Posts by Superstar

Beste,

Ik heb momenteel de laatste versie van Apache2Triad geïnstalleerd. Maar zodra ik de Apachemonitor open en hem probeert te starten krijg ik een foutmelding dat hij hem niet kon starten en daarna geeft mijn windows een foutmelding dat HTTP niet meer werkt en dient te worden afgesloten.

Server: Apache2Triad
    Besturingsysteem: Windows Vista Home Premium 32-bits.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Bedankt!:D

KyleM

Design ziet er prachtig uit, behalve het gedeelte waar mensen de taal kunnen kiezen. Ik zou dit kleiner maken. En eventueel het mooiste is nog dat als een soort dropdown te plaatsen rechtsboven de profielgegevens.

Ik kan uw hulp wel gebruiken. Ik ben momenteel bezig met een groot project waar nu het 1 en ander nog aan moet gebeuren. Voor meer informatie kunt u contact opnemen via een PB. Of even mij toevoegen op msn. (Msn adres verzonden per privebericht).

Monthblanc,

Indien je nergens op de grootte site's voor elkaar krijgt op een Windows Live Messenger icoon op je mobiel te krijgen waarmee je direct kan inloggen heb je een probleem. Je kan dan geen MSN installeren op je mobiel. En je dient dus echt zoals anderen in dit topic al hebben aangegeven gewoon wlive.nl te bereiken of ebuddy. Andere manieren zijn er helaas niet.

Dein,

Niet vervelend bedoeld. Maar als jij mensen zoekt die voor jou willen programmeren is het logisch dat deze mensen informatie willen. Je moet dus ervoor zorgen dat je mensen kennis heb. Let goed op zijn ze geïnteresseerd, en kijk dus op hun profiel wat hun vaardigheden zijn. Daarnaast kan je een zwijg contract opleggen. Dat tekenen ze je vertelt je verhaal en indien ze het alsnog door vertellen kan je een boete hierop geven door naar de rechter te stappen met het contract en de onderlinge afspraken.