UP fout bekend, echter geen tijd om het op te lossen.
Nieuwe prijs {GEKNIPT DOOR BEHEERDER WILLEM} WYSIWG 20,- PayPal Only!
UP fout bekend, echter geen tijd om het op te lossen.
Nieuwe prijs {GEKNIPT DOOR BEHEERDER WILLEM} WYSIWG 20,- PayPal Only!
Is akkoord, je hebt PM
Goedemiddag allen,
Ik zoek een designer die voor me eigen website een nieuwe layout kan realiseren.
Hierbij is het belangerijk dat mijn soundcloud muziek een mooie plek krijgt in de layout zelf.
Dingen die me bv aanspreken qua layout:
http://www.aardvarky.com/wp-co…e_musician_dj_website.png
http://paulram.nl/wp-content/u…beeld-Chuckie-600x423.png
DJ Scene | Official Website
Plain and simple, maar duiderlijk en effectief.
Ik hoor graag iets van jullie met wat recent werk of een voorbeeld in prive.
Budget: 50,-
UP, site werkt naar behoren nu.
Link schijnt weer goed te werken, heb hem ook ff grondig getest met Eset en de js verwijderd, en weer gescant voor uploaden.
Ben nog niet aan het scannen toegekomen. Ook wacht ik nog op een antwoord van Gethost. Wellicht verander ik de demo vanavond als ik wat tijd over heb op een andere host.
Mijn excuus!
Heb Gethost nogmaals een mail gestuurd met de vraag of ze wildcard's aan willen zetten voor het domein.
Vreemd, Ik heb hem ff in de wachtrij staan voor me virus scanner.
Ik zie geen rare JS hacks of exploits.
Ligt aan Gethost, ik heb ze al meerdere mails gestuurd... Maar tevergeefs zette ze wildcards niet zomaar aan.
Tekoop aangeboden:
{GEKNIPT DOOR BEHEERDER WILLEM} bieden vanaf 40
Als je zou willen Koen, ik ben bang dat die actie van soundcloud een deze dagen eindigt...
Ik kom wel ff online
Ik heb 2 dagen geleden een paypal account gemaakt, en vandaag me saldo opgewaardeerd via Money2.nl voor een soundcloud pro plan.
Echter tot mijn verbazing forceert paypal me bij de betaling me creditcard te gebruiken, dit terwijl mijn saldo tot op de centen na precies overeen komt met het product wat ik wil kopen..
Heeft iemand hier ervaring mee, of een oplossing voor me?
Ik hoor het graag
Mvg
Dennii
Ik bied je 15,- bijdeze
Mag ik ter aanvulling nog even mededelen dat dit script of nouja de basis, niet uniek is. Zie bij linkpartners: Drox.eu en zo zijn er nog een paar varianten.
Mvg
Dennie
Heb alleen de layout die hier vrij veel op lijkt, van makadia dien je enkel de background image te veranderen en je styled het menu zoals het er op het plaatje uit ziet.
Mjah met 200 kom je er niet natuurlijk, zodoende haha
Waarom wacht je niet gewoon op de PS4 ?
Ik bied je 65, ik weet ook dat het startbord op 100 staat, toch kan het geen kwaad gezien de leeftijd van de topic ?
Maak gewoon gebruik van case's of pak gewoon een van de vorige gegeven oplossingen en zorg dat ze beveiligd worden.
Waar baseer je die prijzen toch op joh?
Elke keer weer, en nog maar een maandje geldig en 150 euro vragen.
Misschien slim om vanaf 5,- te beginnen
Geen interesse meer van mijn kant iniedergeval bij nader inzien van de demo.