Posts by Dennii

Ik zoek een iemand die een (al bestaand) hosting layout kan realiseren voor me game-hosting fiscus.

Neem even contact met me op via PM met eventueel voorbeelden/screens van de betreffende layouts of eerder van jou geproduceerde werk.

Groeten,
    Dennie

Goedenavond mensen.
    Wie kan voor ons een vuurwerk (shop) layout ontwikkelen voor max 65 euro?

Voor een voorbeeld van onze huidige site graag per pm, ivm gevoelige informatie ;)
    Enkel leden met portfolio graag.

Groetjes,
    PyroZ.

Ook al de laatste firmware binnen gehaald?
    Hoe dan ook, je hdd kan (verkeerd geinstalleerd zijn, kan je hem niet meer formatten ?
    Simpelste manier is hem dan leeg te halen dmv een usb to ide/(s)ata connector die je aansluit op een andere pc/laptop.

+1 voor de post hierboven, bovendien heeft je bios niets met windows 8 7 of wat dan ook te maken.

Als je bios naar de klote is kun je hem nog altijd resetten, in de binnenkant van de pc, op het moederbord zit deze knop.

Of haal even het batterijtje eruit die erin zit.

Goedemiddag mensen,
    Ik heb een map systeem voor mijn poke-game werkend enkel heb ik een raar probleem.
    In Chrome zie ik de mede-spelers niet, terwijl in IE ik iedereen die momenteel op de map is gewoon zie.

De volgende code is van het ophalen en positioneren van de spelers:

Live demo #opgelost.

Wie oh wie ziet wat er hier fout gaat in Chrome?
    Alle hulp is welkom, en nee dit is geen reclame ik heb hier echt hulp bij nodig css is niet mijn specialiteit.

Met vriendelijke groeten,
    Dennie Kruizenga