Maar wat valt er dan te proberen bij fake beats? Aangezien de geluidskwaliteit niet hetzelfde blijft, valt er niet heel veel te proberen..?
Posts by FreakALeak
-
-
Waarom wil je in principe fake beats?
-
Oki, dat is duidelijk. Bedankt.
Topic kan dicht.
-
Over het algemeen zat ik zelf al aan foto's te denken, maar ik kan zo even 1,2,3 niet iets anders bedenken waarvoor je moet uploaden. Upload je over het algemeen, zonder dat je het doorhebt, redelijk veel? Ik weet er niet veel van..
-
Beste,
Volgend jaar ben ik van plan een nieuwe mobiel te komen en dit doe ik dan in combinatie met een sim-only abonnement. Nu wil ik weten of een uploadsnelheid van tot 384Kbit/s voldoende is, of dat ik toch echt hogerop moet gaan, richting de 2 Mbit/s. Ik zal het internet (nu heb ik het over het uploaden, niet het downloaden, daar kan ik gewoon 14Mbit/s voor krijgen) vooral gaan gebruiken voor twitter en whatsapp, de zwaardere dingen zal ik het meeste via wifi doen, maar af en toe op plekken zonder wifi, moet ik het zonder kunnen doen.
Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven.
-
Dat is beter.
-
YouTube staat hier echt helemaal vol mee. Enkel "Iphone theme for Android" is al voldoende..
-
De schaduw overal is te sterk, even wat verlichten.
-
Gefeliciteerd! Veel plezier, en succes!
-
3 jaar is nou ook weer niet zó oud.
-
Ziet er heel erg vet uit. Bedankt!
-
Is er ondertussen al wat meer bekend?
-
Haha, de fantastische KPN routers. Ik zal heel kort zijn, ik heb zelf ook problemen gehad met een router van hun en dacht nadat ik mijn internet geupgrade had, er vanaf te zijn. Helaas, nog steeds erg storende router.
De router die ze je erbij geven is flut, hij is zo afgesteld dat hij de dingen kan die echt beginnende internetgebruikers doen, maar daar blijft het ook bij. Ook wij hadden er minimaal 3x per dag last van, ging wel eens tot 6x per dag.
Je router is het probleem, dat kan ik bijna garanderen. Probeer hem eerst eens te resetten werkt dat niet, neem contact op met KPN dat je een nieuwe wilt, want ik geloof dat de router die je nu hebt, al een paar jaar oud is. Klopt dat?
Mocht ook de nieuwe niet werken, dan zul je zelf een moeten aanschaffen.
Ik kan iets verkeerd zeggen mensen, correct me if I'm wrong.
-
Misschien beter: welke router gebruik je.
-
Naja, voor dit budget kun je natuurlijk ook niet té veel verwachten. Ik geloof dat mijn zusje de Samsung Galaxy Pocket heeft, zij is er erg blij mee. Alleen de camera's van de samsung in low budget phones zijn nogal crap.
-
Je kan er vrij veel mee en de verhouding tussen prijs en kwaliteit is goed. Wel is hij érg klein vind ik zelf.
Hier even een video voor je: http://www.youtube.com/watch?v=F13VJVCPJ0E
Vergeet niet dat het toestel in deze review waarschijnlijk, en dat weet ik niet zeker, nog op Android 2.3 draait. Maar zoals je zelf al wist, is er een update naar 4.0 mogelijk en als je geluk hebt wordt hij al met 4.0 geleverd.
-
Zeer uniek, H.Rayn.
-
Ha, als dat het niet interessant maakt dan weet ik het ook niet meer. MJorritsma's 3e logo spreekt mij erg aan, klasse!
-
Geen enkel probleem, Lars, ik waardeer dit soort comments eigenlijk ook nog. Het is verstandig om nog echt goed na te gaan of het echt is wat ik wil. Op dit moment (en dat duurt al 2 jaar) lijkt mij het echt fantastisch, maar goed, het kán natuurlijk veranderen.
En zoals je zelf zegt, het is verstandig om Havo te gaan doen. Dit was ik dan ook van plan.
-
Hm, dit had ik inderdaad ook al gelezen.. Er moet inderdaad een opleiding zijn die "precies" doet wat ik wil, maar waar en hoe.. Antwoorden en/of reacties zijn welkom.