Posts by FreakALeak
-
-
Citaat van jgdonleach
Ze wilden volgensmij ook van Groningen, Friesland en het mooiste Drenthe een provincie maken. Echt absurt.
Krijg je wel een prachtige provincie. Vol met prachtige bossen, wijden e.d.Ik vind het nogal een beetje raar dat ze zoiets doen, maar ja wie ben ik om daar verandering in te kunnen brengen.
-
Hij zou het kunnen doen, echter is het meestal een dreigement.
-
Is de rest wat je maakt/aanpast ook grijs, of enkel de brushes? Ik heb dit namelijk wel gehad. Toen had ik een foutje gemaakt bij de instellingen van een nieuw document. Bij 'Color Mode' stond toen Grayscale i.p.v. RGB Color. Misschien daar eens naar kijken, want anders heb ik geen idee.
-
-
[offtopic]Lol, PM me als het gelukt is. :p[/offtopic]
Crysis 2 misschien iets wat je leuk vindt?
-
Citaat van Hood
Dit komt omdat Modern Warfare 3 nog niet uit is.
Ik zou(ik weet niet of het voor XBox is) KillZone 3 nemen.
Recentie gelezen en heel veel pluspunten.Is een PS3 exclusive. Enkel de PS3 heeft dus Killzone.
-
Als je Saints Row wil kopen, zou ik beter even wachten totdat Saints Row 3 uit komt.
Verder is het maar net van wat voor soort spellen je houdt: shooter, RPG, sport, etc.
-
Ziet er inderdaad stukken beter uit.:cheer:
-
Raar. Op een site waar ik wel eens op kwam staat: *Sitenaam* is currently under attack, please wait while we try to fix it.
Toeval of geen toeval?
-
Je hebt minimaal 15 posts op het forum van V3host nodig om je te kunnen registreren.
-
Citaat van R.Jipping
Slice is ook niet helemaal goed.
- Je werkt heel veel met de html spatie code ( ) terwijl je eigenlijk via de css width's moet meegeven zodat het op de juiste manier uit elkaar staat.
- <i></i> heb je aan elkaar staat, moet hier niet iets tussen want nu is het onzin dat het er staat + dat je ook dit via de css kunt doen eveneens als de vele strongs die je gebruikt.
- <br/> word ook met regelmaat in de html code gebruikt, (content) terwijl je dit met een padding-top had kunnen oplossen.
CitaatToevoeging: Letop, hij is nog niet helemaal in detail gesliced, hij is nu zoals ik hem verder ga af slicen! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Misschien gaat ie het nog aanpassen.
-
Via een zip? Moet je de zip niet eerst uitpakken en dan die map uploaden? (Of hoe je het wil)
-
Excuses voor de late reactie, had internet problemen.
Inderdaad zoals je zei: een C en D schijf met daar alles op. Op de D: schijf staan de back-ups, drivers en *Internet installeren* en op de C: schijf staat de rest: documenten, de programma's e.d.
-
Nee, heb geen 1 TB schijf. Wat zou ik dan fout moeten doen..? Ik snap sowieso niet dat er maar 114 gb beschikbaar is, maar dat er wordt aangegeven dat er geen systeemkopie is en wanneer ik die map bekijk, dat ik wel een map zie van 60 gig..
-
Ik zit nu met een probleempje; Wanneer ik een back-up wil maken, krijg ik na een bepaalde tijd een melding dat er niet voldoende schijfruimte beschikbaar is. Enigszins toch raar, want er is nog 116 gb beschikbaar op de schijf waar de back-ups worden geplaatst..
Ik heb ook al de instellingen gewijzigd, dus het automatisch laten beheren waardoor de back-up max. 54,68 gb groot kan zijn. Maar zelfs dat werkt niet.
Ik heb nu nog maar 1 back-up bestand, alhoewel ik dat niet helemaal snap.
Hieronder show ik 3 printscreens.
Hier staat bij aanmaakdatum *29-5-2011 15:00*
Hier staat dat het gewijzigd is op 29-8-2011
Wanneer ik dat mapje open, krijg ik dit
Help please..
Edit: nog leuker, ik heb geen eens een systeemkopie.Klik hier
-
Graag gedaan.
-
Citaat van sukel
Hoe kan je je dan eerst aanmelden, zonder link
CitaatMeer informatie, pm!
Zegt genoeg lijkt me?
-
Citaat van hc_holigan
ja heeft gewerkt maar dat was windows vista dit is windows 7 meschien ligt het daar aan
als ik rechtermuisknop doe dan staat er geen open als administrator
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.08.11 15:26:14:
als ik nu in menu ga kan nog steeds niet aanklikken maar als ik ff speel en dan klik dan doet die het wel echt gaarRechtermuisknop -> Eigenschappen -> Naar het Comptabiliteit tabje -> Dit programma uitvoeren in: Windows (Service Pack 3) of de Vista servicen packs.
Misschien werkt dit?
-
Die banner bevalt me wel Willem.
Zit alleen een spelfoutje in: 'All vanaf ?3,00 per maand!' Een l teveel bij 'All'.:cheer: