Posts by thjeu

Het probleem is juist dat apparaatbeheer de kaart wel laat zien, maar de laptop simpel weg de kaart niet gebruik en de onboard wel. Ik ga vrijdag een nieuwe ssd erin zetten en even een compleet nieuwe installatie uitvoeren.

Verder heb ik vandaag even contact gehad en die zeggen dat ik andere drivers moet gebruiken. Namelijk niet de nieuwste, maar die te downloaden zijn via de hun site. Dus dat ga ik maar eens proberen.

In ieder geval bedankt voor de hulp!

Hey allemaal,

Laatst een topic over mijn internet, die dank zij jullie gelukkig van instabiel naar stabiel is gegaan, nu een topic over mijn grafische kaart.

Ik denk dat mijn laptop mijn onboard grafische kaart pakt en niet de GT555 die erin zit. Als ik bijvoorbeeld een programma als HWiNFO draai dan geeft hij ook alleen de onboard kaart aan.
    Verder als ik via configuratiescherm de onboard kaart uitschakel heb ik geen beeld meer :+).

De drivers van mijn nvidia gt555 zijn up to date, die van de chip set ook.

Verder heb ik nog een mooie knop op mijn toetsenbord zitten die nu oranje brand ( Dit geeft volgens de fabrikant aan dat er atm gebruik wordt gemaakt van de onboard kaart), wanneer je deze zou indrukken zou hij groen moeten branden en moeten overschakelen naar de nvidia kaart. Echter wanneer ik deze indruk gebeurd er simpel weg: niks.

Iemand misschien nog een idee of een oplossing? Ik hoor het graag!

En het er voor zorgen dat mensen aan jou doneren is niet makkelijk.

Ik heb zelf een jaar als werver gewerkt voor doelen als CliniClowns, KiKa, Oxfam NOVIB en Fight Cancer. Zelfs voor grote doelen als hun was het inzamelen pittig. Denk daarbij aan de recessie etc.

Het lijkt heel makkelijk, maar om goed op de kaart te komen zit je al gauw vast aan honderden regels, veel geld investering etc.

Met andere woorden... Noet iets wat je zo 1,2,3 op start met een simpele website.

Maar mocht je nou echt zelf verzekerd zijn van je initiatief, nooit geschoten is altijd mis.

L.Groot: Dit hoeft niet altijd zo te zijn hoor. Er zijn veel visitekaartjes die verticaal ontworpen zijn.

Ik vind het onderste gedeelte ( Dat met die qr code), niet bij het bovenste gedeelte passen. Het lijkt nu alsof het zo ontworpen is dat dat de voor- en achterkant is. Probeer hier nog wat mee te spelen!

Een facebook pagina met zo weinig likes/fans is naar mijn mening weinig waard. Als je bijvoorbeeld kijkt op het internet, zie je dat een fb pagina met 40,000 likes voor zo'n 400 euro gekocht wordt. Daar komt ook nog is bij kijken dat het genre van de facebook pagina zeer belangrijk is. In dit geval was het genre afvallen.

Als simpel rekensommetje; 400/40,000 = 0,01. Dus 0,01 cent per like.
    710*0,01 = €7,10.

Of je dat er ook daadwerkelijk voor krijgt is nog de vraag.

Ik ben nog naar iemand opzoek die voor mij wat aantal javascripts in elkaar kan flansen. Graag een PB met je prijzen en evt. voorbeelden.

*Het zal voornamelijk om dropdown, flickr feed, twitter feed, lightbox en dat soort dingen gaan.