Ook kun je bij raad het getal i.p.v. een getal letters invullen ;). Verder weet ik niet echt wat de bedoeling van de site is?
Posts by thjeu
-
-
Als je slicen letterlijk vertaald kom je op knippen/snijden... Maar goed, ieder zijn eigen interpretatie en laten we maar niet te veel off-topic gaan
-
Slicen en coderen is heel wat anders. Voor het slicen kun je namelijk prima photoshop gebruiken! Je knipt hiermee de layout namelijk alleen maar in stukjes en vervolgens codeer je dit.
Dus ik weet niet waar je die informatie vandaan haalt ismail?
-
Voor 15 euro kan ik hem voor je slicen in xhtml 1.0 strict. Stuur me maar een pb als je interesse hebt!
-
Mm.. dit is wel een behoorlijk omslachtige manier van slicen, aangezien photoshop een build-in functie voor het slicen heeft...
-
Misschien is het handig om ook de statistieken van de website erbij te zetten?
-
Inderdaad precies wat M.Beers zegt. Wordpress is een ideaal cms systeem voor de persoon met weinig kennis van ICT. En inderdaad themeforest heeft zeer mooie layouts die met een paar klikken geinstalleerd kunnen worden. De kosten daarvan liggen meestal zo rond de 30-50 euro.
http://themeforest.net/search?utf8=%E2%9C%93&term=restaurant
-
Dan moet je bij bedrijven langs gaan en vragen naar hun marketing strategie. Mochten er toevallig bedrijven zijn die bezig zijn met enquetes, zou je hierop kunnen inspringen. Maar dit is al een behoorlijk uitgemolken sector... Plus dat er veel rekening moet worden gehouden met de enquete 'regels'. Dus of je dit een hele goeie winst gaat geven betwijfel ik.
Mocht je meer willen weten over enquetes mag je het gerust vragen! Ik studeer daar namelijk voor
-
Waarom zou je dit niet gewoon via de officiele paypal site doen?
-
Aha oke! Wat misschien handig voor je is, is om een woordenweb te maken van alles wat je met sociale media kunt. Van daaruit kun je dan kijken naar de positieve / negatieve aspecten en vervolgens naar oorzaak -> gevolg ( En het staat ook altijd goed in een verslag ha ha )
-
Gaat het dan alleen om technische aspecten? Anders kun je natuurlijk de banglijst, project x Haren of de facebook moorden aanscherpen. Lijken mij vrij duidelijke negatieve aspecten van de sociale media
-
Daarvoor moet ik eerst het cms bekijken, mocht je serieuze interesse hebben dan wil dat uiteraard voor je doen. Graag betreft het cms een pb!
-
Voor 15 euro slice ik de eerste pagina HTML 1.0 strict. De kosten van de overige pagina's is afhankelijk van het design. Voor het inbouwen van het systeem zou ik eerat meer informatie moeten hebben betreft het systeem. Bij interesse ontvang ik graag een pb!
-
Ook ik zal een inzending doen, maar even voor de zekerheid... Betreft het nu een vernieuwd design voor http://www.koopeentweet.nl?
-
Voor 15 euro kan ik dit voor je doen. Stuur maar een pb.
-
Ik kan een opmaat gemaakt design voor je maken incl. slice voor 45 euro. Enkele voorbeelden kunnen gevonden worden in mijn topic: Team van ervaren designers zoekt projecten voor portfolio. Mocht je interesse hebben, graag een PB.
-
Ik gebruik zelf altijd 1000 x 900. Waarom weet ik eigenlijk niet... Maar dat vind ik de fijnste grootte voor het designen
-
Audentio is een professioneel bedrikf dat inderdaad goede kwaliteit levert, maar voor 40 euro ga je het daar niet redden als ik de prijzen bekijk : http://www.audentio.com/services/forum_design/mybb
-
Het 'programmeren' van de layout is een kwestie van shortcodes, gebasseerd op de engine van mybb. Echter, heb ik mijzelf niet tot zo ver verdiepd dat ik je kan vertellen hoe moeilijk of makkrlijk het is... Dat kun je beter aan ferhat vragen
-
Betaling kan via internet bankieren.
Edit:
We staan deze week nog open voor opdrachten tegen deze lage prijs!