Ik heb nog een programmeur nodig voor wat javascript dingetjes en voor wordpress modules. Heb je hier enige ervaring mee? Graag ontvang ik een pb, met wat meer info zodat we het een en ander kunnen overleggen. Budget is aanwezig.
Groet,
Mathieu
Ik heb nog een programmeur nodig voor wat javascript dingetjes en voor wordpress modules. Heb je hier enige ervaring mee? Graag ontvang ik een pb, met wat meer info zodat we het een en ander kunnen overleggen. Budget is aanwezig.
Groet,
Mathieu
rickvbeek dit ben ik zeker niet met je eens! Een domeinnaam kan een behoorlijke waarde hebben en vooral wanneer deze gerelateerd is aan SEO.
Nu zal 4g alleen van de grote providers zelf komen en denk ik niet dat er veel affliate mogelijkheden zijn met 4g. Je zou er dus hooguit wat geld mee kunnen verdienen aan de hand van adsense o.i.d. Hierdoor is deze domeinnaam eigenlijk niks waard.
Is het misschien een idee om buddypress te gebruiken? Deze is makkelijk te integreren met wordpress.
Ook PHPbb zijn handige plugins voor om de leden te kunnen integreren met bijvoorbeeld het comment systeem.
Als webdesigner weet ik als geen ander hoe vervelend het is om te horen te krijgen dat iets totaal niet mooi is, terwijl je er wel moeite en tijd hebt ingestoken.
Echter moet ik helaas ook bij de conclusie blijven die Cas heeft gemaakt. Deze layout is niet meer van deze tijd en heeft helaas ook weinig aanzien.
Probeer te kijken naar andere layouts en met name naar de technieken die binnen deze layouts zijn gebruikt. Mocht je hier niet uit komen, raad ik je aan om een webdesigner in te huren!
Ik heb inmiddels persoonlijk overleg gehad met de TS, omdat ik inderdaad ook niet helemaal meer wist wat precies de wens was. Echter wel bedankt voor je reactie Quitta.
ILuvBikinies, ik denk dat er niet zo veel mensen zijn die het gratis willen doen..
Hierbij een tweede poging!
http://say-what.nl/is/project/starohosting/v2/
Let op de image van de header is van TransIP, deze is slechts ter illustratie.
Gaat dit meer richting jou smaak ?
Prima, ik ga even weer vanaf 0 beginnen.
Beste,
Ik heb een begin gemaakt, om te kijken of dit in de smaak valt. Let op, het logo heb ik mij nog niet mee bezig gehouden.
Edit: Deze versie is inmiddels verkocht
Ik zal zo snel mogelijk een inzending sturen!
Ik neem aan dat de naam Starohosting in het logo dient verwerkt te worden?
Een tutorial sectie, dat is wat ik denk!
Tim the benefit of a framework is that it has functions like responsiveness, a good SEO structure, build in jquery functions etc. All of these features are not build within wordpress.
I now make use of the foundation framework of zurb. It has all these nice features and it also makes use of Sass/scss. Therefor it is now an easy job to create in the back-end of wordpress a font chooser, color switcher etc.
Also it has a standard programmed template, so the developing time of websites is much shorter now.
Hallo tim,
De copyright had ik inderdaad zelf ook al aangepast, echter staat dit nog niet online.
Bedankt voor je tips. Ik ga even kijken of ik iets meer opvulling kan geven aan het geheel!
Het is een ideale oplossing voor bijvoorbeeld een kleurenkiezer, font kiezer etc.!
Klopt! Maar dat is meer omdat het een thema is. Hier wordt over het algemeen een zelfde indeling gebruikt om de eventuele koper te laten zien wat er mogelijk is met het thema.
Thx! Ik vond de manier van java uitschakelen voor chrome nogal omslachting beschreven op de link.
Simpele manier:
Ga naar chrome://plugins
Klik op java uitschakelen
Btw, geldt dit ook voor smartphones (android)?
Hallo allemaal,
Ik ben momenteel bezig met het foundation framework. Nu dacht ik dat misschien meerdere mensen er wat aan hebben als ik mijn ervaringen hier deel, zodat jullie er ook wat van kunnen leren.
Let op: ik ga niet tot in detail op alles in, dus je moet een goede kennis van CSS hebben
Ik was op zoek naar een geschikt framework voor wordpress en kwam uiteindelijk tot de conclusie om mij te verdiepen in Foundation van zurb. Dit framework ondersteunt vele functies: responsive design, Sass, mixins en ga zo maar door. Voor meer informatie over dit framework klik hier.
Nja, laten we maar zo zeggen, het is nog niet heel gemakkelijk. Ik had eerst de bovenstaande link goed doorgelezen en dacht alles wel te begrijpen. Ik had prima de stappen doorgenomen en voilá. Binnen no-time had ik de standaard template van het foundation framework staan. Maar toen kwam ik tot het volgende: Hoe pas ik in vredesnaam het _settings.scss bestand aan... In de documentatie van foundation zelf kwam ik niet veel verder en ben verder gaan zoeken. Hierdoor kwam ik bij nettuts aan.
Boom! Bij elke verandering in je variabelen in de root : /sass/_settings.scss moet je dus via Ruby het bestand 'compilen'. Hierdoor update hij de variabelen en kun je in je app.css gebruiken maken van bijvoorbeeld het volgende:
_settings.scss
app.css
Damn!! De eerste stap is gemaakt! Zodra ik verder ben met het framework zal ik jullie er meer over vertellen en wellicht kunnen jullie het dan ook zelf gaan gebruiken! Ideaal voor responsive design, goede SEO structuur en een goede semantische opbouw! Let's go!
Hallo Dennii,
Ik heb zo niks liggen, maar ik kan wel wat voor je op maat maken! Mocht je interesse hebben kun je mij een privé-bericht sturen.
Zie voor mijn werken mijn portfolio, welke te vinden is in mijn onderschrift.
Hij geeft aan : "Maximum 20% Bugs, .. Ik wil niet eerst al men tijd steken in het unbuggen". Dan neem ik aan dat hij ook geen tijd, noch zin heeft om van scratch te beginnen
Jup, er zit een responsive css ingebouwd. Maar dat zit er in de meeste (grote) frameworks wel.
Eerder deed ik het ook altijd vanaf scratch (PSD->HTML&CSS->Wordpress), maar een framework kan wel aanzienlijk wat werk schelen!
It's a funny thing that we're speaking in english on a dutch community and above I don't really see the benefit of it. But, hey, I won't knock you down!
I'm trying to find a good framework myself for wordpress, maybe you can help me out with it?