Zitten nog wel aardig wat bugs in, zo ook de +- bug. Toch wel een bug die je spel kapot maakt, maar zeer makkelijk te fixen is.
Posts by FreakALeak
-
-
Ik denk niet dat dat mogelijk is. Ik heb niet heel lang en heel serieus met FL Studio gewerkt, maar wil best geloven wat Kurene (1e bericht in dit topic) zei.
-
Bedoel je toevallig met 'patterns blokjes' dit:
Zoja, je moet daar op drukken en dan naar links/rechts gaan met je muis.
-
Goede tip, zal er om denken.
-
Haha jopitan, mijn held. Hartelijk dank, het werkt.
-
Hallo mensen,
Zoals jullie wellicht kunnen zien op KLIK HIER, loopt dat donkergrijze wel mooi naar onderen, maar blijft het copyright gedeelte midden op de pagina staan.
Nou wil ik dat dat copyright-gedeelte altijd helemaal onderaan de pagina komt, dus als de footer. Iemand een idee hoe ik dit kan doen..?
Als ik me niet vergis is dit het gedeelte CSS wat jullie nodig hebben bij die footer:
-
Echt, ik vind het zo knap dat je je al zo kunt opwinden over een trailer. En dan al helemaal met het idee dat het waarschijnlijk een trailer is over de campaign en dat de multiplayermode heus niet zo zal zijn als in die trailer.
Daarbij zijn de zombiemaps, mocht ik interviews met mensen die aan Black Ops 2 werken geloven, veel groter dan de vorige zombiemaps en wordt de normale multiplayer engine ook gebruikt voor zombies. Natuurlijk fantastisch, want nu hoeven ze zich niet te beperken op de mogelijkheden.
Ik hoop alleen dat het niet uitloopt op een regelrechte ramp nu iedereen het over Black Ops 2 heeft lol.
-
Ik zal je vertellen, de naam die jij noemt is totaal niet meer origineel. Tegenwoordig gebruikt bijna iedereen allemaal hoofdletters en die stomme z's in hun naam..
-
Naja, je kan er ook niet erg veel mee, met zo'n beeldje. Dat is dan ook weer zo.
-
Of je laat iets maken (een beeldje van een pokeball ofzo) en zet daar een tekst op. Winnaar van ronde 1 bijvoorbeeld. Weet dan niet hoe duur dit is.
-
Friesland -> Joure.
Zal wel weer een van de weinigen zijn.
-
-
ScarefaceZ
Vet man. -
Converteer de bestanden dan? Ik neem aan dat je de player wil om als voorbeeld te dienen..?
-
Vind het wel wat ironisch hebben haha.
[offtopic]@Broken,
Sorry maar ik begin me wat te irriteren aan je gedrag. Als het toch zo onprofessioneel en kinderachtig is, waarom ben je hier dan nog steeds..?[/offtopic][offtopic]Edit by Willem:Laat hem maar een beetje met rust, hij heeft zijn dag niet en zit niet goed in zijn vel.[/offtopic]
-
Dan maak je ze helemaal zelf?
-
Als ik op de PC ga, ga ik op internet. Zonder internet vind ik er geen zak aan. Maar goed, ik heb dagen dat ik er 13 uur achter zit, maar ook dagen dat ik maar 1 uur.
Gemiddeld zal ik er zo'n 4/5 uur achter zitten.
-
Vind je het verstandig om direct je eerste layout meteen voor 50 euro te laten slicen..? Lijkt mij eerlijk gezegd niet.
-
Ik vind het wel wat grappigs hebben, maar dan kan het op zijn minst stukken kleiner. mijn mening
Op YouTube krijg je ook een tekst te staan dat een groep goedgetrainde apen met het probleem bezig is en dat je de apen moet gaan contacteren mocht je vragen hebben o.i.d.
-
Succes ermee.