Wel erg duidelijk allemaal. #not
Wat wil je graag hebben, waar moeten we op letten, wat moet de resolutie zijn, etc.
Wel erg duidelijk allemaal. #not
Wat wil je graag hebben, waar moeten we op letten, wat moet de resolutie zijn, etc.
Is hier bij de downloads niet een msn source o.i.d. te vinden?
En probeer dan de kleur blauw eens? Zal wel wat onduidelijk lijken door die blauwe achtergrond, maar blauw is wel lekker clean.
Ziet er erg fris uit. Ook sluit ik me aan bij MJorritsma.
Of ze plaatsen onderaan ook een link naar de pagina op Wikipedia, voor meer informatie of zo.
Krijgen ze dat gezeik ook niet.
MikeHun, ik zei Maffiabaas. Heb je die al eens uitgeprobeerd of ben je daar ook al op verbannen lol.
Maffiabaas
Pfoe, ziet er zeer mooi uit!
V2 is het beste. Enkel snap ik niet helemaal waarom je verschillende kleuren gebruikt in die progress balkjes. Misschien een idee om alles gelijk te maken? Weinig kans = rood, gemiddeld = geel, veel kans = groen.
Kan er nog gewoon mooi op via de originele link. Alhoewel ik net lees dat KPN TPB maandag ook blokkeert. Ach wat boeit het, er zijn genoeg alternatieven..
Ah, inderdaad. Ik keek niet verder dan mijn neus lang is. Excuses!
Volgens mij werkt die link die Frenzo heeft gepost nog wel hoor?
Lol waarom zou je beoordelen op gisteren als het eigenlijk gewoon een B team was wat speelde. (naar mijn mening) Naja fijn, jullie mogen ook je mening hebben.
Ik ga mee met SvenB.
Georgo,
Je bent je ervan bewust dat dit zeker niet het elftal is die op het EK gaat spelen?
Dus, je wilt mensen die 23+ jaar zijn? Good luck with that..
Overigens, het is: "die jonger zijn dan ik". Ik dacht ik kaart het even aan aangezien je het over het fenomeen onprofessioneel had.
Ik neem zelf aan van wel, maar je kunt het voor de zekerheid maar even navragen op de desbetreffende site.
En het werkt niet net zoals Steam ofzo? Dat je erop kan inloggen en het van daaruit kan installeren e.d.
Vind het echt lekker klinken, hoor. Ga zo door.
Nou ja, speedart? Volgens mij plaats je de term speedart op het moment nog niet goed. Ik dacht namelijk dat een speedart gewoon het recorden van een photomanip bijv. is (kan 3 uur duren) en dat je die vervolgens versnelt.
Om te beginnen met de lucht: De lucht rechts klopt niet helemaal. De wolken gaan over een stuk van het gebouw..?
Dan rechts: die jet klopt qua contrast (?) niet helemaal en de kleur is totaal anders dan de rest van je kleuren.
Tevens had je de opacity van die achtergrond niet zo laag moeten zetten. Je had er bijvoorbeeld wat smoke textures in kunnen droppen en deze mooi blenden zodat het lijkt alsof hij daar echt weg komt.