Posts by Dennii

versie 2.0

Tekoop aangeboden online clan manager.

Gaat dit maal om volledige rechten, een ander persoon heeft een gebruikerslicentie van 1.0.

Zie site voor details en voorbeelden.
    Demo:
    Demouser / Testuser
    demo / test

Bieden vanaf 25,- site is geschreven in mySQL, vandaar de prijs. Met enige werk zo om te zetten naar mysqli door de gebruikte functions en classes te veranderen qua query.

Link: http://www.iclanhost.eu

Is de server volledig in eigen beheer? wellicht zijn er anders meerdere locaties waar de modules geplaatst moeten worden en ge-activeerd.
    Onthoud ook de modules toe te voegen aan de php.ini (welke ook als de server niet in eigen beheer is, op meerdere locaties kunnen zitten)

Gezien hier nogal rippers zijn die de html bestanden en css maar gewoon downloaden staak ik hierbij ook de verkoop van de layout en zal ik met een img kopen, asap.

Wel zegt het iets over de doel van de bezoeker/gast hier, is maar goed dat me hotlinking tracker aanstaat.

Geen verdere bug support oid wysiwyg.
    Wel ben ik bereid het systeem werkend af te leveren, op de door toekomstige eigenaar gegeven webhost.

Bod van Kevin is het hoogste atm.

En sommige links gaan naar mijnrpg.nl, wat wil je horen? het systeem is uit 2014, enkel voor de nieuwe php versie weer run-able gemaakt en nu stabiel (Tuurlijk kan er altijd verbeterd worden, maar daar is de prijs ook naar.)
    Als je je stoort aan de cc layout, dan switch je toch naar een andere? Daar is het systeem immers voor bedoeld.

Bod staat genoteerd, Vulcano

Bij deze bied ik aan, na enig werk erin gestoken te hebben voor de nieuwste versie van PHP.

Een maffiastarter, verder is een intro niet echt nodig lijkt me...
    Een live demo is te vinden op: http://wmwinkel.eu/
    Eventueel met domeinnaam: maffiastart.com

Bij aankoop ontvang je ook alle images, css's en icons die op ccimg.nl / nata..axc.nl staan
    Het volstaat een volledige rechten systeem, (door)verkoop toegestaan.

Bieden vanaf 30,-
    Buy-now 90,-

Nog steeds tekoop, overigens weer terug gezet naar originele front-thema voor aantrekkelijkheid.

Hoe dan ook, bieden vanaf 20,-

Ik zie trouwens dat de wildcard weer bij gethost verdwenen is, hiervoor sorry maar hij werkt naar behoren op enkele miniscule foutjes die hierboven staan aangegeven na.

Budget is nauwelijks tot niet aanwezig momenteel, maar verwacht wel grote inkomsten in een jaar tijdspan. Nogmaals de nadruk op je liefde voor muziek, doe je het strict zakelijk dan vragen we niet eens meer verder, echte goede labels in Nederland volgen ons al. Onze doel is namelijk om ongekend publiek een talent te geven. Niet om onze eigen zakken zo diep te vullen.

Zie je muziek als een hobby/levensstijl, dan nodigen we graag uit voor een gesprek!

Geachte,
    Wij (Kweek*vijver.eu/.be) zijn bezig een "doorstart" te maken van TMF's Kweekvijver, een online muziek platform waar artiesten hun tracks op kunnen zetten en bezoekers het kunnen luisteren.
    Een beetje het Soundcloud idee, maar dan totaal gericht op Nederland en België.

Om een aantal nieuwe features te bouwen hebben we een aantal aspecten nodig om dit tot een succes te laten verlopen.

Het gaat hier om een volledig PDO/MySQLI geschreven systeem dat samen ge-combineert is met Jquery en andere aspecten rondom het js/ajax gebeuren.

Voor developers is het volgende vereist:
    Een online portfolio, met werk uit je laatste 12 maanden.
    Je hebt een goed functionerend denk vermogen, en kunt oplossingen creëren "on the fly"

Voor promotie-leden vragen we eigenlijk niet veel:
    Je bent bereid je inzet te tonen voor de website en zijn content
    Je houd van muziek en het lijkt je leuk om in een team te werken van mensen die dezelfde passie delen.

Aanpassingen en evt fouten onder voorbehoud.

Artiesten als bv:
    Ismo, DKMusic, Revo (Bekend van een nr op EnzoKnol en DHD), Mellah Clipfabriek zijn reeds aangemeld en actief.

Interesse? stuur me een privebericht of stuur je sollicitatie naar: [email protected]

Met vriendelijke groeten
    Dennie Kruizenga.

Ik pm je even Ferhat met de link en inlog gegevens, al weet ik niet of je er veel aan hebt haha

Edit na pm:
    Wat betreft het probleem, zie en ik weet niet of het mag hoor.
    Het is zeker geen spam ofzo bedoeld...

Maar:
    -Link verwijderd-
    en login met demo2 / ww: demo3
    En je zult zien dat je niet kunt typen in de chat input, elk ander jquery aangeroepen functie werkt maar de simpelheid van het html form is niet invulbaar.

Sorry mijn excuus, haha dacht dat ik hem al had ge-pasted.

De input "message" field werkt niet bij het laden van de mmorpg map, waar ik helaas niet de code van kan laten zien maar dit schijnt niet het probleem te wezen gezien andere query functionaliteiten ook gewoon door blijven werken.
    Het enige wat niet wil lukken is die message field te laten "betypen" door een speler wanneer die in de map zit.

Ik heb een chat systeem gebouwd, vrij basic maar hij werkt goed op elke pagina, let op ik gebruik op meerdere pagina's jquery/ajax posts/gets etc.. Geen probleem.

Tot ik mijn mmorpg map laat laden en wil spelen en chatten tegelijk, dit lukt niet? Ik kan geen tekst invullen in de dood simpele input.

Heeft iemand dit eerder gehad, en dus een tip heeft waar ik het moet zoeken?

Mvg
    Dennii050

Thnx voor je bijdrage Scars.
    Er zijn wel meerdere layouts mogelijk te gebruiken via het beheer gedeelte, ook kun je simpel nieuwe erbij zetten.

Ik zal eens even kijken nog vrijdag of ik het ff kan veranderen in phpmyadmin, bedankt.