eerder contact met je opgenomen via je contact pagina...
    Maar heb nog geen reactie gehad

Hallo allemaal,

Ik ben een tijd afwezig geweest i.v.m veel opdrachten.

Echter is het nu zo, dat ik het zo druk krijg dat ik opzoek ben naar een tijdelijk ( misschien later vaste ) baser.

Wat verwacht ik van je?
    Ik verwacht dat je een design binnen 1-2 dagen kunt basen.
    Verder moet hij in semantic XHTML, Crossbrowser ( in elke browser beschikbaar) en W3C Valid XHTML Strict.
    Verder is enige ervaring ook een voordeel, maar geen must.

Bij interesse graag je prijs per slice neerzetten en wat voorbeelden

Groet,
    Mathieu Rigault
    http://www.mathieu-r.nl

zoals cas zegt. In het begin is het niet de snelste manier, maar wanneer je enige ervaring hebt opgedaan, moet je het toch met een uurtje lukken.

Ik wil wel in aanmerking komen. Ben momenteel toch vrij van school en heb geen opdrachten open staan. Ik zal je een pm sturen over de functie waar ik graag in aanmerking voor kom