Posts by thjeu

Het is vooral een kwestie van goed aan de regels houden. Mijn hulpje hierbij is altijd de validator van w3 (http://validator.w3.org/)

Het lost natuurlijk niet alle problemen op, maar het scheelt al heel veel. Dan is namelijk het meeste wel goed. De kleine dingen moet je dan nog even handmatig oplossen (IE fixes etc.)

Wat ik ook altijd doe is om het uur (Tijdens het coderen) even in alle major browsers te checken. Scheelt je weer een 'rage' aan het eind ;) en heb je even tijd om te ontspannen.

Ik wil best een inzending plaatsen, maar voor het inbouwen van WHMCS heb ik de bestanden eerst nodig. Echter, heb ik hier geen licentie van. Hoe had je dit in gedachten ?

Ik kan op design gebied wel het één en ander betekenen. Echter heb ik dan wel een concreet plan nodig met betrekking tot de winst. Er zijn namelijk al een heleboel hostingsbedrijven

Hallo allemaal,

De afgelopen tijd (laatste half jaar) ben ik druk bezig geweest met WordPress. Denk daarbij aan het compleet opbouwen van wordpress themes, het creëren van widgets, het aanmaken van custom modules etc.
    Ook heb ik mij druk bezig gehouden met responsive design, waardoor ik dus eigenlijk in staat ben om een compleet WordPress thema op te bouwen.

Echter schiet het mij tekort in javascript/jquery gerelateerde coderingen. Hierdoor ben ik dus op zoek naar iemand die hier wel verstand van heeft.

Ik ben dus op zoek naar iemand voor op de langere termijn, die voor meerdere projecten zal worden ingehuurd. Het zal voornamelijk gaan om het implementeren van sliders, tabs, accordions, alerts etc.

Budget is aanwezig, dus graag hoor ik je prijs en gem. leverdatum.

Let op: ervaring met WordPress is een must! Je moet namelijk in staat zijn om bv de onderstaande code in een slider te kunnen implementeren

Stuur me maar een privé-bericht of laat een reactie achter in het topic!

Je moet even goed kijken naar hoe je cufon geïmplementeerd hebt. Hier gaat het bij mij ook vaak mis. Dankzij cufon hoort IE namelijk hetzelfde te handelen als andere browsers.

Even de docu opnieuw doornemen en ook in je head de cufon replace goed toepassen.

Je geeft rare informatie vrij. Ik heb meerdere malen bots gekocht en deze blijven ook.

Het woord bots wil zeggen dat dit neppe accounts zijn en enkel de statistieken van je twitter account verhogen qua volgers. Dit heeft dus niks te maken betreft het aantal tweets dat je plaatst.

Dus verkoop je nu bots of verkoop je een dienst waarbij jij mensen gaat volgen in de hoop dat ze jou terugvolgen. Want in dat geval heeft het inderdaad wel nut dat het twitter account actief is . Al vraag ik me af of je dit niet gewoon via een website als http://www.addmefast.com doet...

Het is een prijs die de TS opstelt, daar hebben jullie toch verder niks op aan te merken?

Verder on topic: Heb je ook ervaring om zo te schrijven dat ik met affliates verder kan werken? Dus dat je zodanig schrijft dat mensen producten kopen?

Oeps, ik dacht het topic ging om het schrijven van teksten.. nvm! :whistling:

Ik neem aan dat oracle een redelijk team heeft, dus dat ze dat soort mogelijkheden wel hebben doorgenomen ;).

Vraag me alleen af of dit ook consequenties gaat hebben voor mobiele apparaten...

Misschien moet je eerst over na denken of het wel nut heeft om via de kvk te gaan werken. Bij de kvk inschrijven is hetzelfde als een kind kan de was doen. Alleen komen er veel meer zaken bij kijken.. Denk aan belastingaangifte (vergeet je dit een keer, betaal je een boete. Dacht 68 euro 1e keer vergeten en welke kan oplopen tot 4600 euro of 10% van de omzet). Ook zalen als de bank moet geregeld worden. Om eerlijk te zijn heb ik nou niet echt de indruk dat iemand van 13 jaar hier de verantwoordelijkheid voor kan nemen en zul je dit, zoals eerder aangegeven, met je ouders moeten doen. Wat tevens ook wettelijk verplicht is.

Dus nogmaals, waarom zou je je uberhaupt willen inschrijven bij de kvk?