Is er al een designer gekozen?
Posts by thjeu
-
-
ICT is ook mijn hobby, maar toch hou ik er wel een redelijk zakcentje aan over! Maar goed, ik snap je punt wel.
Ik heb inmiddels al diverse klachten ingediend bij diverse maatschappijen (Arriva, Connexxion en NS). Krijg alleen maar terug: Ja we hebben de dienstregeling aan de ander aangepast...
-
Je maakt gebruik van float. Meestal is dit soort problemen op te lossen met een clearfix.
Zet is onderaan het einde van de cols de volgende code:
EDIT: waarom heb je de .wrapper div op overflow: hidden; staan ?
EDIT2: Je hebt trouwens de .wrapper div er twee keer in staan. Deze kun je ook gewoon 1x toepassen en je zult hetzelfde resultaat halen.Verder heb je ook vrij veel fouten in je code:
http://validator.w3.org/check?…29&doctype=Inline&group=0Haal die er eerst ook maar uit!
-
-
PB verstuurd.
-
Tieske, gewoon zorgen dat je genoeg opdrachten binnen haalt op ICT gebied! Haha
-
Of met de auto :+)
-
Ik heb eerder ook dreamweaver gebruikt, maar ben toen overgestapt naar notepad ++. Vond het toch wat fijner om zelf je codes te schrijven, dan dat de helft automatisch gebeurd door een programma. Maar goed, eerder zijn eigen voorkeur.
-
Mm daar ben ik het niet mee eens alex. Wikipedia is inderdaad een informatie bron, maar voor iedereen toegankelijk. En ook wetenschappekijke mensen kunnen het bij het verkeerde eind hebben. Dus er is geen betrouwbaarheid van wikipedia.
-
Klopt ik heb er ook last van. Ik moet nu een uur langer reizen. Het voordeel hiervan is dat ik nu wel aanspraak kan maken op extra reiskosten en dus 100 euro extra studifinaciering krijg!
Citaat
Reistijd enkele reis meer dan anderhalf uur
Ben je ten minste twaalf dagen per maand meer dan anderhalf uur reistijd kwijt voor een enkele reis naar je onderwijsinstelling of stage? Dan kun je een maandeljkse vergoeding krijgen van € 91,17. In 2013 is de maandelijkse vergoeding € 98,79. -
Dat is een prima idee. Maar juist door die gedachte spreekt mij het logo minder aan.
Als je bijvoorbeeld hier kijkt, zie je heel veel logo's staan. Bij al deze logo's, naar mijn mening, zie je de logo's die ook daadwerkelijk een betekenis hebben er meer uitspringen.
Misschien dat je hier nog wat mee kunt doen?
Je zou bijvoorbeeld een slotje kunnen maken en deze verwerken in je tekst. (Secure to share) Een mooi voorbeeld daarvan is: dit
-
Ik ben iets aan het maken alles is en werkt opzich prima alleen nu zit er een blok dwars
kijk maar eens http://vortextw.micservice.nl/test/test.html
Zo als op pagina 1 en 2 is het goed en op pagina test is het niet goed daar moet het juis weer omhoog alleen hoe ?
Alvast bedankt voor de hulp
Uit je eerste post kan ik namelijk vrij weinig maken. Dat heeft niks te maken met je nationaliteit. Maar als je zo reageert, zul je weinig respons krijgen van mensen die je willen helpen.
-
Opzich niet verkeerd. Alleen snap ik de achterliggende gedachte van het logo niet. Wat betekent dat rondje met die S erin? Het zou nu bijvoorbeeld een tennisbal kunnen zijn.
-
Ik wou je helpen, maar bij zulk gebrekkig nederlands kan ik er vrij weinig van maken. Zou je eerst je vraag eens goed en duidelijk willen formuleren?
-
Ik kan dat wel maken, maar snap niet wat je met je topic bedoelt.
-
Dag allemaal,
Ik ben op zoek naar een wordpress programmeur. Deze is nu niet per direct nodig, maar in de toekomst zal deze zeker nodig zijn. (Exacte datum niet beschikbaar, zal rond januari/februari zijn). Ik ben er nu al naar op zoek aangezien ik niet wil wachten tot een dag voor de deadline en dan nog opzoek moet naar een programmeur.
Het zal voornamelijk om het bouwen van functies voor theme's waarbij de gebruiker verschillende lettertypes kan kiezen, verschillende kleuren kan kiezen etc.
Budget hiervoor is: xxx (low-mid). Mocht je ook beschikbaar kunnen zijn voor het omzetten van .psd naar wordpress, graag erbij vermelden. Mocht je dit kunnen, dan is hier een hoger budget voor.
Mocht je interesse hebben, graag te reageren of een pb te sturen met:
- Voorbeelden van je werken
- Kosten
- BeschikbaarheidMocht het zo zijn dat ik je oproep en alles goed bevalt, zullen er ook meerdere projecten komen ( Ong. 2 a 3 per jaar).
Groet,
Mathieu -
En waar is een link naar die pagina?
-
Haha geen dank.
-
Bedankt voor je reactie MJorritsma! De layout is van themeforest, dus bij een eventuele verkoop zal deze niet worden meegeleverd. Echter kan de koper deze natuurlijk zelf kopen via themeforest (Uit mijn hoofd was deze 40$).
Ik was eigenlijk meer benieuwd naar de waarde dan hem daadwerkelijk in de verkoop te zetten. Het probleem is dat ik er te weinig tijd voor heb, terwijl er wel veel potentie in zit. Zo heb ik bijvoorbeeld in één dag (Ong. twee uur werk) toch 2600 bezoekers naar mijn website weten te trekken.
-
Dag allemaal,
Ik heb een, al paar maand verouderde, website. Nu vroeg ik mij af wat hier de waarde nog van is.
-De website staat vol met unieke content die allemaal geschreven is door gastbloggers etc.
-PR3
-Ongeveer 50 bez. per dag
-Geen inkomsten omdat google adsense er af is gehaald, anders €40,- in 6 maanden.
-Niet aan SEO of promotie gedaan
-Ook een youtube kanaal met 2780 weergaven: http://tinyurl.com/coc2e9k
-Verder staan er op de website ook +- 150 blogs over diverse onderwerpen gericht op de doelgroep 14-21 jaar
-Twitter account met 756 volgersDe hele website draait op wordpress.
In de tijden dat er actief bezig is geweest met de website heb ik op mijn top 2600 bezoekers per dag gehad en in diezelfde maand 8800 bezoekers (Maand april 2012). Sinds juni 2012 gem. 1000-1500 bezoekers per maand.
Stats van 17 dec 2011 (start datum website) - 6 dec 2012
Bezoeken: 27.578
Unieke bezoekers: 21.370
Paginaweergaves: 79.120
Pagina's/bezoek: 2,87
Gem. bezoekduur: 00:01:41
Bouncepercentage: 41,21%
% nieuwe bezoeken: 77,48%link: http://tinyurl.com/793y8ek
Ben benieuwd!