Posts by FreakALeak

Ik luister het meest naar metal en wat dubstep. Heel af en toe wat house er tussen door. Heb een vrij afwisselende muziek smaak. Waar ik luister? Op mijn computer, mijn coole MP3 (jaja een mp3, geen mp4 or whatever ^^) of gewoon de radio.

Citaat van Webbasing

FreakALeak, er is een verschil tussen een goede bureaustoel en een goede bureaustoel..

Allereerst is het belangrijk om te weten hoeveel uur per dag je ongeveer doorbrengt op zo'n stoel, en wat je eisen zijn.

Het is een fanatiek gamer.:cheer:

Een vriend van me heeft een tijdje geleden nog een gekocht bij de Karwei. Als ik me niet vergis voor maar 90 euro. Een goede bureaustoel is het wel.

Naam is een beetje rip-off van Gamemania naar mijn mening. Het ziet er op zich wel leuk uit, maar ik vind het aan de andere kant ook wat saai.

Hier wat rood aan toevoegen en het is een erg mooie layout.:cheer:

De mogelijkheden die er nu zijn, zijn leuk en makkelijk om te begrijpen.

Dit is eigenlijk gewoonweg doelloos. Sommige mensen willen het écht niet dat je aan de HTML en CSS komen, dus doen ze er alles aan om het te verbergen zodat je het niet kunt stelen. Maar ff serieus, wat maakt het eigenlijk uit? Ik stoor me er niet aan dat je mijn werk kunt kopiëren via de broncode.. Betekent alleen maar dat de mensen te lui zijn en/of het zelf niet kunnen maken.

Contact opnemen lijkt me dan wel de simpelste oplossing. Dit zal ik maar overlaten aan mijn moeder, aangezien ik nog niet volwassen ben en zij dit soort zaken regelt. ^^

Is het mogelijk dat dit topic open blijft staan, mochten er eventuele problemen zijn na dat er gebeld is?

Hallo mensen,

Ik zit nu al een erg lange tijd met het probleem dat de router uitvalt, waardoor dus ook het internet en de telefoon voor een kleine 2 minuten niet bruikbaar is. Het zijn maar 2 minuten, maar het is wel zéér hinderlijk.

Ik heb wel eens wat opgezocht, en daar stond dat ik hem op een ander kanaal moest zetten, dat werkte een tijdje maar hij begon het weer te doen en alleen de avond al is hij 4x uitgevallen.. Erg vervelend.. Heeft iemand een idee wat ik moet doen?

We gebruiken de KPN Experia Box.

[offtopic]

Citaat van Hood

Ik heb geprobeerd om de bovenstaande 3 te fuseren.
    Korter kan het niet.

Je hoefde het niet zo kort mogelijk te schrijven door de namen te gaan fuseren. :P
    [/offtopic]

Criminol misschien? Ook al vind ik de o op het laatst niet helemaal je van het. :P

Citaat van Pim

Iets zoals photoshop is gewoon te zwaar voor internet en niet geschikt voor PHP ook niet, meer wat voor java. Maviose je hebt PB.

Verder heb ik nog gedacht aan een webshop als facebookapp. Wat denken jullie daarvan?

Is niet te zwaar voor internet, er is namelijk al zo iets.

Tja, een site waar mensen zich kunnen registreren en dat ze dan hun eigen blog kunnen beheren? Natuurlijk niet alleen dat, gewoon met veel opties..